quote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt, is ook voorspeld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had het dakraam van de auto open gelaten op stage.. na 1 uur echter maar dichtgedaan, enorme zandverstuivingen hier.. Zag net zand 40-50 meter de lucht in worden geblazen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Maar goed vandaag en morgen is mijn baas er niet. Dus ik kan meer Fokken
En savonds ben ik meestal druk bezig.![]()
Echt erg hé, maar beter dit als -10quote:Op donderdag 18 april 2013 15:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had het dakraam van de auto open gelaten op stage.. na 1 uur echter maar dichtgedaan, enorme zandverstuivingen hier.. Zag net zand 40-50 meter de lucht in worden geblazen..![]()
![]()
ik zat nog in het vorige topic
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Lekker dat je vandaag en morgen wat meer vrijheid hebtquote:Op donderdag 18 april 2013 15:58 schreef Xeor het volgende:
Maar goed vandaag en morgen is mijn baas er niet. Dus ik kan meer Fokken
En savonds ben ik meestal druk bezig.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
liepquote:
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker dat je vandaag en morgen wat meer vrijheid hebt![]()
Ik vind hele dagen Fokken als mijn baas op mijn scherm kan kijken nou niet echt de meest ideale situatie.
Behalve tijdens een iBooD huntmaar dat kondig ik ook aan en hij kan er zelf ook wel om lachen
![]()
![]()
Nu opeens gaat het even vrij snel jaquote:
Spelling Naziquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt ook omdat de vaste groep bij elkaar isquote:Op donderdag 18 april 2013 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu opeens gaat het even vrij snel ja![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Spelling Nazi
http://www.ishetalvrijdag.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zolang het topic maar blijft leven toch![]()
![]()
![]()
Tof dat dat mag manquote:Op donderdag 18 april 2013 16:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind hele dagen Fokken als mijn baas op mijn scherm kan kijken nou niet echt de meest ideale situatie.
Behalve tijdens een iBooD huntmaar dat kondig ik ook aan en hij kan er zelf ook wel om lachen
www.ishetalvijfuur.nlquote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
http://www.ishetalvrijdag.nl/![]()
Gezellig welquote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Komt ook omdat de vaste groep bij elkaar is
quote:
De telefoon van Ess zal ook wel leeg zijn nu
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:11 schreef Stuart het volgende:
De telefoon van Ess zal ook wel leeg zijn nu![]()
![]()
Wij zijn gezelligquote:
Ik denk het ook jaquote:Op donderdag 18 april 2013 16:11 schreef Stuart het volgende:
De telefoon van Ess zal ook wel leeg zijn nu![]()
![]()
quote:Opeens is het dan meteen een stuk stillerquote:Op donderdag 18 april 2013 16:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wij zijn gezellig
[..]
Ik denk het ook ja
Gaan we crosposten met z'n 3?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Opeens is het dan meteen een stuk stiller![]()
Tja, de geschiedenis van GRDTOJW is dat zonder vrouwen deze reeks weinig bestaansrecht heeft...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Opeens is het dan meteen een stuk stiller<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
iddquote:Op donderdag 18 april 2013 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, de geschiedenis van GRDTOJW is dat zonder vrouwen deze reeks weinig bestaansrecht heeft...![]()
maar dat is bijna met iedere sc wel het geval
Als ik alle SC's hier moet gaan bijhouden.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar dat is bijna met iedere sc wel het geval![]()
![]()
Ja, ik ken de periodes van stilte. Ik heb ze wel eens doorbroken hoor maar je hebt meerdere mensen nodigquote:Op donderdag 18 april 2013 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, de geschiedenis van GRDTOJW is dat zonder vrouwen deze reeks weinig bestaansrecht heeft...
Ik ben meestal wel redelijk aanwezig thoughquote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar dat is bijna met iedere sc wel het geval
Ik ben er nog een beetje hporik ben nu toch maar naar huis aan het lopen want ik heb mn laptop nodig.. ik kwam er alleen net achter dat ik ook geen sokken en een jas heb gepakt
dus nu maar mn hardloopsokken en vestje aan van gister..
gelukkig ben ik niet zon zwetert
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Slaap je nog half dat je alles vergeet?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er nog een beetje hporik ben nu toch maar naar huis aan het lopen want ik heb mn laptop nodig.. ik kwam er alleen net achter dat ik ook geen sokken en een jas heb gepakt
![]()
![]()
![]()
Je bent wel goed voorbereid zegquote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
![]()
Nee gisteravond na het hardlopen snel vertrokken en opgehaald met de autoquote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Slaap je nog half dat je alles vergeet?
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
wat zat er in je ontbijt vanmorgen
Nouquote:
En dan ben ik niet.eens ongesteld![]()
dan vergeet je nog meerquote:Op donderdag 18 april 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou
En dan ben ik niet.eens ongesteld![]()
wat ga je doen dan...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
Ja, dat klopt...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ken de periodes van stilte. Ik heb ze wel eens doorbroken hoor maar je hebt meerdere mensen nodig<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
De zon wordt ook fel zeg
Ik moet bodig zonnebrand halen.."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
en dan met die wind erover voel je niet dat je aan het verbranden bentquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef essnhills het volgende:
De zon wordt ook fel zeg
Ik moet bodig zonnebrand halen..
Jaquote:maar dit is wel heel erg
Daaromquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan met die wind erover voel je niet dat je aan het verbranden bent
MD ik ben mn laptoplader aan het halen, en alle andere dingen die ik ben vergeten..jas, Sokken, telefoonlader..
Daaromquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan met die wind erover voel je niet dat je aan het verbranden bent
MD ik ben mn laptoplader aan het halen, en alle andere dingen die ik ben vergeten..jas, Sokken, telefoonlader, fiets..
Oeps sorry
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties Forumhop: Hop naar: