Jepquote:Op donderdag 18 april 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
Spa Appel is trouwens wel enorm lekker. Ik ga dat morgen eens kopen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb deze Saind:
[ afbeelding ]
Gratis tip van t huis: Appelperensapquote:Op donderdag 18 april 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
Spa Appel is trouwens wel enorm lekker. Ik ga dat morgen eens kopen.
Malariamaagzuur krijg ik daar altijd van.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gratis tip van t huis: Appelperensap
stukjes appel, peer en mandarijn in yoghurt is ook lekker als je toch lekker gezond bezig bentquote:Op donderdag 18 april 2013 00:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gratis tip van t huis: Appelperensap
"Ik geloof je"quote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef PSV1990- het volgende:
ben geen hmf
beheer doe er iets aan !
ben normaal actief op marokko.nl sporthoekje .alleen was een beetje dood daar de laatste tijd .
daarom hier aangemeld !
Ok man. Superleuk voor je.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef PSV1990- het volgende:
ben geen hmf
beheer doe er iets aan !
ben normaal actief op marokko.nl sporthoekje .alleen was een beetje dood daar de laatste tijd .
daarom hier aangemeld !
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef PSV1990- het volgende:
ben geen hmf
beheer doe er iets aan !
daarom hier aangemeld !
Helemaal top ouwe reusquote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef PSV1990- het volgende:
ben geen hmf
beheer doe er iets aan !
daarom hier aangemeld !
dood?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef PSV1990- het volgende:
ben geen hmf
beheer doe er iets aan !
daarom hier aangemeld !
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef PSV1990- het volgende:
ben geen hmf
beheer doe er iets aan !
daarom hier aangemeld !
Mandarijn vind ik meestal niet zo'n succes in mijn eten/drinkenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
stukjes appel, peer en mandarijn in yoghurt is ook lekker als je toch lekker gezond bezig bent
een joods grapjequote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dood?
Is dit een terroristengrapje van je?
Maar jij als waarschijnlijk Moslim zijnde. Wie staat er bij Sjiieten voor in de Moskee?. Als zij geloven dat de laatste Imam 'verdwenen' is en zal terugkeren als een verlosser. Wie neemt de dienst bij hen dan op zich?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef PSV1990- het volgende:
ben geen hmf
beheer doe er iets aan !
daarom hier aangemeld !
Banaan kan ookquote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mandarijn vind ik meestal niet zo'n succes in mijn eten/drinken
sinterklaas .quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij als waarschijnlijk Moslim zijnde. Wie staat er bij Sjiieten voor in de Moskee?. Als zij geloven dat de laatste Imam 'verdwenen' is en zal terugkeren als een verlosser. Wie neemt de dienst bij hen dan op zich?
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo tekening ook weer af. Kan ik me weer op FOK! richten.
Ibrahim natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij als waarschijnlijk Moslim zijnde. Wie staat er bij Sjiieten voor in de Moskee?. Als zij geloven dat de laatste Imam 'verdwenen' is en zal terugkeren als een verlosser. Wie neemt de dienst bij hen dan op zich?
Geen commentaar !quote:Op donderdag 18 april 2013 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is je mening over Feyenoord?
Ik heb zo'n programma op mijn tel dat je kan zien hoeveel data je verneukt heb. Heb vandaag al 200mb verkankerd aan FOKquote:Op donderdag 18 april 2013 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, ik doe vandaag echt alles in etappes. Afwassen. 2 bordjes, dan weer Fok!, dan 3 glazen, dan weer Fok!. kk sneu
verneukt en verkankerd, nounounouquote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n programma op mijn tel dat je kan zien hoeveel data je verneukt heb. Heb vandaag al 200mb verkankerd aan FOK
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n programma op mijn tel dat je kan zien hoeveel data je verneukt heb. Heb vandaag al 200mb verkankerd aan FOK
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:37 schreef PSV1990- het volgende:
http://forums.marokko.nl/forumdisplay.php?f=44
3e topic van boven is van mij
ok abdulquote:Op donderdag 18 april 2013 00:37 schreef PSV1990- het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:37 schreef PSV1990- het volgende:
sowiesoooquote:Op donderdag 18 april 2013 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel PSV liefde
[ afbeelding ]
Zijn veel nederlanders actief op Marokko.nl niks met Moslims te makenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Calimero complex trekt moslims aan he.
90% is onderdeel van de Ummat al Islam durf ik te stellen.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:40 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
sowiesooo
[..]
Zijn veel nederlanders actief op Marokko.nl niks met Moslims te maken
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Afscheidspost. Morgen om 8:30 mijn tentamen en moet nog even...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:57 schreef Tyron het volgende:
aflevering vikings of aflevering game of thrones kijken
wat zal ik doen
archerquote:Op donderdag 18 april 2013 00:57 schreef Tyron het volgende:
wat zal ik doen
GoTquote:Op donderdag 18 april 2013 00:57 schreef Tyron het volgende:
wat zal ik doen
Ik ga Vikings kijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:57 schreef Tyron het volgende:
wat zal ik doen
Stinho woont toch al bij je?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joden zijn hier niet welkom. Ik zou alleen voor Stinho en Saind een uitzondering maken.
Ik denk niet dat ze daar veel waarde aan zal hechtenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kwam er hier als eerste mee hoor in de SC.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik hou niet zo van komedie, behalve house
is dit een bootycallquote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joden zijn hier niet welkom. Ik zou alleen voor Stinho en Saind een uitzondering maken.
Waar sta ik?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
Wtf in de top10 dat is voor het eerst volgens mij.
ja hier ben ik dus écht te stoned voor hèquote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, maar ik zal geen verdere opmerkingen maken, anders krijg ik morgen weer een standje.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij woont nu tijdelijk weer bij z'n biologische ouders.
Mensenkennis deze manquote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar je lijkt me wel een toffe gast.
Met wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Depressiequote:Op donderdag 18 april 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke speciale omstandigheden dan?
Die camerapositiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 01:07:02 ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Er rijden geen treinen meer.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Chillen op de bennekel?
Mag hier gewoon in de voortuin, spotte ze vandaag alweer
Dat zal je leren!quote:Op donderdag 18 april 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyfus. Ik trip hem van mijn eigen plaatjes. Vooral die laatste was erg als je dusdanig moe ben
36 aldus Johan.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die camerapositie![]()
Alle mogelijkheden van kijken op het veld in Duitsland en EngelandTientallen camera's
Serieus? John het Kanon aka Johen hebben verkoudheid.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ging die overschatte Strootman even hè
Ok.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? John het Kanon aka Johen hebben verkoudheid.
Tamelijk kinderachtig gebeuren in het zo stiekem mogelijk verstoppen ervan.
Oh, ok. Hij rijdt bij de verkeerde mensen binnen of zo>?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:10 schreef Doublepain het volgende:
Kijken er ook mensen F1?
[ afbeelding ]
geniaal moment
Vroeger.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:10 schreef Doublepain het volgende:
Kijken er ook mensen F1?
[ afbeelding ]
geniaal moment
Beetje triest inderdaad. Dan claimen dat je met 120 fans hebt gezeten.quote:
Bij zijn oude club/groep, best grappigquote:Op donderdag 18 april 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ok. Hij rijdt bij de verkeerde mensen binnen of zo>?
Als je er zelf nog één wil organiseren. Hier heb je 280 voorbeeldenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit soort shit draaien ze op die techno parties op schermen.
Ben je op kamers gegaan of gewoon verhuisd verhuisd?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar daar ligt het niet aan, ben wel gewend nu
[..]
nee dat is het niet
op kamers in wageningenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben je op kamers gegaan of gewoon verhuisd verhuisd?
gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 18 april 2013 01:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Goede shit man, wat ben je gaan doen?
Hah oke, nouja goede shit gekquote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
gewoon hetzelfdemaar ik wou en moest op kamers dusja in wageningen is het goedkoper dan in ede + gratis glasvezel
ja morgen heb ik soort huisfeestjequote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Hah oke, nouja goede shit gek
huisfeestje?
Mogen Saind en ik komen? Dan nemen we wel boxen mee.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja morgen heb ik soort huisfeestje
al heb ik nog geen boxjes dus geen geluid voor de computer voor muziek
ik typ gewoon wat in me op komt en denk er niet over na, netjes typen doe ik wel als ik een brief schrijf ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo kom je niet echt over in de topics als ik heel eerlijk ben.
ik las "brief schijt"quote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik typ gewoon wat in me op komt en denk er niet over na, netjes typen doe ik wel als ik een brief schrijf ofzo
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik typ gewoon wat in me op komt en denk er niet over na, netjes typen doe ik wel als ik een brief schrijf ofzo
ja leukquote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogen Saind en ik komen? Dan nemen we wel boxen mee.
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij hebt hem niet eens op FBquote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogen Saind en ik komen? Dan nemen we wel boxen mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
jij hebt hem niet eens op FB
Ik weet z'n FB-account wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruim een half jaarquote:Op donderdag 18 april 2013 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
Hey Saind, het is in Brabant wel echt teringwarm he. Je kunt gewoon prima nog in je shirtje over straat lopen nu. Hoe lang is dat geleden?
In november kon dat helemaal niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ruim een half jaar
In m'n t shirtje boodschappen gaan doen
ZO RELAXED
Nee joh, en laten we het lekker houden zo.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja iedereen heeft mij al gezien dankzij saind volgens mij
hey, heel nietquote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik niet. Laat jezelf ff zien.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sleutelwoord was "ruim"quote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In november kon dat helemaal niet.
was een negerquote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij of rens moet het doorgespeeld hebben
Ik doe daar niet aanquote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben jij ook een 16 jarige Turk en tevens Herman Finkers zijn jongere broertje?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik ben een lieve en knappe jongemanquote:Op donderdag 18 april 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij ook een 16 jarige Turk en tevens Herman Finkers zijn jongere broertje?
Tyron wat is je FB?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik ben een lieve en knappe jongeman
Ja godverdomme iedereen misbruikte me en vroeg me per DM iedereen hun facebook. Nou ja misbruiken is een groot woord, heb er volgens mij ook niet aan meegewerkt. Toch?quote:
Weet je mijn FB al dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja godverdomme iedereen misbruikte me en vroeg me per DM iedereen hun facebook. Nou ja misbruiken is een groot woord, heb er volgens mij ook niet aan meegewerkt. Toch?
klootzakquote:Op donderdag 18 april 2013 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja godverdomme iedereen misbruikte me en vroeg me per DM iedereen hun facebook. Nou ja misbruiken is een groot woord, heb er volgens mij ook niet aan meegewerkt. Toch?
echt hè, viel me ook al opquote:Op donderdag 18 april 2013 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
LR lijkt trouwens wel enorm op z'n broer(tje) man.
En jij was de grootste grap van allemaal door jezelf onder je eigen voor en achternaam als Username te registeren.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
JR heb ik gevonden via dat Lion King geval
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Daar was ik al achtergekomen. Zag een pic van je zusje met haar. Jammer dat ze een vriendje heeft. Maar goed dan is je zusje een goede tweede keus.quote:
die heeft ook een vriendjequote:Op donderdag 18 april 2013 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar was ik al achtergekomen. Zag een pic van je zusje met haar. Jammer dat ze een vriendje heeft. Maar goed dan is je zusje een goede tweede keus.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar was ik al achtergekomen. Zag een pic van je zusje met haar. Jammer dat ze een vriendje heeft. Maar goed dan is je zusje een goede tweede keus.
Ik dacht even dat je Deparo wasquote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef The_Groove het volgende:
Je identiteit via Fok! kenbaar maken
Helaas waarheidquote:Op donderdag 18 april 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En jij was de grootste grap van allemaal door jezelf onder je eigen voor en achternaam als Username te registeren.![]()
oh shit spionagemode aan hieroquote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
Yo LR! Welkom nieuwe FB-vriend!![]()
![]()
LR is mijn eerste Fok!-facebookvriend.Primeurtje hoor boys.
Welnee. Vraag bij Fok! gewoon of ze het willen weghalen.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas waarheid![]()
Nogsteeds last van en kan ik de toekomst alleen verergeren als ik straks een baan ofzo heb.
Ach joh, maakt het uitquote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas waarheid![]()
Nogsteeds last van en kan ik de toekomst alleen verergeren als ik straks een baan ofzo heb.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DM jouwe dan maar. Dan denk ik er over om die van mij te sturen
Schadequote:Op donderdag 18 april 2013 01:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gelijk kijken wie net vrienden is geworden met LR op fb he lullo.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:26 schreef Saind het volgende:
huh de layout van facebook is anders geworden
Zusjes zijn er om te delen.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:26 schreef The_Groove het volgende:
Het aantal zusjes wat in de VBL slowchat literair wordt volgeblaffed is echt te veel
Why?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Deparo was
Ik heb alleen maar FOK!chicks.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
Yo LR! Welkom nieuwe FB-vriend!![]()
![]()
LR is mijn eerste Fok!-facebookvriend.Primeurtje hoor boys.
dat email adres van vanmiddag, waren dat initialen ofzo?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelijk kijken wie net vrienden is geworden met LR op fb he lullo.![]()
kloptquote:Op donderdag 18 april 2013 01:27 schreef Saind het volgende:
[..]
dat email adres van vanmiddag, waren dat initialen ofzo?
Wie was dat eigenlijk?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tering. Dat moeten we niet hebben
Jij zoekt echt iedereen hier opquote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
Haha mijn avondje zoekwerk naar LR. Mooie tijden waren dat
Stylo en Geo4kant ook ooit geprobeerd, maar tevergeefs.
Is dit alles? Jammer hoor, je hapte voorheen zo lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
Stylo lijkt me ook heel lastigquote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
Kapi nooit geprobeerd, weleens een DM gestuurd maar die gast wilt anoniem blijven. Tenzij je een kakkerlak bent want die weten het welquote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zoekt echt iedereen hier op
oh hij leek een beetje op die ene van Two and a half menquote:Op donderdag 18 april 2013 01:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Carlos Estevez toen hij jong was
Dat snap ik. Wou ik ook, maar ik maakte een blunderquote:Op donderdag 18 april 2013 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kapi nooit geprobeerd, weleens een DM gestuurd maar die gast wilt anoniem blijven. Tenzij je een kakkerlak bent want die weten het wel
Jammer, bazennaam is dat.quote:
Nee man. Ik moet nog leren over Moslims en hun idealen, maar je hebt wel gelijk dat ik Fok! maar weer eens wegklikquote:Op donderdag 18 april 2013 01:29 schreef Saind het volgende:
Ik heb ooit eens geprobeerd een meisje te verkopen aan smoofie via whatsapp voor 18 euro
maar goed.
LR GA NAAR BED JE MOET MORGENVROEG TENTAMEN MAKEN
Henryquote:Op donderdag 18 april 2013 01:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Jammer, bazennaam is dat.
Maat van me heet Henny, ook een toffe naam.
Henk ook. En Hans.
Eigenlijk wel veel toffe namen met een H als je er over nadenkt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh hij leek een beetje op die ene van Two and a half men
ik ken een gozer die Henry heet, of eigenlijk spel je het hendri geloof ik, maar close enoughquote:
en ook echt pruimen op die shag hèquote:Op donderdag 18 april 2013 01:31 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ken een gozer die Henry heet, of eigenlijk spel je het hendri geloof ik, maar close enough
die vent is helemaal mataklap, zelfgemaakte tattoos op z'n knokkels enzo
At een keer shag op om stoer te zijn, helemaal loko
Dat kwam niet door mij, maar ik ging er op inquote:Op donderdag 18 april 2013 01:30 schreef The_Groove het volgende:
Rens die ook openlijk via twitter fitties had met vrienden over geld
Ik ken echt een rete bekakten Henry. Is ook wel een chique Engelse naam.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:31 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ken een gozer die Henry heet, of eigenlijk spel je het hendri geloof ik, maar close enough
die vent is helemaal mataklap, zelfgemaakte tattoos op z'n knokkels enzo
At een keer shag op om stoer te zijn, helemaal loko
HAP HAPquote:Op donderdag 18 april 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat kwam niet door mij, maar ik ging er op in. Nou niet eens heel bespottelijk ofzo, daarna wel uitgepraat via privéberichten
.
Maar het was geen vriend i.i.g. Ik ken hem amper. Hooguit 3x gezien
Smoofie is veel te kleinquote:Op donderdag 18 april 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Smoofie is wel de mooiboy hier.
die was toen ik hem zag niet écht knapquote:Op donderdag 18 april 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doet hij goed. En wie de lelijkstequote:Op donderdag 18 april 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
davyquote:Op donderdag 18 april 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet hij goed. En wie de lelijkste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |