Ik zei toch dat het hard waaide hier in Delftquote:
Maar van over datum kruiden kan je toch helemaal niet ziek worden?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ik ben best wel kieskeurig wat betreft m'n etenAls het er niet lekker meer uit ziet of niet meer lekker ruikt eet ik het niet op
En ja, die viskruiden zijn gewoon niet goed meer en nu dit, móet haast wel daar vandaan komen dan..
Het voelt nu iig al weer een stuk beter
Heb alleen hartstikke dorst natuurlijk
Ik denk, je overdrijftquote:Op donderdag 18 april 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het hard waaide hier in Delft
Ook met die omgevallen steiger hierzo aan de overkant al natuurlijk
Ik dacht ook dat het met kruiden wel los zou lopen, vandaar dat ik ook nooit op die potjes kijk, maarja, mijn buik zegt nu wat andersquote:Op donderdag 18 april 2013 23:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Maar van over datum kruiden kan je toch helemaal niet ziek worden?
(Of ik heb gewoon een absurd goede maag..)
Ik overdrijf nooitquote:
Wij kijken haast nooit op die potjes volgens mij..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het met kruiden wel los zou lopen, vandaar dat ik ook nooit op die potjes kijk, maarja, mijn buik zegt nu wat anders
Mja, zout kan ook nauwelijks bederven, het is zout, maar in zo'n potje viskruiden zitten natuurlijk ook andere dingen..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij kijken haast nooit op die potjes volgens mij..
Maar goed ook, ons zout zal denk ik al wel een jaar of 3 over datum zijn.
Dat zal het dan zijn..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, zout kan ook nauwelijks bederven, het is zout, maar in zo'n potje viskruiden zitten natuurlijk ook andere dingen..
maar volgens mij is pure honing het enige eten dat nooit bederftquote:
Dat zou wel eens heel goed kunnenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar volgens mij is pure honing het enige eten dat nooit bederft![]()
Zoals?quote:
Mja, die zullen uiteindelijk wel bederven hoor, ook al blijft het jaren goed. Honing bederft gewoon echt niet, er is honing van een paar duizend jaar oud gevonden in piramides die nog steeds gewoon te eten isquote:Op donderdag 18 april 2013 23:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Peulvruchten. Witte bonen, bruine, erwten.
Cup a soup staat gewoon een datum op hoor. En op pasta ookquote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ongekookte pasta, koffiebonen, doppinda’s, suiker, Kauwgom, cup a soup
Het kan hooguit kristalliseren maar dat is omkeerbaar door het in heet water te zettenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, die zullen uiteindelijk wel bederven hoor, ook al blijft het jaren goed. Honing bederft gewoon echt niet, er is honing van een paar duizend jaar oud gevonden in piramides die nog steeds gewoon te eten is![]()
Ja, overal staat een datum op, ook op honing!quote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cup a soup staat gewoon een datum op hoor. En op pasta ook
Hij heeft wel gelijk dat je het na die datum nog makkelijk kunt etenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cup a soup staat gewoon een datum op hoor. En op pasta ook
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat je het na die datum nog makkelijk kunt eten
Op honing staat ook een datum
Oooohquote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, overal staat een datum op, ook op honing!
Is verplichtquote:
Daar let ik nooit opquote:Op donderdag 18 april 2013 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Net als shampoo. Alleen daar nooit een datum op gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |