Hier stort hier en af en toe hoor je zelf donderquote:Op donderdag 18 april 2013 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]alleen waait het wel flink
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Daag![]()
Is het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is bijna stormquote:Op donderdag 18 april 2013 15:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, blauw maar met een kut wind van 80km.
Klopt, is ook voorspeld..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt, is ook voorspeld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Niks mis met een keer een wat langere reisdag maar 21 uur treinen is errug lang en ook heel vermoeiendquote:Op donderdag 18 april 2013 15:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
En een keer een lange dag in de trein zitten is ook niet erg, beetje landschap kijken (wat er te kijken valt) en rusten
We hadden ook maar heel.korte overstappen, hooguit 20 minuten.. dat zou ik je niet aanraden.om te gaan doen hoor
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Dat klinkt niet erg ontspannenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met een keer een wat langere reisdag maar 21 uur treinen is errug lang en ook heel vermoeiend
We hadden ook maar heel.korte overstappen, hooguit 20 minuten.. dat zou ik je niet aanraden.om te gaan doen hoor
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Daag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laptop.is uit inmiddels
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt, is ook voorspeld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn hier tegenover aan het verven, maar die hele steiger is net omgewaaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevaarlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn hier tegenover aan het verven, maar die hele steiger is net omgewaaid
Was het ook nietquote:maar dat was gelukkig maar 1x
Als de trein stopt stap ik uit en ga ik rondkijken (denk ik).quote:Op donderdag 18 april 2013 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met een keer een wat langere reisdag maar 21 uur treinen is errug lang en ook heel vermoeiend
We hadden ook maar heel.korte overstappen, hooguit 20 minuten.. dat zou ik je niet aanraden.om te gaan doen hoor![]()
Met verf en mensen in 1?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn hier tegenover aan het verven, maar die hele steiger is net omgewaaid![]()
Gelukkig maar. Dan is het misschien nog net te doenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was het ook nietmaar dat was gelukkig maar 1x
Levengevaarlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn hier tegenover aan het verven, maar die hele steiger is net omgewaaid![]()
![]()
![]()
Dat zou wel ernstig zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 15:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Met verf en mensen in 1?
Niemand gewond gelukkigquote:
Dat zou kunnen inderdaad. Of je hebt 'gewoon' betere dingen te doenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha ik weet het, heb niet zoveel vrije tijd als jullie
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: