Kapi nooit geprobeerd, weleens een DM gestuurd maar die gast wilt anoniem blijven. Tenzij je een kakkerlak bent want die weten het welquote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zoekt echt iedereen hier op
oh hij leek een beetje op die ene van Two and a half menquote:Op donderdag 18 april 2013 01:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Carlos Estevez toen hij jong was
Dat snap ik. Wou ik ook, maar ik maakte een blunderquote:Op donderdag 18 april 2013 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kapi nooit geprobeerd, weleens een DM gestuurd maar die gast wilt anoniem blijven. Tenzij je een kakkerlak bent want die weten het wel
Jammer, bazennaam is dat.quote:
Nee man. Ik moet nog leren over Moslims en hun idealen, maar je hebt wel gelijk dat ik Fok! maar weer eens wegklikquote:Op donderdag 18 april 2013 01:29 schreef Saind het volgende:
Ik heb ooit eens geprobeerd een meisje te verkopen aan smoofie via whatsapp voor 18 euro
maar goed.
LR GA NAAR BED JE MOET MORGENVROEG TENTAMEN MAKEN
Henryquote:Op donderdag 18 april 2013 01:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Jammer, bazennaam is dat.
Maat van me heet Henny, ook een toffe naam.
Henk ook. En Hans.
Eigenlijk wel veel toffe namen met een H als je er over nadenkt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh hij leek een beetje op die ene van Two and a half men
ik ken een gozer die Henry heet, of eigenlijk spel je het hendri geloof ik, maar close enoughquote:
en ook echt pruimen op die shag hèquote:Op donderdag 18 april 2013 01:31 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ken een gozer die Henry heet, of eigenlijk spel je het hendri geloof ik, maar close enough
die vent is helemaal mataklap, zelfgemaakte tattoos op z'n knokkels enzo
At een keer shag op om stoer te zijn, helemaal loko
Dat kwam niet door mij, maar ik ging er op inquote:Op donderdag 18 april 2013 01:30 schreef The_Groove het volgende:
Rens die ook openlijk via twitter fitties had met vrienden over geld
Ik ken echt een rete bekakten Henry. Is ook wel een chique Engelse naam.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:31 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ken een gozer die Henry heet, of eigenlijk spel je het hendri geloof ik, maar close enough
die vent is helemaal mataklap, zelfgemaakte tattoos op z'n knokkels enzo
At een keer shag op om stoer te zijn, helemaal loko
HAP HAPquote:Op donderdag 18 april 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat kwam niet door mij, maar ik ging er op in. Nou niet eens heel bespottelijk ofzo, daarna wel uitgepraat via privéberichten
.
Maar het was geen vriend i.i.g. Ik ken hem amper. Hooguit 3x gezien
Smoofie is veel te kleinquote:Op donderdag 18 april 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Smoofie is wel de mooiboy hier.
die was toen ik hem zag niet écht knapquote:Op donderdag 18 april 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doet hij goed. En wie de lelijkstequote:Op donderdag 18 april 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |