Huh wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Marco001 het volgende:
Ess! heb de oplossig voor je telefoon ic.m. handsfree!
dat moet je in de autoradio/carkit instellen. (i.i.g. bij mijn radio zit er een optie Autoanswer. )
Zo, net even mijzelf flink afgemat.. 2x de Lemelerberg mtbroute gedaan. Lijkt niet veel; 26 km in 2 uur tijd(in totaal). Maar er zitten ook 360 zeer pittige hoogtemeters bij..
1e rondje bijna overal omhoog gekomen, alleen de laatste klim was echt moordend.. 2e rondje kon ik merken dat de conditie nog niet goed was.. Veel te veel moeten lopen omdat ik het fietsend simpelweg niet redde.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Vodafone.. (gaat mijn voorkeur naar uit: T-mobile heeft in de omliggende dorpen van waar ik woon geen of duits bereik, Tele 2 dus ook en ik moet nog maar zien of dat volgend jaar beter is/wordt met Tele2.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Voor de mobieltjes onder ons:
Nieuwe telefoon kopen, maar.....
Welke is beter:
- KPN
- T-Mobile
- Vodafone
Ben nu van plan bij Tele2 te gaan, die vanaf volgend jaar ook hun eigen netwerk heeft, en tot dan op T-Mobile zit.
Ah nee, foutje. was niet jij die die vraag had..quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ah nee, foutje. was niet jij die die vraag had..
KPNquote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Welke is beter:
- KPN
- T-Mobile
- Vodafone
Ben nu van plan bij Tele2 te gaan, die vanaf volgend jaar ook hun eigen netwerk heeft, en tot dan op T-Mobile zit.
Veel plezier en welterusten alvastquote:
quote:
Vodafone beste prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Welke is beter:
- KPN
- T-Mobile
- Vodafone
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
Morgen de laatste werkdag van deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waarschijnlijk vandaan komt. Het potje viskruiden was goed tot februari 2011![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Net tijdens het afruimen en afwassen er achter gekomen waar mijn volle gevoel enOh dearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waarschijnlijk vandaan komt. Het potje viskruiden was goed tot februari 2011![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ja iddquote:
Maar zou dat zoveel invloed kunnen hebben denk je? Het is natuurlijk hoe dan ook vervelend dat je je zo voeltquote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iddIk was al alles aan het afgaan wat ik had gegeten vandaag en waar het aan zou kunnen liggen, maar ik kon niks anders bedenken van 'misschien was er iets van het fruit niet zo goed meer?' maar dat was juist allemaal erg lekker.. Totdat we dus de datum op het potje viskruiden zagen staan
![]()
Blijkbaar wel, want ik ben best wel kieskeurig wat betreft m'n etenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar zou dat zoveel invloed kunnen hebben denk je? Het is natuurlijk hoe dan ook vervelend dat je je zo voelt
Ik ben ook wel heel kieskeurig eigenlijk. Ik eet niets dat over datum isquote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ik ben best wel kieskeurig wat betreft m'n etenAls het er niet lekker meer uit ziet of niet meer lekker ruikt eet ik het niet op
En ja, die viskruiden zijn gewoon niet goed meer en nu dit, móet haast wel daar vandaan komen dan..
Het voelt nu iig al weer een stuk beter
Heb alleen hartstikke dorst natuurlijk
Bizarquote:Op donderdag 18 april 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
Even voor de visualisatie, de wind vandaag in Delft
Nja, ik kijk nooit zo erg op een dag of 2 wat die data op de verpakkingen betreft, ik gebruik m'n ogen, neus en smaakquote:Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook wel heel kieskeurig eigenlijk. Ik eet niets dat over datum is![]()
Nou ja, hopelijk voel je je snel wat beter
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
Even voor de visualisatie, de wind vandaag in Delft
Ja, zeker met vlees ben ik erg voorzichtigquote:Op donderdag 18 april 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, ik kijk nooit zo erg op een dag of 2 wat die data op de verpakkingen betreft, ik gebruik m'n ogen, neus en smaakDingen zijn ook wel eens bedorven vóór die datum die op de verpakking staat..
Maar 2 jaar is wel ernstig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |