Kan het niet checken reddit under heavy load.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie heeft hier het meeste karma?
Ik bedoelde eerder die downtime van redditquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Goede bron van informatie. apenlul.
oh, sorry. Ze hebben nu al enorm veel traffic en dan is wss een of ander grappenmaker met een botnetwerk met het laatste zetje aan het geven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder die downtime van reddit
gezelligquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
oh, sorry. Ze hebben nu al enorm veel traffic en dan is wss een of ander grappenmaker met een botnetwerk met het laatste zetje aan het geven.
[Upd] Verdachte Boston doodquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:18 schreef d4v1d het volgende:
Dus iedereen zit hier nu achter zijn pc te fappen terwijl ze via reddit de politie in boston volgen?
campange om snelkookpannen te verbieden ofc, wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[Upd] Verdachte Boston dood
wel goed idd hoe het is gegaan maar wat is er nu nog aan de gang dan??
MEER POLITIE EN MEER WAPENS VOOR HUN!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
campange om snelkookpannen te verbieden ofc, wat denk jij dan?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:32 schreef d4v1d het volgende:
Dus, de fbi en de politie staan daar nu?
Waar blijft het leger?Lijkt me best toepasselijk.
Laten we voor een gek in een dorpje het leger roepen. Juistem.quote:
Kan gewoonquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Laten we voor een gek in een dorpje het leger roepen. Juistem.
echt scaryquote:He woke up under so much drugs, asked for a paper and pen and wrote, bag, saw the guy, looked right at me, Chris Bauman said yesterday in an interview.
Link?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |