Inderdaad. Maar ik denk haast dat Buch wel wat kan bedenken!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Om dit qua ernstigheid te overtreffen lijkt me lastig ja.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Drukte het beter uit dan recht door zee.
De theorie is dat ze door te meppen geen zin meer hebben om te meppenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
handig..agressieve gasten leren boksen
Space Dye Vest, een van hun meer ondergewaardeerde nummersquote:
Maar hij heb rouw en trauma!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
De theorie is dat ze door te meppen geen zin meer hebben om te meppen
Om de een of andere reden past het hier goed bij als achtergrond.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Space Dye Vest, een van hun meer ondergewaardeerde nummers
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef Silenus het volgende:
Dit is echt een potentiele massamoordenaar.wat een gek.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef Jan-Slagter het volgende:
Deze gast deel laten nemen aan de maatschappij, doe maar niet.
zou wel een terechte moord zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat een enge vent. Zit hij vast omdat hij zijn moeder vermoord heeft?
Dus dat.. voor een zak drugs in de zwaarst beveiligde inrichting van Nederland. Lijkt me erg sterk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Moet hij hier, na uitwisseling, voor een drugsdeal 15 jaar vol uitzitten?
Lijkt me sterk.
Ja, dat dit echt bestaat...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
het is ook echt wel het putje van de samenleving zeg...
En die vrouw krijgt inderdaad niet zo maar 18 jaar..dus die zal ook wel wat op haar kerfstuk hebben.quote:
Het is allemaal onterecht en de schuld van een ander.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En die vrouw krijgt inderdaad niet zo maar 18 jaar..dus die zal ook wel wat op haar kerfstuk hebben.
Dat hoop je dan maar. Niet hij, maar gelijk gestemde zielen zeg maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wees blij, loopt die troep tenminste niet op straat.
Hij zit niet in het EBI gedeelte hé.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus dat.. voor een zak drugs in de zwaarst beveiligde inrichting van Nederland. Lijkt me erg sterk.
Nouja, er komen natuurlijk nog wat evaluaties tussendoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef superniger het volgende:
B. is op zijn zestiende al eens veroordeeld voor doodslag. Het Openbaar Ministerie vond het daarom onverantwoord hem te laten terugkeren in de maatschappij en eiste levenslange gevangenisstraf.
Het hof vindt de argumenten voor een levenslange straf echter niet overtuigend en legde de maximale tijdelijke vrijheidsstraf op die ten tijde van de dubbele moord gold, namelijk twintig jaar.
Nederland
Dus die gozer heeft in zijn verhaal het mes verruild voor de hamer...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:16 schreef W00fer het volgende:
Dit brengt wel een iets ander licht op de zaak. Maar dannog, zoals die vent het uitlegt, valt er dan nog niks voor te zeggen?
Hij zal wel een bewaker omgekocht hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:06 schreef penny-wise het volgende:
Sinds wanneer mag je roken in de bajes?
Ik zag toch echt die arrogante surinamer een sigaar roken..
Een gedetineerde woont in zijn cel, en niet vrijwillig, ik denk dat rookverbod niet in woonomgeving geldtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:49 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hij zal wel een bewaker omgekocht hebben.
Of hij flipt als ze hem dat privilege niet geven
Als je ziet wat ze in die longstay hebben verbaast niks me meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Een gedetineerde woont in zijn cel, en niet vrijwillig, ik denk dat rookverbod niet in woonomgeving geldt
En ze zijn niet bang dat ie de boel in de hens steekt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Een gedetineerde woont in zijn cel, en niet vrijwillig, ik denk dat rookverbod niet in woonomgeving geldt
geen ideequote:Op zondag 12 mei 2013 09:17 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En ze zijn niet bang dat ie de boel in de hens steekt?
Maar een gevangene met een kort lontje is nou niet echt te vertrouwen met een aansteker lijkt me...quote:Op zondag 12 mei 2013 09:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
geen idee
Volgens mij is er regelmatig brand ergens buiten de gevangenis omdat iemand al rokend in bed in slaap valt, toch is roken in huis niet verboden.
Maar jij mag nog naar buiten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef June. het volgende:
Hm, een TBS'er met een grote flatscreen tv en dito computer in een ruimte die groter is dan mijn studentenkamertje. Zal allemaal wel weer redenen voor zijn, maar blijf het toch raar vinden
Lijkt me nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef Tinos85 het volgende:
Zouden ze ook alle vrijheid hebben op internet?
klopt, nog een jaartje of 5 binnen zitten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:01 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben hun gevangenisstraf er toch al opzitten? Ze zijn alleen niet klaar om terug te gaan naar de maatschappij.
Of de rest van hun leven...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
klopt, nog een jaartje of 5 binnen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |