Nee, maar diegenen die dat wel willen word het wel makkelijk gemaakt zo.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet iedereen hangt zichzelf op
Kunnen ook positieve notes tussen zitten.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan 11 notes, kan me niet herinneren ooit getrolled te hebben.
Notes kunnen ook positief zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan 11 notes, kan me niet herinneren ooit getrolled te hebben.
Meteen even gegluurd bij je.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag ze niet zeggen natuurlijk.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag ze niet zeggen natuurlijk.
Tja we hebben niet allemaal van die intelligente uitspraken.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
Daarom was deze opmerking van Karima volstrekt nutteloos.
net als die van jouwquote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
Daarom was deze opmerking van Karima volstrekt nutteloos.
Het wordt vast wel weg gewerkt..quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, maar diegenen die dat wel willen word het wel makkelijk gemaakt zo.
ow pardonquote:
Zekerquote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef roos85 het volgende:
Buch is toch wel een geweldige interviewer voor dit programma
dat soort mensen vertonen meestal wel tekenen voordat ze het doenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, maar diegenen die dat wel willen word het wel makkelijk gemaakt zo.
Ik vind dat wel meevallen..quote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef roos85 het volgende:
Buch is toch wel een geweldige interviewer voor dit programma
Onzin, meestal komt dat compleet onverwachts.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat soort mensen vertonen meestal wel tekenen voordat ze het doen
Ik heb al een paar keer gehad "Stel deze vraag!!" en dan stelt ie een compleet andere, nietszeggende vraagquote:
En dan nog die overacting ernaast.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gehad "Stel deze vraag!!" en dan stelt ie een compleet andere, nietszeggende vraag
precies hetzelfde heb ik jaquote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gehad "Stel deze vraag!!" en dan stelt ie een compleet andere, nietszeggende vraag
Eerste keer dat die zin is uitgeschreven denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:
Dat gesprek met die pedofiel vond ik mooi gedaan.
huh welke?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:
Dat gesprek met die pedofiel vond ik mooi gedaan.
Ok kan me ff niet heugenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
vorige aflevering
die vond ik ook goed iid
pedo op de bank, menno op een tafeltje. Pedo huilde. Daarna gesprek met een vriendin van hem, in een rolstoel.quote:
Ik was me niet bewust van het bestaan er van, maar dit lijkt me wel een plek waar het vaak wenselijk is.quote:
Heb ik gemist denkquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
pedo op de bank, menno op een tafeltje. Pedo huilde. Daarna gesprek met een vriendin van hem, in een rolstoel.
Die ja.. vond ik mooi.. maar die man was ook welbespraakt.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
pedo op de bank, menno op een tafeltje. Pedo huilde. Daarna gesprek met een vriendin van hem, in een rolstoel.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
als iemand zelfmoord pleegt ga je m toch niet reanimeren?
Mensen kunnen van inzicht veranderen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
als iemand zelfmoord pleegt ga je m toch niet reanimeren?
dat snap ik niet zo eigenlijk.
lullig hoor, kom je bij, mag je weer die gevangenis in.
nou ja, wat de user boven me zegt dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |