Geniaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
adhocstaat al 3 jaar te koop dus ik zit hier nog wel even
Eeeeey, waar is je tuut chips UI?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:33 schreef nattermann het volgende:
Die bank heb ik ook. Van de IKEA hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overledenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eeeeey, waar is je tuut chips UI?
uhuh :pquote:
Uit de oog verloore ma nie uit de hardquote:
woon er een week of 2. ga het binnenkort gezelliger maken. Je mag serieus alle tafels en stoelen en alles uit het pand in je kamer zettenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef Leandra het volgende:
Je hebt er wel een gezellig hoekje van gemaakt, met authentieke beeldbuis, gitaar en een plant tegen een imaginaire muur
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:34 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
uhuh :p
Winst maken doen ze sowieso niet.
die 210 is inc gas water en licht
Kwam vandaag gewoon een hovenier het gras maaien
Ah, vandaar die archiefkastquote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
woon er een week of 2. ga het binnenkort gezelliger maken. Je mag serieus alle tafels en stoelen en alles uit het pand in je kamer zetten
is een labaratorium geweest. Beneden allemaal flessen zoutzuur enzoquote:Op donderdag 18 april 2013 00:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]![]()
Moet ik ook hebben als ik groot ben.
Zitten er nog speciale kamertjes in zeg maar? Bijvoorbeeld een kantine met allerlei apparatuur?
En qua spullen? Want ligt er nog?
Klein magazijn?
wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:39 schreef Leandra het volgende:
Dat vind ik dus gewoon dom om te vertellen.
Ik zou dat zoutzuur over al ex'en heen gooien, omdat je boos bent. Je bent ook jaloers, dus je maakt ze lelijk zodat ze nooit meer iemand krijgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:38 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
is een labaratorium geweest. Beneden allemaal flessen zoutzuur enzoen reageerbuisjes
Krakersquote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef deadprez het volgende:
door mensen zoals ts die de antikraak steunen zijn er steeds minder coole kantoorkraakpanden, zoals hcz eerst bijvoorbeeld
Waar ik echt een hekel aan heb, gore smerige linkse krakers.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef deadprez het volgende:
door mensen zoals ts die de antikraak steunen zijn er steeds minder coole kantoorkraakpanden, zoals hcz eerst bijvoorbeeld
Ik kraak niet? Ik zorg er juist voor dat het niet gekraakt word.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Krakers![]()
Ze kunnen me allemaal de moord stikken
die doen tenminste nog iets met die panden, daklozen opvangen, volkskeukens openen, weggeefwinkels beginnen en dikke feesten geven. ts zit daar alleen maar een beetje in zijn eentje in een enorm pand, dat is toch zonde?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Krakers![]()
Ze kunnen me allemaal de moord stikken
Lees de post eens waar ik op reageerde, had het niet over jouquote:Op donderdag 18 april 2013 00:44 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
Ik kraak niet? Ik zorg er juist voor dat het niet gekraakt word.
Ik heb zelfs een eigen alarmcode
Beter dan dat er krakers in komenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
die doen tenminste nog iets met die panden, daklozen opvangen, volkskeukens openen, weggeefwinkels beginnen en dikke feesten geven. ts zit daar alleen maar een beetje in zijn eentje in een enorm pand, dat is toch zonde?
9 hierquote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef Micson het volgende:
Wow wat vet, daar kun je goede feestjes geven!
En dan ook nog klagen, ik zit hier op 13m2 godverdomme.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Beter dan dat er krakers in komen
Ben ik het met je eens. In dit pand kunnen ze 100 studenten kwijt. Wat nou woningnoodquote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
die doen tenminste nog iets met die panden, daklozen opvangen, volkskeukens openen, weggeefwinkels beginnen en dikke feesten geven. ts zit daar alleen maar een beetje in zijn eentje in een enorm pand, dat is toch zonde?
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef HaagsPopje het volgende:
Topic is dicht, maar ik heb er moeite in gestoken dus ik vind dat deze foto's wel even gezien mogen worden nog.
En ja, echt 7500m2 voor mezelf. ik ga ze niet allemaal op de foto zetten, maar nu geloof je me hoop ik wel.
Gaat dus over het feit dat ik 210 per maand betaal voor een fucking kantoorpand
Wat moet ik met de ruimte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen nog wat met die panden.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik studeer gewoon dus daar gaat mijn tijd naar toe.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:46 schreef VacaLoca het volgende:
Zonde dat zoiets verkwist gaat aan een fokker die er wss alleen maar lan parties zal gaan houden
En dan te bedenken dat er 1000'en kantoren leegstaan, terwijl er zat mensen die smeken om een plek, of Leger Des Heils met volle plekken... en studenten die worden uitgemolken...quote:Op donderdag 18 april 2013 00:46 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens. In dit pand kunnen ze 100 studenten kwijt. Wat nou woningnood
Zou nog gezelliger voor me zijn ook
FEESTJE!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
adhocstaat al 3 jaar te koop dus ik zit hier nog wel even
maat je hebt echt geen enkel idee waar je allemaal over praatquote:Op donderdag 18 april 2013 00:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doen nog wat met die panden.Ze verneuken ze ze zodat ze na 3 jaar er zelf in gewoond te hebben, niet meer bewoonbaar zijn voor kopers.
Daklozen opvang, ze vangen zichzelf op omdat ze te lui zijn om te werken en daardoor geen huis kunnen kopen.
Volkskeukens, my ass.
Weggeefwinkels, rotzooi allemaal.
Dikke feesten, misschien illegale tekno's, meer ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |