Ja, best wel erg als het nog weekend moet worden...quote:
Ik denk het welquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag me echt af of die zelfmoord zou plegen als die een ban zou krijgen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Tjacka het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
www.ishetalvijfuur.nlquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zozo je blijft gaan
Lekker vrolijk vandaag?
Dan zal je vriend iets minder lekker hebben gelegen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik heb lekker geslapen
![]()
Gisteravond lekker elkaar gemasseerd en lepeltje lepeltje gaan slapenEn vanmorgen met het wakker worden heerlijk geknuffeld
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bespreek je maar in SEX hoor ess.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik heb lekker geslapen
![]()
Gisteravond lekker elkaar gemasseerd en lepeltje lepeltje gaan slapenEn vanmorgen met het wakker worden heerlijk geknuffeld
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan zal je vriend iets minder lekker hebben gelegen.so trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan zal je vriend iets minder lekker hebben gelegen.NietesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij ligt dan ook lekker
We denken dat het komt doordat hij zo groot is en ik vrij klein
Nietesquote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is dit te spannend voor je?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit bespreek je maar in SEX hoor ess.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
NietesHij ligt dan ook lekker
[..]
Nietes
Ess jij kan hier niet over meepratenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nietes
Maar mijn vriend welquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ess jij kan hier niet over meepraten![]()
en ik heb bewegingsruimte nodig als ik slaapquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nietes
Daar krijg je een lamme arm vanquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar mijn vriend welArm gaat onder m'n nek door en m'n haren naar boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar kan ik ook niks aan doen..quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik als zolderkamerautist zou dat nooit mee maken dit dat.
Ja als je slaap, maar met inslapen nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ik heb bewegingsruimte nodig als ik slaap
Ik ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ik heb bewegingsruimte nodig als ik slaap
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Daar krijg je een lamme arm van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gelukkig is mijn vriend wel lief![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Fixedquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Lepeltje lepeltje is leuk voor de eerste 7 jaar of het eerste uur in bed
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ja, maar wie denkt er nou aan slapen als die zo dicht tegen ess aan ligt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als je slaap, maar met inslapen niet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook niks aan doen..
[..]
Ja als je slaap, maar met inslapen niet
Dan maakt het toch ook niet uit als je geen bewegingsruimte hebt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar wie denkt er nou aan slapen als die zo dicht tegen ess aan ligt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |