Geniaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
adhocstaat al 3 jaar te koop dus ik zit hier nog wel even
Eeeeey, waar is je tuut chips UI?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:33 schreef nattermann het volgende:
Die bank heb ik ook. Van de IKEA hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overledenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eeeeey, waar is je tuut chips UI?
uhuh :pquote:
Uit de oog verloore ma nie uit de hardquote:
woon er een week of 2. ga het binnenkort gezelliger maken. Je mag serieus alle tafels en stoelen en alles uit het pand in je kamer zettenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef Leandra het volgende:
Je hebt er wel een gezellig hoekje van gemaakt, met authentieke beeldbuis, gitaar en een plant tegen een imaginaire muur
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:34 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
uhuh :p
Winst maken doen ze sowieso niet.
die 210 is inc gas water en licht
Kwam vandaag gewoon een hovenier het gras maaien
Ah, vandaar die archiefkastquote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
woon er een week of 2. ga het binnenkort gezelliger maken. Je mag serieus alle tafels en stoelen en alles uit het pand in je kamer zetten
is een labaratorium geweest. Beneden allemaal flessen zoutzuur enzoquote:Op donderdag 18 april 2013 00:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]![]()
Moet ik ook hebben als ik groot ben.
Zitten er nog speciale kamertjes in zeg maar? Bijvoorbeeld een kantine met allerlei apparatuur?
En qua spullen? Want ligt er nog?
Klein magazijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |