Ach joh, maakt het uitquote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas waarheid![]()
Nogsteeds last van en kan ik de toekomst alleen verergeren als ik straks een baan ofzo heb.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DM jouwe dan maar. Dan denk ik er over om die van mij te sturen
Schadequote:Op donderdag 18 april 2013 01:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gelijk kijken wie net vrienden is geworden met LR op fb he lullo.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:26 schreef Saind het volgende:
huh de layout van facebook is anders geworden
Zusjes zijn er om te delen.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:26 schreef The_Groove het volgende:
Het aantal zusjes wat in de VBL slowchat literair wordt volgeblaffed is echt te veel
Why?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Deparo was
Ik heb alleen maar FOK!chicks.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
Yo LR! Welkom nieuwe FB-vriend!![]()
![]()
LR is mijn eerste Fok!-facebookvriend.Primeurtje hoor boys.
dat email adres van vanmiddag, waren dat initialen ofzo?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelijk kijken wie net vrienden is geworden met LR op fb he lullo.![]()
kloptquote:Op donderdag 18 april 2013 01:27 schreef Saind het volgende:
[..]
dat email adres van vanmiddag, waren dat initialen ofzo?
Wie was dat eigenlijk?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tering. Dat moeten we niet hebben
Jij zoekt echt iedereen hier opquote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
Haha mijn avondje zoekwerk naar LR. Mooie tijden waren dat
Stylo en Geo4kant ook ooit geprobeerd, maar tevergeefs.
Is dit alles? Jammer hoor, je hapte voorheen zo lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
Stylo lijkt me ook heel lastigquote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |