Jammer zulke reacties, is juist een erg goeie nieuws dienst. Erg neutraal ook.quote:
quote:De vader van de broers zegt vanuit Makhachkala in Rusland tegenover AP dat Dzhokhar "een ware engel is."
"Hij is een tweedejaars medische student. Een erg intelligente jongen. We hadden verwacht dat hij hier op vakantie zou komen."
Not sure if sarcasm?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jammer zulke reacties, is juist een erg goeie nieuws dienst. Erg neutraal ook.
Da's niet de normale politie, joop. De ME heeft ook zwaarder materiaal dan normale agenten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
neeeuh, erge is dat zoiets nodig is in dat land
Samequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik denk steeds aan een terroristen kanaal als ik langs Al Jazeera zap..
Al Jazeera is erg goed en erg betrouwbaar, hoor. Niet echt anti-Israel ook tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Not sure if sarcasm?
Zo van hier houdt Osama V2.0 ons op de hoogte ofzo
Nee hoor, Al Jazeera vind ik persoonlijk een van de beste nieuwszenders ter wereld. Vrijwel altijd snel en betrouwbaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Not sure if sarcasm?
Zo van hier houdt Osama V2.0 ons op de hoogte ofzo
No shitquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's niet de normale politie, joop. De ME heeft ook zwaarder materiaal dan normale agenten.
In de slechtere buurten van Den Haag durven ze niet eens te komenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef d4v1d het volgende:
Als zoiets in Nederland zou gebeuren komen er waarschijnlijk maar 2 of 3 ME agenten, wantja.. Ze hadden het niet heel erg ingeschat
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef d4v1d het volgende:
Als zoiets in Nederland zou gebeuren komen er waarschijnlijk maar 2 of 3 ME agenten, wantja.. Ze hadden het niet heel erg ingeschat
Onzin en onzin.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
In de slechtere buurten van Den Haag durven ze niet eens te komenLaat staan bij een fucking terrorist
Je jankt wel anders als er een AT op je stoep staat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef d4v1d het volgende:
http://anti-politie.hyves.nl/#quote:we hebben sgijt aan die klote politie alles word verpest door hun
waarom moeten we licht aan onze fiets hebben terwijl er straat verlichting is dan kun je ons toch ook wel goed zien of niet
waarom moet er ene bel op de fiets zitten je kan toch ook wel aandekant zeggen ??
waarom mag je niet het heelejaar door vuurwerk afsteken het is toch leuk
de politie verziekt gwn alles wat wij leuk vinden
Helaasch, echt zoquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Onzin en onzin.
ACAB TOCHHHHquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie klinken alsof jullie lid van de anti-politie hyve zouden zijn.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie klinken alsof jullie lid van de anti-politie hyve zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |