quote:Op donderdag 18 april 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Afscheidspost. Morgen om 8:30 mijn tentamen en moet nog even...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:57 schreef Tyron het volgende:
aflevering vikings of aflevering game of thrones kijken
wat zal ik doen
archerquote:Op donderdag 18 april 2013 00:57 schreef Tyron het volgende:
wat zal ik doen
GoTquote:Op donderdag 18 april 2013 00:57 schreef Tyron het volgende:
wat zal ik doen
Ik ga Vikings kijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:57 schreef Tyron het volgende:
wat zal ik doen
Stinho woont toch al bij je?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joden zijn hier niet welkom. Ik zou alleen voor Stinho en Saind een uitzondering maken.
Ik denk niet dat ze daar veel waarde aan zal hechtenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kwam er hier als eerste mee hoor in de SC.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik hou niet zo van komedie, behalve house
is dit een bootycallquote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joden zijn hier niet welkom. Ik zou alleen voor Stinho en Saind een uitzondering maken.
Waar sta ik?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
Wtf in de top10 dat is voor het eerst volgens mij.
ja hier ben ik dus écht te stoned voor hèquote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, maar ik zal geen verdere opmerkingen maken, anders krijg ik morgen weer een standje.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij woont nu tijdelijk weer bij z'n biologische ouders.
Mensenkennis deze manquote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar je lijkt me wel een toffe gast.
Met wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Depressiequote:Op donderdag 18 april 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke speciale omstandigheden dan?
Die camerapositiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 01:07:02 ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Er rijden geen treinen meer.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Chillen op de bennekel?
Mag hier gewoon in de voortuin, spotte ze vandaag alweer
Dat zal je leren!quote:Op donderdag 18 april 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyfus. Ik trip hem van mijn eigen plaatjes. Vooral die laatste was erg als je dusdanig moe ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |