Ben je op kamers gegaan of gewoon verhuisd verhuisd?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar daar ligt het niet aan, ben wel gewend nu
[..]
nee dat is het niet
op kamers in wageningenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben je op kamers gegaan of gewoon verhuisd verhuisd?
gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 18 april 2013 01:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Goede shit man, wat ben je gaan doen?
Hah oke, nouja goede shit gekquote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
gewoon hetzelfdemaar ik wou en moest op kamers dusja in wageningen is het goedkoper dan in ede + gratis glasvezel
ja morgen heb ik soort huisfeestjequote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Hah oke, nouja goede shit gek
huisfeestje?
Mogen Saind en ik komen? Dan nemen we wel boxen mee.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja morgen heb ik soort huisfeestje
al heb ik nog geen boxjes dus geen geluid voor de computer voor muziek
ik typ gewoon wat in me op komt en denk er niet over na, netjes typen doe ik wel als ik een brief schrijf ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo kom je niet echt over in de topics als ik heel eerlijk ben.
ik las "brief schijt"quote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik typ gewoon wat in me op komt en denk er niet over na, netjes typen doe ik wel als ik een brief schrijf ofzo
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik typ gewoon wat in me op komt en denk er niet over na, netjes typen doe ik wel als ik een brief schrijf ofzo
ja leukquote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogen Saind en ik komen? Dan nemen we wel boxen mee.
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij hebt hem niet eens op FBquote:Op donderdag 18 april 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogen Saind en ik komen? Dan nemen we wel boxen mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
jij hebt hem niet eens op FB
Ik weet z'n FB-account wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruim een half jaarquote:Op donderdag 18 april 2013 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
Hey Saind, het is in Brabant wel echt teringwarm he. Je kunt gewoon prima nog in je shirtje over straat lopen nu. Hoe lang is dat geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |