SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Posts per reeks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:22 schreef MineraalWater het volgende:
En dan geen friendly DDoS maar malicious DDoS.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier dan de definitieve stats van een jaar Minecraft SC:
Posts totaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Posts per reeks:Toch plaats 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet slecht inderdaad, denk ik zo.quote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet slecht inderdaad, denk ik zo.
Zeker als je nagaat dat we minder reguliere posters dan veel andere SC's hebben.
Nein Mann.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
Kunnen jullie ook niet inloggen op Reddit?
We are still working on mitigating a malicious DDoS attack. Please stay tuned.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
Kunnen jullie ook niet inloggen op Reddit?
Ja heb ik ook!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef d4v1d het volgende:
En mijn fraps neemt netjes de eerste paar minuten op 50fps.. Daarna zakt die terug naar 25fps.
Dafuq?
Ik ben nummer 8.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef Ame_thyst het volgende:
ben ik 4e poster hierecht veel te hoog maar wat minder posten
Zijn schuld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:32 schreef MineraalWater het volgende:
Gvd was opgelost nu kampen ze weer met een DDoS
Met z'n fedoraquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Zijn schuld.
https://twitter.com/JpDeathBlade
Goede bron van informatie. apenlul.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef d4v1d het volgende:
wat de fuck heeft boston nu opeens met reddit te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |