Ik luisterde die ook, maar volgens mij liep ik achterquote:
En ik bedoel daar mee hoe nederlandse politie soms panisch communiceertquote:
Dat is zeker waar, kunnen ze hier nog wat van lerenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En ik bedoel daar mee hoe nederlandse politie soms panisch communiceert
quote:
Denk niet dat de Nederlandse politie veel onderdoet voor de Amerikaanse.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, kunnen ze hier nog wat van leren
Zelfmoordvest, overal bommen, loopt door tuinen heen. Die dude van reddit update even niet meer zodat die gast niet kan lezen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:24 schreef MineraalWater het volgende:
Dus even iemand een tl;dr?
Heeft die kerel nu allemaal bommen neergelegd?
Kereltjes waren op MiT met iets bezig(bommetjes?), werden betrapt, schieten bewaker dood, vluchten naar een dorpje genaamd Watertown, schieten op politie, bommen en granaten, 1 ventje dood, 2e is nog steeds voortvluchtig maar gaat wel gevonden worden. heeft explosieven bij zich dus gaat geheid dood.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:24 schreef MineraalWater het volgende:
Dus even iemand een tl;dr?
Heeft die kerel nu allemaal bommen neergelegd?
Ja die kwamen toch uit een of ander land ofzo? misschien wouden ze amerika terugpakkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef Ame_thyst het volgende:
19 ook die kerel, wtf is er mis met je
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Kereltjes waren op MiT met iets bezig(bommetjes?), werden betrapt, schieten bewaker dood, vluchten naar een dorpje genaamd Watertown, schieten op politie, bommen en granaten, 1 ventje dood, 2e is nog steeds voortvluchtig maar gaat wel gevonden worden. heeft explosieven bij zich dus gaat geheid dood.
Thanks bro'squote:Op vrijdag 19 april 2013 15:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zelfmoordvest, overal bommen, loopt door tuinen heen. Die dude van reddit update even niet meer zodat die gast niet kan lezen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk niet dat de Nederlandse politie veel onderdoet voor de Amerikaanse.
Tsjetsjeniė ja, Russische deelstaat die onafhankelijk wil zijn. De moordpartij in de Russische kleuterschool en de moord in de opera waren ook van Tsjetsjenen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja die kwamen toch uit een of ander land ofzo? misschien wouden ze amerika terugpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |