en niet geknoeid op je hartjes pyjama?quote:
speciaal in limburg gehaald zeker?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
dit was ook een echte limburgse vlaai
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en niet geknoeid op je hartjes pyjama?
draag je hem wel?quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:45 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij was speciaal meegenomen uit maastricht
hoe zie je er nu uit dan?quote:
zou ik op zich niks op tegen hebben, maar als ik dat hier zou doen zouden ze me uitlachenquote:
Same herequote:Op vrijdag 19 april 2013 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik op zich niks op tegen hebben, maar als ik dat hier zou doen zouden ze me uitlachen
ik heb geeneens een pakquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Same here![]()
Al vind ik een pak aan op zijn tijd wel eens leuk (en lekker luchtig) als je begrijpt wat ik bedoel
Gewoon doen, kijken wat je baas zegtquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
liever ging ik in m'n pyjama, maar ja
ik vind zo'n jasje meestal gewoon veel te warmquote:
Mijn collega's + baas zouden mij keihard uitlachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen hier in de werkplaats zien er af en toe wel uit alsof ze in pyjama naar het werk komen, maar die moeten zich dan toch omkleden als ze hier komen, dus dat maakt niet echt uitquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mijn collega's + baas zouden mij keihard uitlachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt opzich wel mee, de broeken zijn wel lekker luchtigquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind zo'n jasje meestal gewoon veel te warm
hier komt in de supermarkt altijd een oud vrouwtje in d'r badjas binnenlopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen hier in de werkplaats zien er af en toe wel uit alsof ze in pyjama naar het werk komen, maar die moeten zich dan toch omkleden als ze hier komen, dus dat maakt niet echt uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |