Nee, maar diegenen die dat wel willen word het wel makkelijk gemaakt zo.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet iedereen hangt zichzelf op
Kunnen ook positieve notes tussen zitten.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan 11 notes, kan me niet herinneren ooit getrolled te hebben.
Notes kunnen ook positief zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan 11 notes, kan me niet herinneren ooit getrolled te hebben.
Meteen even gegluurd bij je.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag ze niet zeggen natuurlijk.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag ze niet zeggen natuurlijk.
Tja we hebben niet allemaal van die intelligente uitspraken.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
Daarom was deze opmerking van Karima volstrekt nutteloos.
net als die van jouwquote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
Daarom was deze opmerking van Karima volstrekt nutteloos.
Het wordt vast wel weg gewerkt..quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, maar diegenen die dat wel willen word het wel makkelijk gemaakt zo.
ow pardonquote:
Zekerquote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef roos85 het volgende:
Buch is toch wel een geweldige interviewer voor dit programma
dat soort mensen vertonen meestal wel tekenen voordat ze het doenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, maar diegenen die dat wel willen word het wel makkelijk gemaakt zo.
Ik vind dat wel meevallen..quote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef roos85 het volgende:
Buch is toch wel een geweldige interviewer voor dit programma
Onzin, meestal komt dat compleet onverwachts.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat soort mensen vertonen meestal wel tekenen voordat ze het doen
Ik heb al een paar keer gehad "Stel deze vraag!!" en dan stelt ie een compleet andere, nietszeggende vraagquote:
En dan nog die overacting ernaast.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gehad "Stel deze vraag!!" en dan stelt ie een compleet andere, nietszeggende vraag
precies hetzelfde heb ik jaquote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gehad "Stel deze vraag!!" en dan stelt ie een compleet andere, nietszeggende vraag
Eerste keer dat die zin is uitgeschreven denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:
Dat gesprek met die pedofiel vond ik mooi gedaan.
huh welke?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:
Dat gesprek met die pedofiel vond ik mooi gedaan.
Ok kan me ff niet heugenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
vorige aflevering
die vond ik ook goed iid
pedo op de bank, menno op een tafeltje. Pedo huilde. Daarna gesprek met een vriendin van hem, in een rolstoel.quote:
Ik was me niet bewust van het bestaan er van, maar dit lijkt me wel een plek waar het vaak wenselijk is.quote:
Heb ik gemist denkquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
pedo op de bank, menno op een tafeltje. Pedo huilde. Daarna gesprek met een vriendin van hem, in een rolstoel.
Die ja.. vond ik mooi.. maar die man was ook welbespraakt.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
pedo op de bank, menno op een tafeltje. Pedo huilde. Daarna gesprek met een vriendin van hem, in een rolstoel.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
als iemand zelfmoord pleegt ga je m toch niet reanimeren?
Mensen kunnen van inzicht veranderen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
als iemand zelfmoord pleegt ga je m toch niet reanimeren?
dat snap ik niet zo eigenlijk.
lullig hoor, kom je bij, mag je weer die gevangenis in.
nou ja, wat de user boven me zegt dus
Mee eens. Ze kiezen er toch voor omdat ze het leven niet maar aan kunnen/willen. Respecteer die keuze dan en laat hem gewoon gaan, ipv zijn hele leven met tegenzin te leven..quote:
Ja. Uitbehandeld was hij nog lang niet. Vooral boos op de samenleving, die m niet terug zou opnemen. En als hij niet gepakt was was hij nog lang doorgegaan denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die ja.. vond ik mooi.. maar die man was ook welbespraakt.
Wat een onzin.. natuurlijk ga je reanimeren. Niemand wilt echt dood, het is een impulsieve actie.quote:
Nou vind het geen rare gedachte... iedereen behoort zelf te mogen beschikken over zijn leven zou ik zeggn...quote:
Het is een permanente oplossing voor een (vaak) tijdelijk probleem.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mee eens. Ze kiezen er toch voor omdat ze het leven niet maar aan kunnen/willen. Respecteer die keuze dan en laat hem gewoon gaan, ipv zijn hele leven met tegenzin te leven..
mwa, dat is echt een grijs gebiedquote:Op donderdag 18 april 2013 22:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat een onzin.. natuurlijk ga je reanimeren. Niemand wilt echt dood, het is een impulsieve actie.
Ditquote:Op donderdag 18 april 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is een permanente oplossing voor een (vaak) tijdelijk probleem.
tuurlijk, maar deze had geen pols en geen ademhaling.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mensen kunnen van inzicht veranderen.
Hij had zichzelf toen toch aangegeven? Ik heb meer respect voor zulke mannen als een Robert Mquote:Op donderdag 18 april 2013 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja. Uitbehandeld was hij nog lang niet. Vooral boos op de samenleving, die m niet terug zou opnemen. En als hij niet gepakt was was hij nog lang doorgegaan denk ik.
"Respect" voor mensen die zelfmoord plegen lijkt me sowieso onzinnig zonder verdere informatie.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die ophangen heb ik ook 100x meer respect voor dan springers enz. Je doet er veel minder mensen schrik / verdriet mee en er kan eventueel zelfs open kist zijn. Trein springers daarentegen
beetje lastig voor de trein springen als je in een cel zit.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die ophangen heb ik ook 100x meer respect voor dan springers enz. Je doet er veel minder mensen schrik / verdriet mee en er kan eventueel zelfs open kist zijn. Trein springers daarentegen
Ik snap de gedachte, maar ik denk dat 'respect' het verkeerde woord is. Je bedoelt waarschijnlijk 'vrede hebben met'.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef delano.888 het volgende:
Ja inderdaad, straks heb je nog vertraging ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb via mijn oom wat dozen gekregen om wat spullen in de garage in op te bergen. Staat op: "handschoenen en afdekzeil"quote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja inderdaad, straks heb je nog vertraging ook.
Zou hij iemand begraven hebben?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb via mijn oom wat dozen gekregen om wat spullen in de garage in op te bergen. Staat op: "handschoenen en afdekzeil", nuff said.
Dat verandert de zaak nogalquote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Was er vergeten bij te zetten: ze kwamen uit NS treinen.
Ook niet van mijn oom, gelukkig voor hem. Geen idee hoe hij er aan kwam, maar ze waren leeg.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak nogal![]()
Niet mijn baantje
Dit dus ja, alsof dat minder erg is...quote:Op donderdag 18 april 2013 22:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar iemand aantreffen die aan een balk hangt is ook niet fijn voor het personeel om te vinden.
Natuurlijk is een hangend lichaam 1000x minder erg dan 1000 kleine stukjes organen langs het spoor verspreid over 500m en de trein.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit dus ja, alsof dat minder erg is...
hij zei toch dat ie dat wou doen? Maar toen stond de politie op de stoep naar aanleiding van een onderzoek in Amerika.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij had zichzelf toen toch aangegeven? Ik heb meer respect voor zulke mannen als een Robert M
Wat je miss niet eens ziet omdat je net een andere kant op keek, wat een onzin om te spreken trouwens over minder erg of erger. Deze mannen kenden die gast en zien zijn gezicht, wie bepaalt wat erger is,is voor iedereen andersquote:Op donderdag 18 april 2013 22:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Natuurlijk is een hangend lichaam 1000x minder erg dan 1000 kleine stukjes organen langs het spoor verspreid over 500m en de trein.
zeker weten.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:13 schreef WcPot het volgende:
Die auto radio tussen de bladeren zullen ze die nu speciaal voor de opname daar hebben verstopt
Ik schrok van die mongool op het laatst.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
Ik schrok me rot van die harde muziek opeens.
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik schrok van die mongool op het laatst.
Ja daarna schrok ik daarvan...quote:Op donderdag 25 april 2013 22:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik schrok van die mongool op het laatst.
Ja echt he WTFquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou Nou, meneer heeft een boek gelezen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:43 schreef lifes het volgende:
ik vind het flauw dat gevangenen mogen roken..verbieden die handel...
Dattesquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan mezelf echt in heel veel zaken verplaatsen, begrip er voor op brengen of respect hebben voor iemand zijn/haar keuzes/levenswijze maar pedofilie echt niet![]()
![]()
Ja precies.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die gevoelens hebben is tot daar aan toe.. Maar er iets mee doen is een tweede.. Dan ben je gewoon gek..
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:48 schreef Murmeli het volgende:
ach, dat iemand opgewonden kan raken van iets waar je niet opgewonden van hoort te raken vind ik nog tot daar aan toe.
maar dat je uberhaupt overweegt eraan toe te geven.... dat snap ik ook niet
en dat je jezelf dan nog gaat verdedigen... OMG dan ben je ziek.
(die pipoos die Martijn weer hebben toegestaan zijn ook gek, vind ik, ongeacht wetgeving of wat ook. zo'n vereniging hoort niet te mogen bestaan. punt. dan verander je de wetgeving maar)
Ebofilie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef tonja het volgende:
Als je op pubers valt heet het weer anders. Geen zin om te googelen
wetgeving laten aanpassen en dan de rechtszaak pas doen ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..], een rechter die zonder wetgeving gaat handelen?
okquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Oh het is Efebofilie volgens google.
Dat is inderdaad de manier.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wetgeving laten aanpassen en dan de rechtszaak pas doen ofzo.
weet ik het. die club moet in ieder geval niet mogen bestaan.
Geen Amerika in ieder geval.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij is vrij...
Wat is dit voor een land?
Ik kijk volgende week wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef lifes het volgende:
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/295152/1
dit is alvast de aflevering van volgende week..aardig freaky kereltje weer..
Ik dacht meer aan een eenmanszaak of bv'tjequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs voor een goeie dealer heeft ie het inzicht niet.
Terwijl dat zijn wereld is.
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, van die slechte pastasaus, verkapte groentesoep.
Dealen is ook eenmanszaak, of famliebedrijf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een eenmanszaak of bv'tje.
Ja maar toch vind ik het eng dat zulke types vrijgelaten worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee. Recidivecijfer ligt hier relatief laag.
Spaghetti was gewone spaghetti.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag het net niet, welk merk?
Zeker die vieze spagheroni?
Ze staan wel zwaar onder toezicht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik het eng dat zulke types vrijgelaten worden.
Ze kleden zich als homo jeweetzquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Arabische Marokkanen uit Saoedi Arabië.
Is een beetje als mensen die naar Almere verhuizen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Arabische Marokkanen uit Saoedi Arabië.
Grap was meer dat het niet eens hetzelfde continent is, en toch worden ze, juist door Marokkanen als Marokkanen gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een beetje als mensen die naar Almere verhuizen.
Dan nog.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze staan wel zwaar onder toezicht.
Vast houden. Veel te groot risico lui met zo'n gedachtengang.quote:
Lekker doorgeslagenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
"Afgeleerd om nooit meer geweld te gebruiken."
Soms meppen dus.
Ik kan me voorstellen dat het afwezig zijn van empathie een grote hindernis voor het kunnen verkrachten van mensen weg kan nemen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
Dit afschuiven op autisme als een van de oorzaken,.
Dat is meer een kenmerk van een psychopaat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het afwezig zijn van empathie een grote hindernis voor het kunnen verkrachten van mensen weg kan nemen.
Mijn fout, zit nu even de wiki pagina door te lezen en het staat er inderdaad niet in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is meer een kenmerk van een psychopaat.
Bij zwaar autisme kan het wel een storende factor zijn, het niet herkennen van andermans emoties, maar het gevolg ervan slaat vaker naar binnen dan naar buiten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mijn fout, zit nu even de wiki pagina door te lezen en het staat er inderdaad niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:37 schreef Metalbas het volgende:
De geluidsman/editor heeft goede muzieksmaak
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:37 schreef Metalbas het volgende:
De geluidsman/editor heeft goede muzieksmaak
Welke dingen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
Dat soort dingen worden hier ook weleens gezegd.
guatanomo bayquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben benieuwd of er nog een derde seizoen komt, en zo ja.. waar 'ie dan heen gaat.
Om dit qua ernstigheid te overtreffen lijkt me lastig ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben benieuwd of er nog een derde seizoen komt, en zo ja.. waar 'ie dan heen gaat.
Inderdaad. Maar ik denk haast dat Buch wel wat kan bedenken!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Om dit qua ernstigheid te overtreffen lijkt me lastig ja.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Drukte het beter uit dan recht door zee.
De theorie is dat ze door te meppen geen zin meer hebben om te meppenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
handig..agressieve gasten leren boksen
Space Dye Vest, een van hun meer ondergewaardeerde nummersquote:
Maar hij heb rouw en trauma!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
De theorie is dat ze door te meppen geen zin meer hebben om te meppen
Om de een of andere reden past het hier goed bij als achtergrond.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Space Dye Vest, een van hun meer ondergewaardeerde nummers
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef Silenus het volgende:
Dit is echt een potentiele massamoordenaar.wat een gek.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef Jan-Slagter het volgende:
Deze gast deel laten nemen aan de maatschappij, doe maar niet.
zou wel een terechte moord zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat een enge vent. Zit hij vast omdat hij zijn moeder vermoord heeft?
Dus dat.. voor een zak drugs in de zwaarst beveiligde inrichting van Nederland. Lijkt me erg sterk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Moet hij hier, na uitwisseling, voor een drugsdeal 15 jaar vol uitzitten?
Lijkt me sterk.
Ja, dat dit echt bestaat...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
het is ook echt wel het putje van de samenleving zeg...
En die vrouw krijgt inderdaad niet zo maar 18 jaar..dus die zal ook wel wat op haar kerfstuk hebben.quote:
Het is allemaal onterecht en de schuld van een ander.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En die vrouw krijgt inderdaad niet zo maar 18 jaar..dus die zal ook wel wat op haar kerfstuk hebben.
Dat hoop je dan maar. Niet hij, maar gelijk gestemde zielen zeg maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wees blij, loopt die troep tenminste niet op straat.
Hij zit niet in het EBI gedeelte hé.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus dat.. voor een zak drugs in de zwaarst beveiligde inrichting van Nederland. Lijkt me erg sterk.
Nouja, er komen natuurlijk nog wat evaluaties tussendoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef superniger het volgende:
B. is op zijn zestiende al eens veroordeeld voor doodslag. Het Openbaar Ministerie vond het daarom onverantwoord hem te laten terugkeren in de maatschappij en eiste levenslange gevangenisstraf.
Het hof vindt de argumenten voor een levenslange straf echter niet overtuigend en legde de maximale tijdelijke vrijheidsstraf op die ten tijde van de dubbele moord gold, namelijk twintig jaar.
Nederland
Dus die gozer heeft in zijn verhaal het mes verruild voor de hamer...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:16 schreef W00fer het volgende:
Dit brengt wel een iets ander licht op de zaak. Maar dannog, zoals die vent het uitlegt, valt er dan nog niks voor te zeggen?
Hij zal wel een bewaker omgekocht hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:06 schreef penny-wise het volgende:
Sinds wanneer mag je roken in de bajes?
Ik zag toch echt die arrogante surinamer een sigaar roken..
Een gedetineerde woont in zijn cel, en niet vrijwillig, ik denk dat rookverbod niet in woonomgeving geldtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:49 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hij zal wel een bewaker omgekocht hebben.
Of hij flipt als ze hem dat privilege niet geven
Als je ziet wat ze in die longstay hebben verbaast niks me meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Een gedetineerde woont in zijn cel, en niet vrijwillig, ik denk dat rookverbod niet in woonomgeving geldt
En ze zijn niet bang dat ie de boel in de hens steekt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Een gedetineerde woont in zijn cel, en niet vrijwillig, ik denk dat rookverbod niet in woonomgeving geldt
geen ideequote:Op zondag 12 mei 2013 09:17 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En ze zijn niet bang dat ie de boel in de hens steekt?
Maar een gevangene met een kort lontje is nou niet echt te vertrouwen met een aansteker lijkt me...quote:Op zondag 12 mei 2013 09:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
geen idee
Volgens mij is er regelmatig brand ergens buiten de gevangenis omdat iemand al rokend in bed in slaap valt, toch is roken in huis niet verboden.
Maar jij mag nog naar buiten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef June. het volgende:
Hm, een TBS'er met een grote flatscreen tv en dito computer in een ruimte die groter is dan mijn studentenkamertje. Zal allemaal wel weer redenen voor zijn, maar blijf het toch raar vinden
Lijkt me nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef Tinos85 het volgende:
Zouden ze ook alle vrijheid hebben op internet?
klopt, nog een jaartje of 5 binnen zitten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:01 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben hun gevangenisstraf er toch al opzitten? Ze zijn alleen niet klaar om terug te gaan naar de maatschappij.
Of de rest van hun leven...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
klopt, nog een jaartje of 5 binnen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |