Ja!quote:
Wat ben je goed voorbereidquote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!En sokken en een jas en een fiets enzo
![]()
![]()
quote:
Dat is het verledenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]Gelukkig maar
Heel wat beter dan dat ik gisteravond was
Nou, het is ook best wel 'apart' te noemenquote:
Nietesquote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het is ook best wel 'apart' te noemen![]()
Je bent zelf gestoordquote:
Ojaquote:
Ik lekker welquote:Op donderdag 18 april 2013 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja
Ik vergeet niet al mijn spulletjes mee te nemen als ik ga logeren
Bespaar me de smerige detailsquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lekker welIk moest nu helemaal naakt slapen
Veel te bloot zeker voor je regenpakkenfetisjquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel te bloot zeker voor je regenpakkenfetisj
Dat ook weer opgelostquote:
Ik ontken de fetish want ik heb nog nooit een regenpak gehadquote:
Ja, vind ik ook welquote:Op donderdag 18 april 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
Leuk zo zo'n 'privé' gesprek ernaast
Misschien heb je daarom nog nooit een vriendin gehadquote:Op donderdag 18 april 2013 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ontken de fetish want ik heb nog nooit een regenpak gehad
Dat begrijp ik nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien heb je daarom nog nooit een vriendin gehad
doordat je nog nooit hebt toegegeven aan je regenpakkenfetisjquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
doordat je nog nooit hebt toegegeven aan je regenpakkenfetisj
Een regenpak kopen, en als je dan gaat daten vragen of zij die wil aantrekken?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Hoe zie je dat voor je dan?![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Tjacka het volgende:
Haha, de mensen die zeiden dat ik ontslagen werd heb nu weer een jaarcontract.
In VBLquote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar wie zeiden er dan dat je ontslagen zou worden?
Ohquote:
OMGquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een regenpak kopen, en als je dan gaat daten vragen of zij die wil aantrekken?
Well done bitchquote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Tjacka het volgende:
Haha, de mensen die zeiden dat ik ontslagen werd heb nu weer een jaarcontract.
quote:
quote:
Ben aan het kijken wat ik nou precies wil en hoe het nu precies werkt met die trein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben aan het kijken wat ik nou precies wil en hoe het nu precies werkt met die trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Wat heb ik verkeerd gedaan?![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben aan het kijken wat ik nou precies wil en hoe het nu precies werkt met die trein.Misschien morgen weer even verder gaan dan? Rustig aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Vind ik leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preciesquote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien morgen weer even verder gaan dan? Rustig aan hoor
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vind ik leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Essje boosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde het niet rot hoor. Ben blij voor je manquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Essje boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je zelf uitgeloktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je zelf uitgelokt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ess! heb de oplossig voor je telefoon ic.m. handsfree!
dat moet je in de autoradio/carkit instellen. (i.i.g. bij mijn radio zit er een optie Autoanswer. )
Zo, net even mijzelf flink afgemat.. 2x de Lemelerberg mtbroute gedaan. Lijkt niet veel; 26 km in 2 uur tijd(in totaal). Maar er zitten ook 360 zeer pittige hoogtemeters bij..
1e rondje bijna overal omhoog gekomen, alleen de laatste klim was echt moordend.. 2e rondje kon ik merken dat de conditie nog niet goed was.. Veel te veel moeten lopen omdat ik het fietsend simpelweg niet redde.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Forum Opties Forumhop: Hop naar: