Een soort van stedentrip inderdaad, en ik kan uitstappen waar en wanneer ik wil dus ben er eigenlijk niet bang voor neequote:Op donderdag 18 april 2013 15:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel vet.
Een soort stedentrip ofzo? En ben je dan niet bang dat je de halve vakantie in de trein zit?
(Of snap ik het gewoon niet?)
Klinkt wel cool inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 15:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een soort van stedentrip inderdaad, en ik kan uitstappen waar en wanneer ik wil dus ben er eigenlijk niet bang voor nee
De langste reisdag die wij hebben gehad was van kopenhagen, via malmö, berlijn en warschau naar krakau.. we vertrokken s avonds om 7 uur en kwamen pas om 4 uur s middags in krakau aanquote:Op donderdag 18 april 2013 15:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een soort van stedentrip inderdaad, en ik kan uitstappen waar en wanneer ik wil dus ben er eigenlijk niet bang voor nee
Dat doe je goedquote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef essnhills het volgende:
Lekker bezigzowel mm telefoon als laptop zijn bijna leeg en ik heb van beiden geen lader bij me
Halen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef essnhills het volgende:
Lekker bezigzowel mm telefoon als laptop zijn bijna leeg en ik heb van beiden geen lader bij me
Nouquote:
Het regent hier momenteel ongelooflijk hard. Verder geen klachtenquote:
Ik begrijp het. Beetje frustrerend wel voor jequote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou![]()
Maar dan weet je waar het door komt als ik plotseling stop met posten
Meh, dan moet ik lopen, m'n fiets is ook niet hierquote:
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Beetje frustrerend wel voor je
Ben bang van welquote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaMaarja, ik moe thet er maar mee doen
En dan te bedenken aan de overkant geen wolk aan de lucht.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het regent hier momenteel ongelooflijk hard. Verder geen klachten
blontquote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef essnhills het volgende:
Bij jullie is het mooi weerquote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En dan te bedenken aan de overkant geen wolk aan de lucht.
Dat zou ook kunnen. Je kunt ook ergens iets langer blijven 'hangen'quote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben benieuwd, misschien vind ik er wel geen klap aan en wil ik z.s.m weer naar huis
En een keer een lange dag in de trein zitten is ook niet erg, beetje landschap kijken (wat er te kijken valt) en rustenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
De langste reisdag die wij hebben gehad was van kopenhagen, via malmö, berlijn en warschau naar krakau.. we vertrokken s avonds om 7 uur en kwamen pas om 4 uur s middags in krakau aan![]()
Maar de meesten waren tussen de 2.en 5 uur
quote:
Daagquote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |