quote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt, is ook voorspeld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had het dakraam van de auto open gelaten op stage.. na 1 uur echter maar dichtgedaan, enorme zandverstuivingen hier.. Zag net zand 40-50 meter de lucht in worden geblazen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Maar goed vandaag en morgen is mijn baas er niet. Dus ik kan meer Fokken
En savonds ben ik meestal druk bezig.![]()
Echt erg hé, maar beter dit als -10quote:Op donderdag 18 april 2013 15:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had het dakraam van de auto open gelaten op stage.. na 1 uur echter maar dichtgedaan, enorme zandverstuivingen hier.. Zag net zand 40-50 meter de lucht in worden geblazen..![]()
![]()
ik zat nog in het vorige topic
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Lekker dat je vandaag en morgen wat meer vrijheid hebtquote:Op donderdag 18 april 2013 15:58 schreef Xeor het volgende:
Maar goed vandaag en morgen is mijn baas er niet. Dus ik kan meer Fokken
En savonds ben ik meestal druk bezig.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
liepquote:
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker dat je vandaag en morgen wat meer vrijheid hebt![]()
Ik vind hele dagen Fokken als mijn baas op mijn scherm kan kijken nou niet echt de meest ideale situatie.
Behalve tijdens een iBooD huntmaar dat kondig ik ook aan en hij kan er zelf ook wel om lachen
![]()
![]()
Nu opeens gaat het even vrij snel jaquote:
Spelling Naziquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt ook omdat de vaste groep bij elkaar isquote:Op donderdag 18 april 2013 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu opeens gaat het even vrij snel ja![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Spelling Nazi
http://www.ishetalvrijdag.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zolang het topic maar blijft leven toch![]()
![]()
![]()
Tof dat dat mag manquote:Op donderdag 18 april 2013 16:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind hele dagen Fokken als mijn baas op mijn scherm kan kijken nou niet echt de meest ideale situatie.
Behalve tijdens een iBooD huntmaar dat kondig ik ook aan en hij kan er zelf ook wel om lachen
www.ishetalvijfuur.nlquote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
http://www.ishetalvrijdag.nl/![]()
Gezellig welquote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Komt ook omdat de vaste groep bij elkaar is
quote:
De telefoon van Ess zal ook wel leeg zijn nu
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:11 schreef Stuart het volgende:
De telefoon van Ess zal ook wel leeg zijn nu![]()
![]()
Wij zijn gezelligquote:
Ik denk het ook jaquote:Op donderdag 18 april 2013 16:11 schreef Stuart het volgende:
De telefoon van Ess zal ook wel leeg zijn nu![]()
![]()
quote:Opeens is het dan meteen een stuk stillerquote:Op donderdag 18 april 2013 16:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wij zijn gezellig
[..]
Ik denk het ook ja
Gaan we crosposten met z'n 3?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Opeens is het dan meteen een stuk stiller![]()
Tja, de geschiedenis van GRDTOJW is dat zonder vrouwen deze reeks weinig bestaansrecht heeft...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Opeens is het dan meteen een stuk stiller<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
iddquote:Op donderdag 18 april 2013 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, de geschiedenis van GRDTOJW is dat zonder vrouwen deze reeks weinig bestaansrecht heeft...![]()
maar dat is bijna met iedere sc wel het geval
Als ik alle SC's hier moet gaan bijhouden.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar dat is bijna met iedere sc wel het geval![]()
![]()
Ja, ik ken de periodes van stilte. Ik heb ze wel eens doorbroken hoor maar je hebt meerdere mensen nodigquote:Op donderdag 18 april 2013 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, de geschiedenis van GRDTOJW is dat zonder vrouwen deze reeks weinig bestaansrecht heeft...
Ik ben meestal wel redelijk aanwezig thoughquote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar dat is bijna met iedere sc wel het geval
Ik ben er nog een beetje hporik ben nu toch maar naar huis aan het lopen want ik heb mn laptop nodig.. ik kwam er alleen net achter dat ik ook geen sokken en een jas heb gepakt
dus nu maar mn hardloopsokken en vestje aan van gister..
gelukkig ben ik niet zon zwetert
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Slaap je nog half dat je alles vergeet?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er nog een beetje hporik ben nu toch maar naar huis aan het lopen want ik heb mn laptop nodig.. ik kwam er alleen net achter dat ik ook geen sokken en een jas heb gepakt
![]()
![]()
![]()
Je bent wel goed voorbereid zegquote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
![]()
Nee gisteravond na het hardlopen snel vertrokken en opgehaald met de autoquote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Slaap je nog half dat je alles vergeet?
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
wat zat er in je ontbijt vanmorgen
Nouquote:
En dan ben ik niet.eens ongesteld![]()
dan vergeet je nog meerquote:Op donderdag 18 april 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou
wat ga je doen dan...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
Ja, dat klopt...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ken de periodes van stilte. Ik heb ze wel eens doorbroken hoor maar je hebt meerdere mensen nodig<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
De zon wordt ook fel zeg
Ik moet bodig zonnebrand halen.."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
en dan met die wind erover voel je niet dat je aan het verbranden bentquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef essnhills het volgende:
De zon wordt ook fel zeg
Ik moet bodig zonnebrand halen..
Jaquote:maar dit is wel heel erg
Daaromquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan met die wind erover voel je niet dat je aan het verbranden bent
MD ik ben mn laptoplader aan het halen, en alle andere dingen die ik ben vergeten..jas, Sokken, telefoonlader..
Daaromquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan met die wind erover voel je niet dat je aan het verbranden bent
MD ik ben mn laptoplader aan het halen, en alle andere dingen die ik ben vergeten..jas, Sokken, telefoonlader, fiets..
Oeps sorry
Het komt wel goed schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou
![]()
Dat heb je niet in huisquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef essnhills het volgende:
De zon wordt ook fel zeg
Ik moet bodig zonnebrand halen..
Nou succes dan, maar ik had je de eerste keer ook wel verstaan hoor, je hoeft het geen 2 keer te zeggen.. nu snap ik wel dat je elke keer bovenaan staat bij de postcountlijstjesquote:Op donderdag 18 april 2013 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom
MD ik ben mn laptoplader aan het halen, en alle andere dingen die ik ben vergeten..jas, Sokken, telefoonlader, fiets..
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Alleen nog oude, maar dat spul werkt minder goed als het oud is..quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Is dat zoquote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En 4x achter elkaar posten is heel normaal nu.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou succes dan, maar ik had je de eerste keer ook wel verstaan hoor, je hoeft het geen 2 keer te zeggen.. nu snap ik wel dat je elke keer bovenaan staat bij de postcountlijstjes
Het gaat bij mij altijd vrij snel op. Gelukkig is het vaak in een aanbieding want het is duur spulquote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen nog oude, maar dat spul werkt minder goed als het oud is..
quote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Waarom heb je dat eigenlijk nietquote:Op donderdag 18 april 2013 16:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen
quote:GMTA
Nee, juist niet makkelijker zoquote:Op donderdag 18 april 2013 16:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, waarom wel? Veel makkelijker zo.
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar jouw topic sluit na 6 pagina's7
1quote:Op donderdag 18 april 2013 16:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar jouw topic sluit na 6 pagina's
Op pagina 7 inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar jouw topic sluit na 6 pagina's"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
prima dan ga ik om kwart voor 5 naar huis...quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef Ceviche het volgende:
Ffffffuuuu volgens mij heeft mijn moeder mijn sigaretten gejat![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef Ceviche het volgende:
![]()
waarom heeft ze dat gedaan
Daar is niets mis meequote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef Ceviche het volgende:
Ffffffuuuu volgens mij heeft mijn moeder mijn sigaretten gejat
Om zelf op te rokenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom heeft ze dat gedaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
prima dan ga ik om kwart voor 5 naar huis...![]()
![]()
Lucky you.![]()
Stoppen met roken Cevquote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef Ceviche het volgende:
![]()
dan moet je dat ook niet doenquote:![]()
Blowenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jawel want nu moet ik stickies draaien en das zonde van m'n wiet![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op donderdag 18 april 2013 16:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jawel want nu moet ik stickies draaien en das zonde van m'n wiet
Of je rookt gewoon even niet
tja, niet roken...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef Ceviche het volgende:
Ffffffuuuu volgens mij heeft mijn moeder mijn sigaretten gejatAch ik zat hier ook al sinds 7:16quote:
Nee, dat doe ik ook niet natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 16:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je dat ook niet doen![]()
jij liever dan ik...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik rook af en toequote:![]()
![]()
Blowen word ik helaas harstikke para van, inmiddels alweer een jaar geleden dus misschien nogmaal proberen![]()
![]()
en waarom heb je zin?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gekkie
Ik doe het zelden maar ja nu heb ik er zin in.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik 08:30quote:Op donderdag 18 april 2013 16:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, niet roken...
[..]
Ach ik zat hier ook al sinds 7:16![]()
![]()
maaruh, tijd om naar huis te gaan
Maar waarom heb je het nodig danquote:Op donderdag 18 april 2013 16:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omdat van cake je huis gaat stinken, en ik even geen vapo oid heb.
Heb je het daarvoor heel vaak gedaan ofzo? Want dat hoor je wel vaak, dat mensen heel veel blowen, dan stoppen en dan bij het eerstvolgende jointje niet lekker voelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik rook af en toe![]()
![]()
Blowen word ik helaas harstikke para van, inmiddels alweer een jaar geleden dus misschien nogmaal proberen![]()
Ik krijg het al benauwd als ik bij iemand in de buurt sta of zit die rookt![]()
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:49 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg het al benauwd als ik bij iemand in de buurt sta of zit die rookt
Dat laatste begrijp ikquote:Op donderdag 18 april 2013 16:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb het blowen niet nodig, maar wel wiet en tabak om er een te draaien.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]VaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee toch? Ik vind een jointje relaxed, maar het roken niet. Maar ja om nou een vaporizer te kopen is ook weer zowat voor die paar keer per jaar.quote:![]()
Ja, jaartje of 6 dagelijks.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Heb je het daarvoor heel vaak gedaan ofzo? Want dat hoor je wel vaak, dat mensen heel veel blowen, dan stoppen en dan bij het eerstvolgende jointje niet lekker voelen.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:58 schreef Xeor het volgende:
Ik ga afsluiten en naar huis, tot straksmisschien dan
![]()
Eerst hardlopen > Eten ......?![]()
![]()
Geen idee johquote:Op donderdag 18 april 2013 16:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik vind een jointje relaxed, maar het roken niet. Maar ja om nou een vaporizer te kopen is ook weer zowat voor die paar keer per jaar.
Tot later misschienquote:Op donderdag 18 april 2013 16:58 schreef Xeor het volgende:
Ik ga afsluiten en naar huis, tot straksmisschien dan
![]()
Eerst hardlopen > Eten ......?
Ik ben ook over een kwartiertje wegquote:
quote:![]()
welke smaak?Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Ik kan daar nooit zo goed tegenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Soms echt van die rare momenten dat het stil word.![]()
* Stuart moet weer aan de slag. Misschien tot vanavond mensen![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:20 schreef Stuart het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:20 schreef Stuart het volgende:
![]()
![]()
stuartquote:Op donderdag 18 april 2013 17:20 schreef Stuart het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:29 schreef Ceviche het volgende:
GF
Ik denk steeds 'Girlfriend' als ik dat zie![]()
![]()
maar jij mag dat welzijn hoor![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had zin in een nutteloze smiley.![]()
,quote:Op donderdag 18 april 2013 17:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
kan ook niet anders![]()
ik ben al getrouwd![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
kan ook niet anders![]()
ik ben al getrouwd![]()
![]()
![]()
Ouwe hosselaarquote:Op donderdag 18 april 2013 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
kan ook niet anders![]()
ik ben al getrouwd![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
De zonnebrand was in de aanbieding![]()
![]()
![]()
2 voor de prijs van 1![]()
![]()
![]()
![]()
Nivea bij de kruidvat?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:56 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
Denk aan je huwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee ik was bij de DAquote:![]()
Maar zonnebrand is duurDus ik was zo blij dat ik dat bordje 1+1 gratis zag
open relatiequote:![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:56 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu kan ik dit zomerseizoen wel grotendeels vooruit zo met m'n 2 flessenquote:![]()
![]()
![]()
En ik heb sokken gehaaldEn m'n laptop en telefoonlader
En een jas
En m'n fiets
![]()
En we gaan vis eten met een slaatje met fruit erin![]()
![]()
![]()
goed bezig geweestquote:Op donderdag 18 april 2013 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu kan ik dit zomerseizoen wel grotendeels vooruit zo met m'n 2 flessen![]()
![]()
![]()
En ik heb sokken gehaaldEn m'n laptop en telefoonlader
En een jas
En m'n fiets
![]()
En we gaan vis eten met een slaatje met fruit erin![]()
![]()
![]()
quote:Jaquote:En nou maar hopen dat ik niks anders vergeten ben
![]()
Wij eten hutspotquote:Op donderdag 18 april 2013 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
JaEn nou maar hopen dat ik niks anders vergeten ben
![]()
![]()
![]()
amai, ik zag vandaag vanalles vliegen door de wind in RotterdamVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
wel te hopenquote:Op donderdag 18 april 2013 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
JaEn nou maar hopen dat ik niks anders vergeten ben
![]()
quote:
Hier viel er een steiger omquote:Op donderdag 18 april 2013 18:08 schreef sararaats het volgende:
amai, ik zag vandaag vanalles vliegen door de wind in RotterdamVandaar de TT
ik zal straks vast nog wel iets bedenkenquote:Maar goed, ik heb m'n laptop weer, ik heb m'n studieboeken, m'n telefoon, kleren, eten..
quote:
quote:
quote:
Hai beerquote:
Heb je vanavond wel nasi gegeten Beer?
nja, ook niet echtquote:Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef essnhills het volgende:
Heb je vanavond wel nasi gegeten Beer?
was wel rijst (met kipblokjes en broccoli )Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ook niet echt
was wel rijst (met kipblokjes en broccoli )je zou gister al nasi eten
ik noem allen gerechten met rijst nasi omdat er geen namen bestaan voor mijn creatiesquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Noem het dan een rijstprutjequote:Op donderdag 18 april 2013 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik noem allen gerechten met rijst nasi omdat er geen namen bestaan voor mijn creaties
ik vind prutje zo oneerbiedig klinken voor iets wat toch echt wel lekker isquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Is het hoe je het bekijktquote:Op donderdag 18 april 2013 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind prutje zo oneerbiedig klinken voor iets wat toch echt wel lekker isik vind prutjes namelijk bijna altijd wel lekker dus ik vind het een positieve benaming
tijd om te gaan trainen
quote:
Boeiend gespreksonderwerp wel
hoi
en doei
quote:
Ja!quote:En sokken en een jas en een fiets enzo
![]()
![]()
Wat ben je goed voorbereidquote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!En sokken en een jas en een fiets enzo
![]()
![]()
![]()
quote:Gelukkig maar
Heel wat beter dan dat ik gisteravond was
Dat is het verledenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]Gelukkig maar
Heel wat beter dan dat ik gisteravond was
Fles pest me Stuwie
Edit: Jij ook
Nou, het is ook best wel 'apart' te noemenquote:![]()
Nietesquote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het is ook best wel 'apart' te noemen![]()
![]()
Je bent zelf gestoordquote:
Ojaquote:
Ik vergeet niet al mijn spulletjes mee te nemen als ik ga logeren
Ik lekker welquote:Op donderdag 18 april 2013 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja
Ik vergeet niet al mijn spulletjes mee te nemen als ik ga logerenIk moest nu helemaal naakt slapen
Bespaar me de smerige detailsquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lekker welIk moest nu helemaal naakt slapen
Veel te bloot zeker voor je regenpakkenfetisjquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel te bloot zeker voor je regenpakkenfetisj
Ja, I guess so
Dat ook weer opgelostquote:![]()
Ik ontken de fetish want ik heb nog nooit een regenpak gehadquote:
Leuk zo zo'n 'privé' gesprek ernaast
Ja, vind ik ook welquote:Op donderdag 18 april 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
Leuk zo zo'n 'privé' gesprek ernaast
Misschien heb je daarom nog nooit een vriendin gehadquote:Op donderdag 18 april 2013 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ontken de fetish want ik heb nog nooit een regenpak gehad
Dat begrijp ik nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien heb je daarom nog nooit een vriendin gehad
doordat je nog nooit hebt toegegeven aan je regenpakkenfetisjquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
doordat je nog nooit hebt toegegeven aan je regenpakkenfetisj
Hoe zie je dat voor je dan?![]()
Een regenpak kopen, en als je dan gaat daten vragen of zij die wil aantrekken?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Hoe zie je dat voor je dan?![]()
Haha, de mensen die zeiden dat ik ontslagen werd heb nu weer een jaarcontract.
Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Tjacka het volgende:
Haha, de mensen die zeiden dat ik ontslagen werd heb nu weer een jaarcontract.![]()
![]()
Maar wie zeiden er dan dat je ontslagen zou worden?
In VBLquote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar wie zeiden er dan dat je ontslagen zou worden?
Groot fan van User Wotte![]()
Ohquote:
Dan moet je niet hier komen 'uitlachen'![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een regenpak kopen, en als je dan gaat daten vragen of zij die wil aantrekken?
Well done bitchquote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Tjacka het volgende:
Haha, de mensen die zeiden dat ik ontslagen werd heb nu weer een jaarcontract.![]()
quote:
quote:
Ben aan het kijken wat ik nou precies wil en hoe het nu precies werkt met die trein.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben aan het kijken wat ik nou precies wil en hoe het nu precies werkt met die trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Wat heb ik verkeerd gedaan?![]()
Waarom deed je dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben aan het kijken wat ik nou precies wil en hoe het nu precies werkt met die trein.Misschien morgen weer even verder gaan dan? Rustig aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vind ik leukquote:
Preciesquote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien morgen weer even verder gaan dan? Rustig aan hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vind ik leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Essje boosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde het niet rot hoor. Ben blij voor je manquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Essje boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je zelf uitgeloktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je zelf uitgelokt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ess! heb de oplossig voor je telefoon ic.m. handsfree!
dat moet je in de autoradio/carkit instellen. (i.i.g. bij mijn radio zit er een optie Autoanswer. )
Zo, net even mijzelf flink afgemat.. 2x de Lemelerberg mtbroute gedaan. Lijkt niet veel; 26 km in 2 uur tijd(in totaal). Maar er zitten ook 360 zeer pittige hoogtemeters bij..
1e rondje bijna overal omhoog gekomen, alleen de laatste klim was echt moordend.. 2e rondje kon ik merken dat de conditie nog niet goed was.. Veel te veel moeten lopen omdat ik het fietsend simpelweg niet redde.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Voor de mobieltjes onder ons:
Nieuwe telefoon kopen, maar.....
Welke is beter:
- KPN
- T-Mobile
- Vodafone
Ben nu van plan bij Tele2 te gaan, die vanaf volgend jaar ook hun eigen netwerk heeft, en tot dan op T-Mobile zit.![]()
Huh wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Marco001 het volgende:
Ess! heb de oplossig voor je telefoon ic.m. handsfree!
dat moet je in de autoradio/carkit instellen. (i.i.g. bij mijn radio zit er een optie Autoanswer. )
Zo, net even mijzelf flink afgemat.. 2x de Lemelerberg mtbroute gedaan. Lijkt niet veel; 26 km in 2 uur tijd(in totaal). Maar er zitten ook 360 zeer pittige hoogtemeters bij..
1e rondje bijna overal omhoog gekomen, alleen de laatste klim was echt moordend.. 2e rondje kon ik merken dat de conditie nog niet goed was.. Veel te veel moeten lopen omdat ik het fietsend simpelweg niet redde.Ik snap je niet
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Vodafone.. (gaat mijn voorkeur naar uit: T-mobile heeft in de omliggende dorpen van waar ik woon geen of duits bereik, Tele 2 dus ook en ik moet nog maar zien of dat volgend jaar beter is/wordt met Tele2.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Welke is beter:
- KPN
- T-Mobile
- Vodafone
Ben nu van plan bij Tele2 te gaan, die vanaf volgend jaar ook hun eigen netwerk heeft, en tot dan op T-Mobile zit.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ah nee, foutje. was niet jij die die vraag had..quote:MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ah nee, foutje. was niet jij die die vraag had..Ik dacht al
![]()
M'n GPS doet het wel weer![]()
![]()
Ik begon met 'Hey lieffie, weet je nog m'n GPS van m'n telefoon?' en toen begreep ie het al en heeft ie de instellingen weer aangepast zodat ie het weer deed
KPNquote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Welke is beter:
- KPN
- T-Mobile
- Vodafone
Ben nu van plan bij Tele2 te gaan, die vanaf volgend jaar ook hun eigen netwerk heeft, en tot dan op T-Mobile zit.![]()
![]()
Veel plezier en welterusten alvastquote:
Vodafone beste prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Welke is beter:
- KPN
- T-Mobile
- Vodafone
Ben nu van plan bij Tele2 te gaan, die vanaf volgend jaar ook hun eigen netwerk heeft, en tot dan op T-Mobile zit.Groot fan van User Wotte![]()
Morgen de laatste werkdag van deze week
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
Morgen de laatste werkdag van deze week![]()
![]()
![]()
Net tijdens het afruimen en afwassen er achter gekomen waar mijn volle gevoel enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waarschijnlijk vandaan komt. Het potje viskruiden was goed tot februari 2011![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Net tijdens het afruimen en afwassen er achter gekomen waar mijn volle gevoel enOh dearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waarschijnlijk vandaan komt. Het potje viskruiden was goed tot februari 2011![]()
Ja iddquote:Ik was al alles aan het afgaan wat ik had gegeten vandaag en waar het aan zou kunnen liggen, maar ik kon niks anders bedenken van 'misschien was er iets van het fruit niet zo goed meer?' maar dat was juist allemaal erg lekker.. Totdat we dus de datum op het potje viskruiden zagen staan
![]()
Maar zou dat zoveel invloed kunnen hebben denk je? Het is natuurlijk hoe dan ook vervelend dat je je zo voeltquote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iddIk was al alles aan het afgaan wat ik had gegeten vandaag en waar het aan zou kunnen liggen, maar ik kon niks anders bedenken van 'misschien was er iets van het fruit niet zo goed meer?' maar dat was juist allemaal erg lekker.. Totdat we dus de datum op het potje viskruiden zagen staan
![]()
Blijkbaar wel, want ik ben best wel kieskeurig wat betreft m'n etenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar zou dat zoveel invloed kunnen hebben denk je? Het is natuurlijk hoe dan ook vervelend dat je je zo voeltAls het er niet lekker meer uit ziet of niet meer lekker ruikt eet ik het niet op
En ja, die viskruiden zijn gewoon niet goed meer en nu dit, móet haast wel daar vandaan komen dan..
Het voelt nu iig al weer een stuk beter
Heb alleen hartstikke dorst natuurlijk
Ik ben ook wel heel kieskeurig eigenlijk. Ik eet niets dat over datum isquote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ik ben best wel kieskeurig wat betreft m'n etenAls het er niet lekker meer uit ziet of niet meer lekker ruikt eet ik het niet op
En ja, die viskruiden zijn gewoon niet goed meer en nu dit, móet haast wel daar vandaan komen dan..
![]()
Nou ja, hopelijk voel je je snel wat beter
Bizarquote:Op donderdag 18 april 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
Even voor de visualisatie, de wind vandaag in Delft![]()
![]()
Nja, ik kijk nooit zo erg op een dag of 2 wat die data op de verpakkingen betreft, ik gebruik m'n ogen, neus en smaakquote:Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook wel heel kieskeurig eigenlijk. Ik eet niets dat over datum is![]()
Nou ja, hopelijk voel je je snel wat beterDingen zijn ook wel eens bedorven vóór die datum die op de verpakking staat..
Maar 2 jaar is wel ernstig
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
Even voor de visualisatie, de wind vandaag in DelftJe moet ook gewoon niet fietsen met zulke wind.
![]()
Ja, zeker met vlees ben ik erg voorzichtigquote:Op donderdag 18 april 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, ik kijk nooit zo erg op een dag of 2 wat die data op de verpakkingen betreft, ik gebruik m'n ogen, neus en smaakDingen zijn ook wel eens bedorven vóór die datum die op de verpakking staat..
Maar 2 jaar is wel ernstig
En melk ook!"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Ik zei toch dat het hard waaide hier in Delftquote:
Ook met die omgevallen steiger hierzo aan de overkant al natuurlijk
Maar van over datum kruiden kan je toch helemaal niet ziek worden?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ik ben best wel kieskeurig wat betreft m'n etenAls het er niet lekker meer uit ziet of niet meer lekker ruikt eet ik het niet op
(Of ik heb gewoon een absurd goede maag..)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik denk, je overdrijftquote:Op donderdag 18 april 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het hard waaide hier in Delft
Ook met die omgevallen steiger hierzo aan de overkant al natuurlijk![]()
Ik dacht ook dat het met kruiden wel los zou lopen, vandaar dat ik ook nooit op die potjes kijk, maarja, mijn buik zegt nu wat andersquote:Op donderdag 18 april 2013 23:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Maar van over datum kruiden kan je toch helemaal niet ziek worden?
(Of ik heb gewoon een absurd goede maag..)
Ik overdrijf nooitquote:![]()
![]()
Wij kijken haast nooit op die potjes volgens mij..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het met kruiden wel los zou lopen, vandaar dat ik ook nooit op die potjes kijk, maarja, mijn buik zegt nu wat anders
Maar goed ook, ons zout zal denk ik al wel een jaar of 3 over datum zijn.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Mja, zout kan ook nauwelijks bederven, het is zout, maar in zo'n potje viskruiden zitten natuurlijk ook andere dingen..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij kijken haast nooit op die potjes volgens mij..
Maar goed ook, ons zout zal denk ik al wel een jaar of 3 over datum zijn.
Dat zal het dan zijn..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, zout kan ook nauwelijks bederven, het is zout, maar in zo'n potje viskruiden zitten natuurlijk ook andere dingen..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
maar volgens mij is pure honing het enige eten dat nooit bederftquote:![]()
Dat zou wel eens heel goed kunnenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar volgens mij is pure honing het enige eten dat nooit bederft![]()
Zoals?quote:
Mja, die zullen uiteindelijk wel bederven hoor, ook al blijft het jaren goed. Honing bederft gewoon echt niet, er is honing van een paar duizend jaar oud gevonden in piramides die nog steeds gewoon te eten isquote:Op donderdag 18 april 2013 23:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Peulvruchten. Witte bonen, bruine, erwten.![]()
Cup a soup staat gewoon een datum op hoor. En op pasta ookquote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ongekookte pasta, koffiebonen, doppinda’s, suiker, Kauwgom, cup a soup
Het kan hooguit kristalliseren maar dat is omkeerbaar door het in heet water te zettenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, die zullen uiteindelijk wel bederven hoor, ook al blijft het jaren goed. Honing bederft gewoon echt niet, er is honing van een paar duizend jaar oud gevonden in piramides die nog steeds gewoon te eten is![]()
Ja, overal staat een datum op, ook op honing!quote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cup a soup staat gewoon een datum op hoor. En op pasta ook![]()
Hij heeft wel gelijk dat je het na die datum nog makkelijk kunt etenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cup a soup staat gewoon een datum op hoor. En op pasta ook
Op honing staat ook een datum
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat je het na die datum nog makkelijk kunt eten
Op honing staat ook een datum![]()
Oooohquote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, overal staat een datum op, ook op honing!
Is verplichtquote:Is eigenlijk ook zo met van die dingen als appelmoes, die hebben ook een houdbaarheid van 5 of 10 jaar ofzo, nou, dat kan echt nog wel een jaartje langer hoor
![]()
Het is meer dat er een datum op móet
![]()
Maar iig bij honing, dat kán niet bederven (tenzij je er met vieze messen of met je vingers in gaat zitten, maar dan moet je dat stukje er maar weer uitscheppen) dus dat hoef je nooit weg te gooien, ook al is het 20 jaar 'over datum'
Daar let ik nooit opquote:Op donderdag 18 april 2013 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Net als shampoo. Alleen daar nooit een datum op gezien.![]()
Alleen zouden ze het wel bij zonnebrand moeten doenDat bederft dan niet echt, maar de werking wordt wel veel minder en dat is voor mensen zoals Stu en ik gewoon gevaarlijk
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties Forumhop: Hop naar: