echt hè, viel me ook al opquote:Op donderdag 18 april 2013 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
LR lijkt trouwens wel enorm op z'n broer(tje) man.
En jij was de grootste grap van allemaal door jezelf onder je eigen voor en achternaam als Username te registeren.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
JR heb ik gevonden via dat Lion King geval
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Daar was ik al achtergekomen. Zag een pic van je zusje met haar. Jammer dat ze een vriendje heeft. Maar goed dan is je zusje een goede tweede keus.quote:
die heeft ook een vriendjequote:Op donderdag 18 april 2013 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar was ik al achtergekomen. Zag een pic van je zusje met haar. Jammer dat ze een vriendje heeft. Maar goed dan is je zusje een goede tweede keus.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar was ik al achtergekomen. Zag een pic van je zusje met haar. Jammer dat ze een vriendje heeft. Maar goed dan is je zusje een goede tweede keus.
Ik dacht even dat je Deparo wasquote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef The_Groove het volgende:
Je identiteit via Fok! kenbaar maken
Helaas waarheidquote:Op donderdag 18 april 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En jij was de grootste grap van allemaal door jezelf onder je eigen voor en achternaam als Username te registeren.![]()
oh shit spionagemode aan hieroquote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
Yo LR! Welkom nieuwe FB-vriend!![]()
![]()
LR is mijn eerste Fok!-facebookvriend.Primeurtje hoor boys.
Welnee. Vraag bij Fok! gewoon of ze het willen weghalen.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas waarheid![]()
Nogsteeds last van en kan ik de toekomst alleen verergeren als ik straks een baan ofzo heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |