quote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt, is ook voorspeld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had het dakraam van de auto open gelaten op stage.. na 1 uur echter maar dichtgedaan, enorme zandverstuivingen hier.. Zag net zand 40-50 meter de lucht in worden geblazen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Maar goed vandaag en morgen is mijn baas er niet. Dus ik kan meer Fokken
En savonds ben ik meestal druk bezig.![]()
Echt erg hé, maar beter dit als -10quote:Op donderdag 18 april 2013 15:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had het dakraam van de auto open gelaten op stage.. na 1 uur echter maar dichtgedaan, enorme zandverstuivingen hier.. Zag net zand 40-50 meter de lucht in worden geblazen..![]()
![]()
ik zat nog in het vorige topic
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Lekker dat je vandaag en morgen wat meer vrijheid hebtquote:Op donderdag 18 april 2013 15:58 schreef Xeor het volgende:
Maar goed vandaag en morgen is mijn baas er niet. Dus ik kan meer Fokken
En savonds ben ik meestal druk bezig.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
liepquote:
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker dat je vandaag en morgen wat meer vrijheid hebt![]()
Ik vind hele dagen Fokken als mijn baas op mijn scherm kan kijken nou niet echt de meest ideale situatie.
Behalve tijdens een iBooD huntmaar dat kondig ik ook aan en hij kan er zelf ook wel om lachen
![]()
![]()
Nu opeens gaat het even vrij snel jaquote:
Spelling Naziquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt ook omdat de vaste groep bij elkaar isquote:Op donderdag 18 april 2013 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu opeens gaat het even vrij snel ja![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Spelling Nazi
http://www.ishetalvrijdag.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zolang het topic maar blijft leven toch![]()
![]()
![]()
Tof dat dat mag manquote:Op donderdag 18 april 2013 16:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind hele dagen Fokken als mijn baas op mijn scherm kan kijken nou niet echt de meest ideale situatie.
Behalve tijdens een iBooD huntmaar dat kondig ik ook aan en hij kan er zelf ook wel om lachen
www.ishetalvijfuur.nlquote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
http://www.ishetalvrijdag.nl/![]()
Gezellig welquote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Komt ook omdat de vaste groep bij elkaar is
quote:
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: