SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex![]()
kOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Oh ik was PeriwinkleOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Echt? geen zin om terug te lezenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Zo dik wassie niet eigenlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Echt? geen zin om terug te lezen![]()
Eagle Claw(s)?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef shaderon het volgende:
Maargoed dim we moeten nog een team naam hebbenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:_____!!_!_!_!!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Oke,quote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef plopkweker het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Eagle_Claw
Wij zijn team AlphaBravoCharlie!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oke,
Wij zijn team AlphaBravoCharlie!![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik gister gemaakt mooi he
Flodder450,
suggesties voor onze teamnaam?
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 21:55:49 ]![]()
PedoPriestersquote:Op donderdag 18 april 2013 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Flodder450,
suggesties voor onze teamnaam?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zo noemde ik hem vroeger.quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Team AlphaBravoCharlie!
• bobbernaut (ign bobbernaut)
• Aldiewillentekaaprenvaren (ign bestemmingsplan)
• curlbrah (ign Piekartz)
Team Eagle Claws
• shaderon (ign remymine)
• Hans1988 (ign Flufflez88)
• plopkweker (ign dimdamian)
Team PTSS
• d4v1d (ign dmbekker)
• Flodder450 (ign Flodder450)
• Exenctric90 (ign Exentric90[?] )
Team Ubercool
• Mar456 (ign mr Pluym)
• Tuutchips (ign powerkiwi) ? nog niet zeker
• ..?
[ Bericht 11% gewijzigd door shaderon op 18-04-2013 22:40:14 ]![]()
Team Dicks.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
PTSS!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Flodder450,
suggesties voor onze teamnaam?![]()
ALs je 18 bent staat er in KPD een hoop moois.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef shaderon het volgende:
[..]
heb je nog jailbait in de aanbieding?Fear is the grease of society.![]()
"What is the nastiest/ugliest sports injury .gif that you've seen?"
Dus ik een gifje van de explosies in Boston posten, allemaal downvotes___!
Homo's![]()
Dat zijn mijn schoenen:quote:Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef TJV het volgende:
AlDie heb je bootschoenen aan of zijn dat oude vertrapte sneakers?
Zitten wel flink onder het stof van de zand.![]()
HEUJ!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus. Dat was hem dan. Een jaar.![]()
tijd voor een slotjequote:Op vrijdag 19 april 2013 09:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus. Dat was hem dan. Een jaar.![]()
![]()
Haa gepost!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
hm ja iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die had ik gezien, ja. Die hele thread valt verder wel een beetje tegen![]()
..quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Teeeering
http://www.lipstiq.com/20(...)her-facebook-status/![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Teeeering
http://www.lipstiq.com/20(...)her-facebook-status/_!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POV DOGGYSTYLE NSFWFear is the grease of society.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:27 schreef vogelkooi het volgende:
Intressant hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POV DOGGYSTYLE NSFW![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Burgemeester van Calgary.![]()
![]()
Nope, Ze worden ge-DDoSt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Bij mij lag hij er helemaal uit, was bang dat het aan mij lag.![]()
Hier dan de definitieve stats van een jaar Minecraft SC:
Posts totaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Posts per reeks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:22 schreef MineraalWater het volgende:
En dan geen friendly DDoS maar malicious DDoS.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier dan de definitieve stats van een jaar Minecraft SC:
Posts totaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Posts per reeks:Toch plaats 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet slecht inderdaad, denk ik zo.quote:
Zeker als je nagaat dat we minder reguliere posters dan veel andere SC's hebben.![]()
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet slecht inderdaad, denk ik zo.
Zeker als je nagaat dat we minder reguliere posters dan veel andere SC's hebben.![]()
Nein Mann.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
Kunnen jullie ook niet inloggen op Reddit?![]()
En mijn fraps neemt netjes de eerste paar minuten op 50fps.. Daarna zakt die terug naar 25fps.
Dafuq?![]()
We are still working on mitigating a malicious DDoS attack. Please stay tuned.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
Kunnen jullie ook niet inloggen op Reddit?![]()
Ja heb ik ook!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef d4v1d het volgende:
En mijn fraps neemt netjes de eerste paar minuten op 50fps.. Daarna zakt die terug naar 25fps.
Dafuq?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Middaggefeliciteerd met het jubileum
Hmm, volgensmij loopt die terug omdat fraps eerst in je ram opslaat, dit gaat met 50fps. Op een gegeven moment is er geen ram meer over dus moet die direct naar je hdd schrijven.. Dan is het 25 fps omdat mijn schijf slomer is dan mijn ram..![]()
ben ik 4e poster hierecht veel te hoog maar wat minder posten
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik ben nummer 8.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef Ame_thyst het volgende:
ben ik 4e poster hierecht veel te hoog maar wat minder posten
![]()
Zijn schuld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:32 schreef MineraalWater het volgende:
Gvd was opgelost nu kampen ze weer met een DDoS
https://twitter.com/JpDeathBladeIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Met z'n fedoraquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Zijn schuld.
https://twitter.com/JpDeathBlade![]()
Die gozer vertaalt de lokale politiefrequentie in tweets. Dat is nog eens karma binnenhalen, amateurs.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Goede bron van informatie. apenlul.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef d4v1d het volgende:
wat de fuck heeft boston nu opeens met reddit te maken?![]()
Kan het niet checken reddit under heavy load.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie heeft hier het meeste karma?![]()
Ik bedoelde eerder die downtime van redditquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Goede bron van informatie. apenlul.![]()
![]()
oh, sorry. Ze hebben nu al enorm veel traffic en dan is wss een of ander grappenmaker met een botnetwerk met het laatste zetje aan het geven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder die downtime van reddit![]()
gezelligquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
oh, sorry. Ze hebben nu al enorm veel traffic en dan is wss een of ander grappenmaker met een botnetwerk met het laatste zetje aan het geven.![]()
![]()
0;0It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Geen submissionsIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dus iedereen zit hier nu achter zijn pc te fappen terwijl ze via reddit de politie in boston volgen?![]()
![]()
[Upd] Verdachte Boston doodquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:18 schreef d4v1d het volgende:
Dus iedereen zit hier nu achter zijn pc te fappen terwijl ze via reddit de politie in boston volgen?
wel goed idd hoe het is gegaan maar wat is er nu nog aan de gang dan??Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
campange om snelkookpannen te verbieden ofc, wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[Upd] Verdachte Boston dood
wel goed idd hoe het is gegaan maar wat is er nu nog aan de gang dan??![]()
MEER POLITIE EN MEER WAPENS VOOR HUN!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
campange om snelkookpannen te verbieden ofc, wat denk jij dan?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:32 schreef d4v1d het volgende:
Dus, de fbi en de politie staan daar nu?
Waar blijft het leger?Lijkt me best toepasselijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel goed staaltje speurwerk!
Maar hadden die lui van reddit en 4chan hun nu ook op het oog? Want heb wel even meegelezen maar ze hadden er een aantal gevonden op die fotos maar ook de juiste?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Laten we voor een gek in een dorpje het leger roepen. Juistem.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Laten we voor een gek in een dorpje het leger roepen. Juistem.![]()
![]()
http://mobile.bloomberg.c(...)ntify-attackers.html
Lijp man das die gast uit die rolstoel foto met die benen er afecht scaryquote:He woke up under so much drugs, asked for a paper and pen and wrote, bag, saw the guy, looked right at me, Chris Bauman said yesterday in an interview.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ze zien hemIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Witte rugzak, grijze jas. Ha, je bent de lul vriend.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Link?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Een van de agenten roept zijn killstreak op, K9 unit.
Andere roept SWAT, derde roept EOD. DAMN KILLSTREAKS BABEIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Blijven proberenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Denk dat ze hem wel neer moeten knallen, gozer heeft overal explosives gedropt en zal nog wel meer bij zich hebben.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Misschien handiger om ze niet dood te schieten?![]()
![]()
Tyf is op met je 1 smilie posts, gr SC managementquote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Volgensmij heeft die een bomvest aan..
Probeer die maar eens bij hem af te krijgen zonder jezelf te laten opblazen.. Dan blijft er niks anders over dan doodschieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2013 14:57:35 ]![]()
Mja ligt aan de situatie, als er inderdaad overal explosieven liggen dan zou het wel nodig zijn lijkt mij, anders opsluiten die hapquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Misschien handiger om ze niet dood te schieten?
Is het en download?, 2kb/squote:
DuuuuuuuuudeIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
WTFIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Die gozer heeft ergens online gepost dat hij iedereen afmaakt omdat ze zijn broer afgeknald hebbenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
WAAR?!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef TJV het volgende:
Die gozer heeft ergens online gepost dat hij iedereen afmaakt omdat ze zijn broer afgeknald hebbenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Even er vanuit gaande dat er geen trollen op het internet zittenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef TJV het volgende:
Die gozer heeft ergens online gepost dat hij iedereen afmaakt omdat ze zijn broer afgeknald hebbenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
FF laat dat niet toequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
dunnoIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Chrome doet ie het wel na 3x refreshen
Nee site is gewoon overbelast, gewoon ff f5'enIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Op firefox download ie hem, ik heb chrome even gestart en daar doet ie het wel na 2x refreshenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef TJV het volgende:
Nee site is gewoon overbelast, gewoon ff f5'en
Weet niet wie die site/stream host, maar rip zijn bandwidth rekening
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Weet niet wie die site/stream host, maar rip zijn bandwidth rekening
Of hij heeft unlimitedquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Weet niet wie die site/stream host, maar rip zijn bandwidth rekeningOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon unmetered servertje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Weet niet wie die site/stream host, maar rip zijn bandwidth rekening![]()
ja dus zijn ze metered.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Unmetered servers bestaan wel, de meeste hebben alleen wel een FUP.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Die hoster zelf zit nogsteeds aan limieten..quote:
Als je opeens een piek van bv. 20TB hebt is je hoster niet blij![]()
Mja true.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die hoster zelf zit nogsteeds aan limieten..
Als je opeens een piek van bv. 20TB hebt is je hoster niet blij
Oja remy host fokcraft.nl bij one.comOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ja waarom host Google daar niet dan? Of Fok of Tweakersquote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Eerlijk gezegd geen idee, ik zeg ook alleen maar wat ik denkquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja waarom host Google daar niet dan? Of Fok of Tweakers
wtf was dat geruis daarnet op de stream? vuurgevecht?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Wtf?twitter:StephenMcAlpin twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 14:06:52Bullet hole in our TV from last night. Kept it from coming in our bedroom as we crawled to the kitchen #watertown http://t.co/UPz4E8JNsy reageer retweet
![]()
Dafuqquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:09 schreef d4v1d het volgende:
Wtf?twitter:StephenMcAlpin twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 14:06:52Bullet hole in our TV from last night. Kept it from coming in our bedroom as we crawled to the kitchen #watertown http://t.co/UPz4E8JNsy reageer retweet
Wel goeie communicatie, klinkt beter dan wat ik wel eens in Nederland hoor
Welke stream luister jij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Stream down?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
juuuupIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik luisterde die ook, maar volgens mij liep ik achterquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
is al eerder gebeurd, kwam na 1 min weerIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
En ik bedoel daar mee hoe nederlandse politie soms panisch communiceertquote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
o wacht, ik hoorde iets van een blackout.
denk dat ze een andere frequentie gepakt hebben omdat die gozer mee kan luisterenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat is zeker waar, kunnen ze hier nog wat van lerenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En ik bedoel daar mee hoe nederlandse politie soms panisch communiceert
met andere woorden, hij is de lul.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:
Denk niet dat de Nederlandse politie veel onderdoet voor de Amerikaanse.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, kunnen ze hier nog wat van leren![]()
Zelfmoordvest, overal bommen, loopt door tuinen heen. Die dude van reddit update even niet meer zodat die gast niet kan lezen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:24 schreef MineraalWater het volgende:
Dus even iemand een tl;dr?
Heeft die kerel nu allemaal bommen neergelegd?![]()
Kereltjes waren op MiT met iets bezig(bommetjes?), werden betrapt, schieten bewaker dood, vluchten naar een dorpje genaamd Watertown, schieten op politie, bommen en granaten, 1 ventje dood, 2e is nog steeds voortvluchtig maar gaat wel gevonden worden. heeft explosieven bij zich dus gaat geheid dood.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:24 schreef MineraalWater het volgende:
Dus even iemand een tl;dr?
Heeft die kerel nu allemaal bommen neergelegd?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja die kwamen toch uit een of ander land ofzo? misschien wouden ze amerika terugpakkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef Ame_thyst het volgende:
19 ook die kerel, wtf is er mis met je![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Kereltjes waren op MiT met iets bezig(bommetjes?), werden betrapt, schieten bewaker dood, vluchten naar een dorpje genaamd Watertown, schieten op politie, bommen en granaten, 1 ventje dood, 2e is nog steeds voortvluchtig maar gaat wel gevonden worden. heeft explosieven bij zich dus gaat geheid dood.Thanks bro'squote:Op vrijdag 19 april 2013 15:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zelfmoordvest, overal bommen, loopt door tuinen heen. Die dude van reddit update even niet meer zodat die gast niet kan lezen.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk niet dat de Nederlandse politie veel onderdoet voor de Amerikaanse.
neeeuh, erge is dat zoiets nodig is in dat land
Tsjetsjenië ja, Russische deelstaat die onafhankelijk wil zijn. De moordpartij in de Russische kleuterschool en de moord in de opera waren ook van Tsjetsjenen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja die kwamen toch uit een of ander land ofzo? misschien wouden ze amerika terugpakken![]()
Jammer zulke reacties, is juist een erg goeie nieuws dienst. Erg neutraal ook.quote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:De vader van de broers zegt vanuit Makhachkala in Rusland tegenover AP dat Dzhokhar "een ware engel is."
"Hij is een tweedejaars medische student. Een erg intelligente jongen. We hadden verwacht dat hij hier op vakantie zou komen."![]()
![]()
Not sure if sarcasm?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jammer zulke reacties, is juist een erg goeie nieuws dienst. Erg neutraal ook.
Ik denk steeds aan een terroristen kanaal als ik langs Al Jazeera zap..
Zo van hier houdt Osama V2.0 ons op de hoogte ofzoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Da's niet de normale politie, joop. De ME heeft ook zwaarder materiaal dan normale agenten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
neeeuh, erge is dat zoiets nodig is in dat land![]()
Samequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Al Jazeera is erg goed en erg betrouwbaar, hoor. Niet echt anti-Israel ook tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Not sure if sarcasm?
Zo van hier houdt Osama V2.0 ons op de hoogte ofzo![]()
Nee hoor, Al Jazeera vind ik persoonlijk een van de beste nieuwszenders ter wereld. Vrijwel altijd snel en betrouwbaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Not sure if sarcasm?
Zo van hier houdt Osama V2.0 ons op de hoogte ofzoIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
No shitquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's niet de normale politie, joop. De ME heeft ook zwaarder materiaal dan normale agenten.Dat zei ik niet.
20 huizenblokken hermetisch afgesloten @ Al JazeeraOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Als zoiets in Nederland zou gebeuren komen er waarschijnlijk maar 2 of 3 ME agenten, wantja.. Ze hadden het niet heel erg ingeschat![]()
![]()
Op geenstijl zijn verschillende livestreams te vindenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
In de slechtere buurten van Den Haag durven ze niet eens te komenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef d4v1d het volgende:
Als zoiets in Nederland zou gebeuren komen er waarschijnlijk maar 2 of 3 ME agenten, wantja.. Ze hadden het niet heel erg ingeschatLaat staan bij een fucking terrorist
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef d4v1d het volgende:
Als zoiets in Nederland zou gebeuren komen er waarschijnlijk maar 2 of 3 ME agenten, wantja.. Ze hadden het niet heel erg ingeschatOnzin en onzin.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
In de slechtere buurten van Den Haag durven ze niet eens te komenLaat staan bij een fucking terrorist
![]()
David, die scanner is ook down?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Je jankt wel anders als er een AT op je stoep staat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef d4v1d het volgende:
Als zoiets in Nederland zou gebeuren komen er waarschijnlijk maar 2 of 3 ME agenten, wantja.. Ze hadden het niet heel erg ingeschatIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
http://anti-politie.hyves.nl/#quote:we hebben sgijt aan die klote politie alles word verpest door hun
waarom moeten we licht aan onze fiets hebben terwijl er straat verlichting is dan kun je ons toch ook wel goed zien of niet
waarom moet er ene bel op de fiets zitten je kan toch ook wel aandekant zeggen ??
waarom mag je niet het heelejaar door vuurwerk afsteken het is toch leuk
de politie verziekt gwn alles wat wij leuk vinden![]()
Helaasch, echt zoquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Onzin en onzin.
ACAB TOCHHHHquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie klinken alsof jullie lid van de anti-politie hyve zouden zijn.
1312Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie klinken alsof jullie lid van de anti-politie hyve zouden zijn.![]()
![]()
ACAB staat tog gwn voor acht cola acht bier?! :$$$$Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
politie is echt stelletje mogol ze doen hun werk wel en ik ga ieder geval ik ga de boete niet betalen![]()
Ja omdat er geen ander nieuws is behalve 1 gek in Amerikaquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:45 schreef d4v1d het volgende:
Jammer dat die AlJazeera nu over Irak en egypte begint..
quote:kk popo laatst gaven ze een maat van mij een boete, omdat hij een blikje ENERGIE liet vallen hoppa! 50euro boete ze dachten dat er coke in zat, kk popo hoe zielig kan een wout worden!?quote:kk politie weer een boete:s reed door groen stoplight bn ik op het midde vn de weg springt hij op rood komt er een kk jood glijk boete:s
Vuile kk politiequote:He lekker weer zo een site dis mn 3 of 4e ofzo
IK PIS OP JULLIE MALLE motherfuckersss.
Kom maar met je motor pis ik daar ook ff op..![]()
Vervangende stream: http://boston.cbslocal.com/live-video/quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:45 schreef d4v1d het volgende:
Jammer dat die AlJazeera nu over Irak en egypte begint..Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Krijg hem niet aan de praatquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Vervangende stream: http://boston.cbslocal.com/live-video/![]()
TV-streams zijn kut, allemaal oud nieuws.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Honda van verdachte http://www.ct.gov/despp/cwp/view.asp?A=4226&Q=523138 mogelijk richting New York volgens geenstijlOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Nou ja, denk dat er wel veel te negatief over de overheid en justitie wordt gedacht, zo slecht hebben wij het echt niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
politie is echt stelletje mogol ze doen hun werk wel en ik ga ieder geval ik ga de boete niet betalen
En dat koningshuis, tsja.. het leven is gewoon niet eerlijk. Op de democratie-index staat NL derde en op de geluks-index eerste dus het zal allemaal wel mee vallen.
Nederland kan gewoon wat minder negativiteit gebruiken, jullie zijn bijna net zo erg als Shaderon.![]()
Paar keer refreshen? BIj mij doet ie het gewoonquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Die ene van david?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:50 schreef MineraalWater het volgende:
Doe gewoon die ustream waarom wil je kijkenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Thanks, die keek ik daarnet ook maar was opeens down.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
We hebben zeker geen slechte overheid, maar het kan altijd beter. Afzeiken mag van mij best als je dan maar met verbeterpunten komt, Afzeiken om het afzeiken heeft niemand wat aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat er wel veel te negatief over de overheid en justitie wordt gedacht, zo slecht hebben wij het echt niet.
En dat koningshuis, tsja.. het leven is gewoon niet eerlijk. Op de democratie-index staat NL derde en op de geluks-index eerste dus het zal allemaal wel mee vallen.
Nederland kan gewoon wat minder negativiteit gebruiken, jullie zijn bijna net zo erg als Shaderon.
En ja zolang partijvoorzitters belasting ontduiken blijf ik sceptisch over het soort figuren wat er in de top rondloopt. We moeten niet gaan generaliseren, loopt ook veel goed volk rond, maar het zijn wel volksvertegenwoordigers en die verantwoordelijkheid ook moeten kunnen dragen.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat er wel veel te negatief over de overheid en justitie wordt gedacht, zo slecht hebben wij het echt niet.
Nederland kan gewoon wat minder negativiteit gebruiken, jullie zijn bijna net zo erg als Shaderon.![]()
![]()
Update: De Honda is inmiddels leeg aangetroffen. Een derde verdachte (jup, een derde verdachte. Complexe situatie is complex) zit mogelijk in een Amtrack-trein van Boston naar New York. Die trein staat stil en is omsingeld.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Waar blijven die drone streams dan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Update: De Honda is inmiddels leeg aangetroffen. Een derde verdachte (jup, een derde verdachte. Complexe situatie is complex) zit mogelijk in een Amtrack-trein van Boston naar New York. Die trein staat stil en is omsingeld.
Ik ben het een beetje zat, heb al vanaf half 8 een stream aanstaan.Huib, neem jij mijn honneurs waar? Bvd.
Geenstijl vat het op het moment aardig samen ja, blijf het wel volgenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
EU is ok. nederland is aidsquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:59 schreef Ame_thyst het volgende:
ohja en de EU is aids. maar goed back on topic![]()
wat voor streamsquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:05 schreef TJV het volgende:
Ik ben het een beetje zat, heb al vanaf half 8 een stream aanstaan.Huib, neem jij mijn honneurs waar? Bvd.
wat mis ik
![]()
krijg apentyfusquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
.40 caliber round found ergens in die omgeving volgens die ustream scannerOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Radio, Police Shatter, CBS, BBC is nu ook live, heel wat te volgenquote:
http://www.ustream.tv/cbsnews die zijn soort van ter plaatseAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
http://www.geenstijl.nl/ Daar een streamquote:
daar ook
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam En de politie scanner![]()
CBS meldt dat er iemand opgepakt is.
Explsief snuivende honden ter plaatse zijn de auto aan het uitwonenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
En volgensmij is ergens bij die lege honda auto een arrestatie geweest.
edit, plopkweker was eerder
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2013 16:13:02 ]![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:12 schreef d4v1d het volgende:
En volgensmij is ergens bij die lege honda auto een arrestatie geweest.
edit, plopkweker was eerder
Had je je moeten voorstellen als ze hem niet ondekte in de trein.. Gaat ie newyork ook nog even opblazen zeker![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef plopkweker het volgende:
Honda van verdachte http://www.ct.gov/despp/cwp/view.asp?A=4226&Q=523138 mogelijk richting New York volgens geenstijl
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: