Geen Amerika in ieder geval.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij is vrij...
Wat is dit voor een land?
Ik kijk volgende week wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef lifes het volgende:
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/295152/1
dit is alvast de aflevering van volgende week..aardig freaky kereltje weer..
Ik dacht meer aan een eenmanszaak of bv'tjequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs voor een goeie dealer heeft ie het inzicht niet.
Terwijl dat zijn wereld is.
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, van die slechte pastasaus, verkapte groentesoep.
Dealen is ook eenmanszaak, of famliebedrijf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een eenmanszaak of bv'tje.
Ja maar toch vind ik het eng dat zulke types vrijgelaten worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee. Recidivecijfer ligt hier relatief laag.
Spaghetti was gewone spaghetti.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag het net niet, welk merk?
Zeker die vieze spagheroni?
Ze staan wel zwaar onder toezicht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik het eng dat zulke types vrijgelaten worden.
Ze kleden zich als homo jeweetzquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Arabische Marokkanen uit Saoedi Arabië.
Is een beetje als mensen die naar Almere verhuizen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Arabische Marokkanen uit Saoedi Arabië.
Grap was meer dat het niet eens hetzelfde continent is, en toch worden ze, juist door Marokkanen als Marokkanen gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een beetje als mensen die naar Almere verhuizen.
Dan nog.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze staan wel zwaar onder toezicht.
Vast houden. Veel te groot risico lui met zo'n gedachtengang.quote:
Lekker doorgeslagenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
"Afgeleerd om nooit meer geweld te gebruiken."
Soms meppen dus.
Ik kan me voorstellen dat het afwezig zijn van empathie een grote hindernis voor het kunnen verkrachten van mensen weg kan nemen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
Dit afschuiven op autisme als een van de oorzaken,.
Dat is meer een kenmerk van een psychopaat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het afwezig zijn van empathie een grote hindernis voor het kunnen verkrachten van mensen weg kan nemen.
Mijn fout, zit nu even de wiki pagina door te lezen en het staat er inderdaad niet in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is meer een kenmerk van een psychopaat.
Bij zwaar autisme kan het wel een storende factor zijn, het niet herkennen van andermans emoties, maar het gevolg ervan slaat vaker naar binnen dan naar buiten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mijn fout, zit nu even de wiki pagina door te lezen en het staat er inderdaad niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:37 schreef Metalbas het volgende:
De geluidsman/editor heeft goede muzieksmaak
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:37 schreef Metalbas het volgende:
De geluidsman/editor heeft goede muzieksmaak
Welke dingen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
Dat soort dingen worden hier ook weleens gezegd.
guatanomo bayquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben benieuwd of er nog een derde seizoen komt, en zo ja.. waar 'ie dan heen gaat.
Om dit qua ernstigheid te overtreffen lijkt me lastig ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben benieuwd of er nog een derde seizoen komt, en zo ja.. waar 'ie dan heen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |