Ze doen niet aan zolderkamerconcerten neequote:Op donderdag 18 april 2013 20:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zal er gelukkig nooit live naar luisteren, naar geen van allen
Typen, voor mensen die niet kunnen kalligraferen en geen bijbel kunnen kopiëren.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:19 schreef Wire het volgende: Rappen, voor mensen die niet kunnen zingen en geen muziek kunnen maken.
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze doen niet aan zolderkamerconcerten nee
Gelukkig nietquote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze doen niet aan zolderkamerconcerten nee
Ik ook en dat gebeurt me lang niet elke dag!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik moest echt hardop lachen bij de Lucky
Waarover ging het gisteravond?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
En ik dacht dat de lucky niet beter kon na gisteravond
Ik ookquote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Sorry, ik ben óp-ge-brand na een uur DWDD.quote:
Ook zoiets.quote:
Ik lach dubbel om Rick 3.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Dat iedereen hem Willie moet noemen. En een hinnikende Maxima.quote:
Ook het interview met Willem en Maximaquote:
Je hebt toch magische modkrachten?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sorry, ik ben óp-ge-brand na een uur DWDD.
Welkom Belg.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat iedereen hem Willie moet noemen. En een hinnikende Maxima.
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ook het interview met Willem en Maxima
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:27 schreef Rickazio het volgende:
lucky van gisteren
http://dewerelddraaitdoor(...)d52aa8e5a6986008ebfc
quote:
hmmm-matigquote:
Neequote:
Ik heb net even de uitzending van donderdag bekeken (ik moest even wat werken toen) en het viel me niet mee eigenlijk: mijn jaargenote Jutta Chorus die zeer nerveus iets over de koningin kwam vertellen was verrassend: ze heeft het in ieder geval ver gebracht, goed voor haar (maar ik ken zeker vier mensen die bij het zien hiervan onwillekeurig aan de uitspraak van een studiegenoot moeten denken: "die Jutta heeft vast leuk schaamhaar' (midden jaren tachtig). Voor de rest moesten we een beetje lachen om haar dictie: 'het is hier erg artistiek' -in een of andere vieze disco hahaha- maar niks mis met haar natuurlijk, alleen een beetje een tutje).quote:
quote:Het Koningslied: Marco Borsato & John Ewbank
Het Koningslied is af en vanaf nu overal te beluisteren. Het Koningslied is een cadeau van de artiesten en het publiek aan het nieuwe Koningspaar en sluit aan op het motto van de viering van de troonwisseling: “Mijn droom voor ons land, inspiratie voor onze Koning”. De tekst is geschreven op basis van zinnen die iedereen in mocht sturen. Half negen vanochtend ging het lied live op radio en tv. Op de website hetofficielekoningslied.nl kunnen liefhebbers alvast oefenen met de tekst. Het nummer duurt ruim 5 minuten. Aan tafel: Marco Borsato en John Ewbank.
quote:De Week Draait Door
Het werk van Joris Laarman (1979) is te zien over de hele wereld, onder andere in het Moma in New York, het Centre Pompidou in Parijs en het Victoria & Albert museum in Londen. En sinds vorige week ook in het Rijksmuseum. Het Rijks heeft het prototype van de wereldberoemde Bone chair in langdurig bruikleen gekregen. De stoel werd in 2006 door Joris Laarman ontworpen voor Droog Design en de New-Yorkse galerie Friedman Benda.
Afgelopen woensdag was het grote interview met Willem-Alexander en Maxima. Het bood genoeg stof voor Sander van der Pavert, de maker van LuckyTV, om een hoop grappige parodieën hierop te maken. Zelfs zóveel, dat hij ons belde, en vroeg of hij er niet nóg een stuk of tien mocht maken.
dan maak ik het daarna wel afquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik glibber al van mijn stoel bij de gedachte
Nee dat was niet grappigquote:
Waren de lucky's toen 4 minuten lang?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:00 schreef Rickazio het volgende:
Deze is ook leuk van Lucky ''De schande van Maxima''
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/02/de-schande-van-maxima/
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:08 schreef OProg het volgende:
Afgelopen woensdag was het grote interview met Willem-Alexander en Maxima. Het bood genoeg stof voor Sander van der Pavert, de maker van LuckyTV, om een hoop grappige parodieën hierop te maken. Zelfs zóveel, dat hij ons belde, en vroeg of hij er niet nóg een stuk of tien mocht maken.
Ewbank en Borsato schuiven wel aan:quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef Jivis het volgende:
Oh wee als Matthijs positief gaat doen over dat koningslied.
quote:- Boston is in de ban van de klopjacht op de gewapende en levensgevaarlijke 19-jarige Dzhokhar Tsarnaev. Hij wordt samen met zijn broer verantwoordelijk gehouden voor de bomaanslag tijdens de marathon afgelopen maandag. Jelle Brandt Corstius en Prem Radhakishun geven hun analyse.
- Het Koningslied is af en vanaf vanmorgen overal te beluisteren. Op de website hetofficielekoningslied.nl kunnen liefhebbers alvast oefenen met de tekst. Aan tafel: Marco Borsato en John Ewbank.
De Week Draait Door:
- Het werk van Joris Laarman (1979) is te zien over de hele wereld, onder andere in het Moma in New York, het Centre Pompidou in Parijs en sinds vorige week ook in het Rijksmuseum.
- Afgelopen woensdag was het grote interview met Willem-Alexander en Maxima. Het bood genoeg stof voor Sander van der Pavert, de maker van LuckyTV, om een hoop grappige parodieën te maken.
Stand-up comedy van Pieter Derks, muziek is er van Spider Rico, tafelheer is Ali B.
Gaan ze niet. We moeten met ze meevoelen hoe moeilijk ze het wel niet hebben gehad. En dat de schuld toch echt bij de inzendingen ligt dat het allemaal zo moeilijk was om samen te stellen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef Stickertje het volgende:
leuk om te horen hoe ewbank & borsato hun misbaksel gaan verdedigen
Dan zou ik het gelijk een eindbaas vinden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef Breekfast het volgende:
Als Pietertje Derks ballen heeft maakt hij dat nummer gewoon met de grond gelijk waar Ewbank en Borsato bijzitten.
Welnee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef Jivis het volgende:
Oh wee als Matthijs positief gaat doen over dat koningslied.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:46 schreef Monolith het volgende:
Misschien toch nog even kijken, puur uit leedvermaak.
Misschien is de clip beter dan het lied.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:23 schreef OProg het volgende:
Gelukkig, we mogen voor het eerst de klip zien.
Ff lachen om Lucky in ieder geval.
Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is de clip beter dan het lied.
Hoop ik dan maar.
WC-eend-alert.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig, Marco Borsato gaat me uitleggen dat het wel mooie muziek is.
Ja, ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is de clip beter dan het lied.
Hoop ik dan maar.
Ik kan het me ook nauwelijks voorstellen.quote:
Ik vind Kik leuk.quote:
quote:
Dat was yes-r toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:30 schreef Stickertje het volgende:
ali b is partijdig als tafelheer.. hij heeft ook gerapt in het liedje
Ali B zit er ook in.quote:
familie van ali b... dus toch nog partijdig, hij komt op voor zijn mattiequote:
Dan denk ik gewoon weer terug aan de confrontatie van 4 jaar geleden en dan is mijn avond weer goed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zul jij een klote-avond hebben zeg.
Wel kijken vanavondquote:
Dat is echt een brug te ver.quote:
Hij doet zich voor als autochtoon.quote:
is wel leuk als de kandidaten andere muziek zouden zingen dan elke keer weer beyonce, adele of bruno marsquote:
Okeeeeee, me likequote:Op vrijdag 19 april 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Muchas Gracias. No soy una Senora, soy una senorita
Lijkt wel wat de sleet in te zitten.quote:
ja! nu je het zegt!quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
haha dat lijkt op Johan die het tegen Hansie heeft
Ja, ik heb alleen de namen gewijzigd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die is nu op SBS, Hansie hansie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
BNRquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Prem: waar kennen we die ook alweer van??
Omdat Peter R de Vries het druk had.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef Jivis het volgende:
Is Prem een Boston-expert? En zo ja: waarom?
Precies. En dat vertelt hij alsof hij er zelf bij was.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Prem heeft vandaag goed naar het nieuws gekeken.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
als het ergens anders in de wereld gebeurt is het 1 dag nieuws, als het in amerika gebeurt is het een week lang wereld nieuws
Man met wapen is hier niet eens een uur nieuws.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
als het ergens anders in de wereld gebeurt is het 1 dag nieuws, als het in amerika gebeurt is het een week lang wereld nieuws
Precies. En de crisis. Want we moeten allemaal nu een auto en een huis gaan kopen van Rutte.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
Het is allemaal heel erg enzo, maar hier hebben we grotere problemen met dat Koningslied.
Bomaanslagen hier zijn niet uitgesloten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
Het is allemaal heel erg enzo, maar hier hebben we grotere problemen met dat Koningslied.
Ja, daar maak ik me ook serieuze zorgen over.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
Bedoel je niet Ali B.?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat er relaties zijn met Al Bushda.
ramptoerisme..quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:43 schreef Lutte het volgende:
Nou hup, koningslied afzeiken, ik kijk ook niet voor m'n lol
Ook.quote:
Kunnen ze John Ewbank ook niet even rood omcirkelen daarachter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Kunnen ze John Ewbank ook niet even rood omcirkelen daarachter.
Bij z'n voeten staat volgens mij een pannetje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Kunnen ze John Ewbank ook niet even rood omcirkelen daarachter.
Wat? Komt het Koningslied uit de Snelkookpan van Euwbank??quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij z'n voeten staat volgens mij een pannetje.
Killer on the loosequote:Op vrijdag 19 april 2013 19:45 schreef Stickertje het volgende:
waarom verplicht in je huis blijven? slaat nergens op
Beverwijk-alert.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:47 schreef Tem het volgende:
Sjon heeft in ieder geval de zomer in z'n bol.
Je hebt het nog niet gehoordquote:
Het zullen de Illuminatie wel weer zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit zaait ook paniek om iedereen binnen te houden
ik verhuis naar x-factor, betere muziek en beter leedvermaakquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee Stickertje, vanavond X-factor of blijf je bij Bloed, zweet en tranen plakken?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik verhuis naar x-factor, betere muziek en beter leedvermaak
En oogaids.quote:
Behalve het milde.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Het staat 1 op iTunes... leedvermaakdownloads.
Ja idd zo ijdelquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef Jivis het volgende:
Het gaat om de koning, dus alle artiesten lekker dicht in close-up.
meets 10 miljoen mensen meets een of ander kerklied of zowquote:
Kutwijf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:51 schreef Jivis het volgende:
Esmee Denters, die was toch te groot voor Nederland?
14 miljoen mensen daar had ik al op gegokt dat de clip daar op zou lijken, zit er inderdaad ook in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
meets 10 miljoen mensen meets een of ander kerklied of zow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |