quote:Op donderdag 18 april 2013 16:11 schreef Stuart het volgende:
De telefoon van Ess zal ook wel leeg zijn nu
Wij zijn gezelligquote:
Ik denk het ook jaquote:Op donderdag 18 april 2013 16:11 schreef Stuart het volgende:
De telefoon van Ess zal ook wel leeg zijn nu
quote:
Opeens is het dan meteen een stuk stillerquote:Op donderdag 18 april 2013 16:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wij zijn gezellig
[..]
Ik denk het ook ja
Gaan we crosposten met z'n 3?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Opeens is het dan meteen een stuk stiller
Tja, de geschiedenis van GRDTOJW is dat zonder vrouwen deze reeks weinig bestaansrecht heeft...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Opeens is het dan meteen een stuk stiller
iddquote:Op donderdag 18 april 2013 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, de geschiedenis van GRDTOJW is dat zonder vrouwen deze reeks weinig bestaansrecht heeft...
Als ik alle SC's hier moet gaan bijhouden.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar dat is bijna met iedere sc wel het geval
Ja, ik ken de periodes van stilte. Ik heb ze wel eens doorbroken hoor maar je hebt meerdere mensen nodigquote:Op donderdag 18 april 2013 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, de geschiedenis van GRDTOJW is dat zonder vrouwen deze reeks weinig bestaansrecht heeft...
Ik ben meestal wel redelijk aanwezig thoughquote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar dat is bijna met iedere sc wel het geval
Slaap je nog half dat je alles vergeet?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er nog een beetje hporik ben nu toch maar naar huis aan het lopen want ik heb mn laptop nodig.. ik kwam er alleen net achter dat ik ook geen sokken en een jas heb gepakt
dus nu maar mn hardloopsokken en vestje aan van gister..
gelukkig ben ik niet zon zwetert
![]()
Je bent wel goed voorbereid zegquote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er nog een beetje hporik ben nu toch maar naar huis aan het lopen want ik heb mn laptop nodig.. ik kwam er alleen net achter dat ik ook geen sokken en een jas heb gepakt
![]()
Nee gisteravond na het hardlopen snel vertrokken en opgehaald met de autoquote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Slaap je nog half dat je alles vergeet?
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
![]()
Nouquote:
dan vergeet je nog meerquote:Op donderdag 18 april 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou
En dan ben ik niet.eens ongesteld![]()
wat ga je doen dan...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ja, dat klopt...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ken de periodes van stilte. Ik heb ze wel eens doorbroken hoor maar je hebt meerdere mensen nodig
en dan met die wind erover voel je niet dat je aan het verbranden bentquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef essnhills het volgende:
De zon wordt ook fel zeg
Ik moet bodig zonnebrand halen..
Jaquote:
Daaromquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan met die wind erover voel je niet dat je aan het verbranden bent
Daaromquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan met die wind erover voel je niet dat je aan het verbranden bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |