In november kon dat helemaal niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ruim een half jaar
In m'n t shirtje boodschappen gaan doen
ZO RELAXED
Nee joh, en laten we het lekker houden zo.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja iedereen heeft mij al gezien dankzij saind volgens mij
hey, heel nietquote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik niet. Laat jezelf ff zien.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sleutelwoord was "ruim"quote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In november kon dat helemaal niet.
was een negerquote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij of rens moet het doorgespeeld hebben
Ik doe daar niet aanquote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben jij ook een 16 jarige Turk en tevens Herman Finkers zijn jongere broertje?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik ben een lieve en knappe jongemanquote:Op donderdag 18 april 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij ook een 16 jarige Turk en tevens Herman Finkers zijn jongere broertje?
Tyron wat is je FB?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik ben een lieve en knappe jongeman
Ja godverdomme iedereen misbruikte me en vroeg me per DM iedereen hun facebook. Nou ja misbruiken is een groot woord, heb er volgens mij ook niet aan meegewerkt. Toch?quote:
Weet je mijn FB al dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja godverdomme iedereen misbruikte me en vroeg me per DM iedereen hun facebook. Nou ja misbruiken is een groot woord, heb er volgens mij ook niet aan meegewerkt. Toch?
klootzakquote:Op donderdag 18 april 2013 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja godverdomme iedereen misbruikte me en vroeg me per DM iedereen hun facebook. Nou ja misbruiken is een groot woord, heb er volgens mij ook niet aan meegewerkt. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |