En jij een tientje.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een kilo haar.dan kan ik kaal en dan nog vijf keer deze lengte groeien, dan heb je een kilo
hoe noem je mij¿quote:
Jouw haar zit vol met tien kilo viezigheid ja, smeerlap.quote:
Het enige wat jouw haar zo zwaar maakt zijn die disgusting schimmels tussen die strosliertenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw haar zit vol met tien kilo viezigheid ja, smeerlap.
Deze aasgierenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het enige wat jouw haar zo zwaar maakt zijn die disgusting schimmels tussen die stroslierten
Verwarm jouw haar tot 200 graden en je kunt er patat in bakken.quote:
Hier.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar zijn al die newbies gebleven, ineens?
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Verwarm jouw haar tot 200 graden en je kunt er patat in bakken.
Jij had ze gegijzeld?quote:
mensen die zachte g.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef krioro het volgende:
Mensen die haar op de bovenkant van hun hoofd hebben.
quote:
Wie?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De laatste paar UI's in de OP.quote:
Ik zou een TR doen, dan krijgt ze weer een ban wegens het misbruiken van privéfoto'squote:
Wow.quote:
Oh die, ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De laatste paar UI's in de OP.
Ja ga ik doenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zou een TR doen, dan krijgt ze weer een ban wegens het misbruiken van privéfoto's.
Nee. Ze liggen in den tuinquote:
Je bent toch niet aan het rijden EN fokken he?quote:
Naakt te zonnen?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zou een TR doen, dan krijgt ze weer een ban wegens het misbruiken van privéfoto's.
Doet me denken aan een post van amenth.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het rijden EN fokken he?
In zn Audi ?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan een post van amenth.
"Ja, the is gweoon nit nmoraal dit. Ik tup een betje brak ik zti op de snleweg."
Jonge, ik heb net 20 seconden met je gesproken, vast niet eens een g uit mijn mond gekomen.quote:
ben een leven aan het zoeken, laat mequote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat net heel toevallig dit plaatje te bekijken, kom jij met zo'n post.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, in de politiewagen.
[ afbeelding ]
"Heejjj gij benne tochhhjjj cb van de fok?"quote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Jonge, ik heb net 20 seconden met je gesproken, vast niet eens een g uit mijn mond gekomen.
Herkende je alleen aan je cap en jack en lengte trouwens. Zag eerst een andere gozer die meer op jou leek dan jezelf, goed dat ik hem niet op z'n schouder getikt heb.
Oke, succes met datquote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ben een leven aan het zoeken, laat me
wd eet duif vanavondquote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
Volgens mij heeft de kat een vogel gevangen. Ik hoor een vogel schreeuwen
Ik weet toch ook niet wat voor auto hij heeft?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat net heel toevallig dit plaatje te bekijken, kom jij met zo'n post.![]()
[ afbeelding ]
ik zat je de eerste seconde echt aan te staren van: wie de fuck?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Jonge, ik heb net 20 seconden met je gesproken, vast niet eens een g uit mijn mond gekomen.
Herkende je alleen aan je cap en jack en lengte trouwens. Zag eerst een andere gozer die meer op jou leek dan jezelf, goed dat ik hem niet op z'n schouder getikt heb.
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 17 april 2013 17:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet toch ook niet wat voor auto hij heeft?![]()
Tof plaatje wel.
slaat alleen nergens opquote:Op woensdag 17 april 2013 17:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet toch ook niet wat voor auto hij heeft?![]()
Tof plaatje wel.
Jammer dat ik die wa - emoticons niet op fok heb.quote:
Wel naaktquote:
Ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het rijden EN fokken he?
Hij DM'de me weleens, best geinig.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ik ook nietMaar ik dacht dat hij zo'n user was die opschepte over een audi oid..
Bullshit, je verdronk in zijn ogen.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zat je de eerste seconde echt aan te staren van: wie de fuck?
Dat beardless krio
okquote:
Heb je net zo'n geile picca gemaakt als met Veerquote:Op woensdag 17 april 2013 17:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat beardless krio
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bullshit, je verdronk in zijn ogen.
Ik ga nu de politie bellenquote:
quote:
Laatst wel WWE-perikelen hier verderop in de straat. Grepen de bewoners in, later politie erbij en alles.quote:
Hoi pliesie er fokt iemand ergens onder het rijden dus doei.quote:
Soort mini-burgeroorlog of wat?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst wel WWE-perikelen hier verderop in de straat. Grepen de bewoners in, later politie erbij en alles.
Heel de straat gemobiliseerd. Er werd gegooid met kliko's en alles.quote:
Heel.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi pliesie er fokt iemand ergens onder het rijden dus doei.
?
Heb ook nog tot een uur of 5 's nachts naar jou lopen zoeken.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Heejjj gij benne tochhhjjj cb van de fok?"
Die overgang van wtf/agressief naar glimlach was schattig ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat beardless krio
En ik in die grote bruine kijkers van hem.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bullshit, je verdronk in zijn ogen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je net zo'n geile picca gemaakt als met Veer?
WHUTquote:Op woensdag 17 april 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heel de straat gemobiliseerd. Er werd gegooid met kliko's en alles.
Ging net wegquote:Op woensdag 17 april 2013 17:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je net zo'n geile picca gemaakt als met Veer?
Vloog er zo'n kliko tegen iemand aan, en het werd gebruikt als slagwapen.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WHUT![]()
Mensen waren het er dus niet zo mee eens?
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vloog er zo'n kliko tegen iemand aan, en het werd gebruikt als slagwapen.
Steekt ineens een oud vrouwtje haar hoofd door het raam: "Hey!! Vind je dat normaal of zo?!"
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel.
Overtuigend.
Dit.![]()
En dan ineens een file in je gezicht krijgen.. of een Nissan Micra.
Wat voor een?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]Waarom?
Ik zou die gozer nog een pak op zn billen geven als toetje..
ik was nie agressief, was bangquote:Op woensdag 17 april 2013 17:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ook nog tot een uur of 5 's nachts naar jou lopen zoeken.
[..]
Die overgang van wtf/agressief naar glimlach was schattig ja.
[..]
En ik in die grote bruine kijkers van hem.
[..]
Geen idee, ik hoorde ineens een hoop herrie en voor ik het wist was de politie erbij.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Legendarische tekst wel![]()
Wat was de aanleiding eigenlijk?
Je had gewoon een lijntje achter de kiezen en wilde vechten.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik was nie agressief, was bang
Vanuit het nietsquote:Op woensdag 17 april 2013 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde ineens een hoop herrie en voor ik het wist was de politie erbij.
Neuh, toen de politie kwam waren die helden al snel weer weg.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanuit het nietsEn het bleef nog lang onrustig in Brabant
Ey, vuige sensatiezoeker.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was 'ie zo gespierd als 'ie zich hier voordoet? Of viel dat reuzemee?
http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2048128quote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die neus van dat meisje op de voorgrond klopt niet helemaal.
Chloro was stiekem aanwezig I see.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Gorzalka het volgende:
Ooit een tik op d'r neus gehad en niet laten recht zetten misschien.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Gorzalka het volgende:
Ze heeft al een paar keer gebeld maar ze weet nog steeds geen datum.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ooit een tik op d'r neus gehad en niet laten recht zetten misschien.
Whehe.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef Chai het volgende:
Zie net dit in de AT lijst
LIF / lange wachttijd. ( neuscorrectie)
Die Yoshi inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, die neus is net zo abnormaal lang als die tong van die chick die iemand vorige week postte.
Daihatsu charadequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, die neus is net zo abnormaal lang als die tong van die chick die iemand vorige week postte.
Geen witte Q7 rijdenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daihatsu charademet bloemen motiefje
Ik wist hetquote:Op woensdag 17 april 2013 18:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daihatsu charademet bloemen motiefje
wat te compenseren? Hehequote:
quote:
Ik vond het meer 'MJAM!'quote:Op woensdag 17 april 2013 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nu hoor ik dat geluidje als yoshi zn tong uitsteekt in mijn hoofd.
Bwellll bwelll
Whehequote:
Ik zei toch dat je naar Marlon moest i.v.m. nieuwe eigenaar van SMquote:Spang Makandra was OK maar ook weer niet heel bijzonder.
Ziek, 9,87/10quote:
Ja!quote:Op woensdag 17 april 2013 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Jong.. ik rij je van de weg af met je Daihatsu![]()
Welke kleur? Geel met roze?
Jij rijd alles van de weg. Piraat
Ik knorde..quote:
Zo klonk het toch ook?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik knorde..![]()
Dat kan ook eigenlijk
Zo schattigquote:Op woensdag 17 april 2013 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo klonk het toch ook?![]()
![]()
MJAM! en dan doorslikken, PAM!
Haha dat stukje iddquote:
Hehe, ja.quote:
Ik vond het ook een beetje vreemd.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu ik dit hoor weet ik eigenlijk niet hoe ik op bwell bwell kwam.
Weet je dat dit best wel apart neergepoot is ? Maar ik snap de strekking.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, ja.Maar mijn broer had een fetisj voor hem dus hij pakte die altijd.
quote:
Het zal door die tong komen. Maar altijd weer die Yoshi.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je dat dit best wel apart neergepoot is ? Maar ik snap de strekking.
Ja, ik was allang blij dat ik het nu makkelijk gevonden had man.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WheheLobi tok.
[..]
Ik zei toch dat je naar Marlon moest i.v.m. nieuwe eigenaar van SM.
[..]
Ziek, 9,87/10! Shit, ga meteen Drag-On ft. Swizz Beatz (toepasselijk
) opzetten
.
Sphinxen zijn tantoe lelijk.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het zal door die tong komen. Maar altijd weer die Yoshi.
Dat doet me ineens denken aan een figuur hier die het ploppen van een flesje Grolsch als 'beegg!' vond klinken.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu ik dit hoor weet ik eigenlijk niet hoe ik op bwell bwell kwam.
Mwa, middenmoot meer.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]_
Het is dan ook wel een leuk karakter.
Mja, ik versta dingen soms ook niet goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat doet me ineens denken aan een figuur hier die het ploppen van een flesje Grolsch als 'beegg!' vond klinken.
Wat is jouw favoriet ?quote:
Piemel in de bami, hak hak hak.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik versta dingen soms ook niet goed.
Dus mama appelsap praktijken komen wel dagelijks voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:
Luilak hang je jas op.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh Lord, moet je bami (oh Lord, would you buy me [a Mercedes Benz]).
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nu moet ik weer even zo'n youtubfilmpje opzoeken
Ik zat deze te beluisteren, maar sommige hoor ik er niet inquote:
Opeens Andrea Bocelli. Lol.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat deze te beluisteren, maar sommige hoor ik er niet in![]()
Nee shrimpquote:Op woensdag 17 april 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Holy Mackerel, Batman! Deze shit weer voor t eerst in een jaar, shit blijft delicious.
3 voor 99 cent #tisjeboiquote:Op woensdag 17 april 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Holy Mackerel, Batman! Deze shit weer voor t eerst in een jaar, shit blijft delicious.
Met eendsmaak.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Die hebben ze bij mijn AH wel manquote:Op woensdag 17 april 2013 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan THE ORIGINAL nergens meer vinden.
[ afbeelding ]
Gewoon naar die chinoe toko's. Belachelijk hoeveel soorten noodles zij hebbenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan THE ORIGINAL nergens meer vinden.
[ afbeelding ]
Deze shit at ik dood veel toen ik een jaar of 10 was. Zaten gewoon hele kaolo garnaaltjes in en maiskorrels en en en en en blubberblargh zo spang.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die hebben ze bij mijn AH wel man.
Die toko bij de Makro bijv, ziet er ongeveer zo uitquote:Op woensdag 17 april 2013 18:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon naar die chinoe toko's. Belachelijk hoeveel soorten noodles zij hebben
Dat bedoel ik, the fuck moet je dan pakken?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die toko bij de Makro bijv, ziet er ongeveer zo uit.
[ afbeelding ]
Alles.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, the fuck moet je dan pakken?
Fuckin' everything natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, the fuck moet je dan pakken?
Dit zou mijn gedachte ook zijn.. volgens mij kost die shit geen reetquote:
je denkt mijn kast is zo groot?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fuckin' everything natuurlijk.
Paar cent per pakje.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit zou mijn gedachte ook zijn.. volgens mij kost die shit geen reet
Hallo nierstenenquote:
Nee maar je buik wel.quote:
Ik zal het proberen te onthoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden
Nierstenen waren te mainstream.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Roep hem eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke... mijn taakbalk is ineens foetsie.
Echt wtf.
Ms heb je Windows 8.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke... mijn taakbalk is ineens foetsie.
Echt wtf.
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
Vinden jullie van m'n selfmade maaltijd?
[ afbeelding ]
Ik weet dat het lijkt alsof ik mijn vriend er over heb laten komen, maar dat is gewoon gesmolten boursin.
Ja ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
Ik weet dat het lijkt alsof ik mijn vriend er over heb laten komen, maar dat is gewoon gesmolten boursin.
Ehm nee. Rijst is alleen lekker als het aan elkaar kleeft. En die chippies eropquote:
Ja, gesmolten boursin.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Als het echt super benauwd is dan kleeft soms mijn pieleke aan mijn balzak.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm nee. Rijst is alleen lekker als het aan elkaar kleeft.
Hahaha.quote:
Niceequote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:
Mijn cum bevat geen groene dingetjes..quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Wat begrijp je niet aan 'er over heb laten komen' ? ER OVERquote:Op woensdag 17 april 2013 19:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Mijn cum bevat geen groene dingetjes..
Ik had vanavond pasta met plakjes Snickers er op.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm nee. Rijst is alleen lekker als het aan elkaar kleeft. En die chippies erop
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had vanavond pasta met plakjes Snickers er op.
Niet eens pics maken voor de KLB CUL SCquote:Op woensdag 17 april 2013 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had vanavond pasta met plakjes Snickers er op.
Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fucking pathetic and disgusting compared to my meal. And I’m being one hundred percent serious. Sorry we don't cook shit that was perviously in cans. You’re a fucking joke dude, and I'm dead fucking serious. Get a real family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fucking time, and has a million dollar house on the beach, I'm seriously.. Don't ever post your fucking poverty dinner on these forums ever the fuck again bro, and by bro I mean never my bro, fucking phaggot.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Wat snap je niet aan groene dingetjes in Boursin?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'er over heb laten komen' ? ER OVER
lijkt wel sperma ofzo xDquote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Anders doe je even aardig ofzo. HET WAS LEKKER OKE HOU JE MOND!!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fucking pathetic and disgusting compared to my meal. And I’m being one hundred percent serious. Sorry we don't cook shit that was perviously in cans. You’re a fuking joke dude, and I'm dead fucking serious. Get a real family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fucking time, and has a million dollar house on the beach, I'm seriously.. Don't ever potst your fucking poverty dinner on these forums ever the fuck again bro, and by bro I mean never my bro, fucking phaggot.
Waar zie je die danquote:Op woensdag 17 april 2013 19:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan groene dingetjes in Boursin?
Damn sonquote:Op woensdag 17 april 2013 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fucking pathetic and disgusting compared to my meal. And I’m being one hundred percent serious. Sorry we don't cook shit that was perviously in cans. You’re a fucking joke dude, and I'm dead fucking serious. Get a real family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fucking time, and has a million dollar house on the beach, I'm seriously.. Don't ever post your fucking poverty dinner on these forums ever the fuck again bro, and by bro I mean never my bro, fucking phaggot.
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Niet eens pics maken voor de KLB CUL SC
Als je de verpakking open maakt?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Anders doe je even aardig ofzo. HET WAS LEKKER OKE HOU JE MOND!!!!
[..]
Waar zie je die dan
Hihi grapje. Hoewel ik het er niet echt aantrekkelijk uit vind zien zou ik het eten als je het voor me maakte/10.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Anders doe je even aardig ofzo. HET WAS LEKKER OKE HOU JE MOND!!!!
Dat komt van de vis, niet van de boursin, boemeltjequote:Op woensdag 17 april 2013 19:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je de verpakking open maakt?. En die pruttelmuk in het midden van je bord.
Het lekkerste vreten ziet eruit als crap. Dus je zou het lekker vinden, echt.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Hihi grapje. Hoewel ik het er niet echt aantrekkelijk uit vind zien zou ik het eten als je het voor me maakte/10.
is boursin of vis de bijnaam van je vriends lulquote:Op woensdag 17 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat komt van de vis, niet van de boursin, boemeltje
IHIHIHHIIHHIHIHIHIHUHWUAHUWHUAHUWHIHAWIUHAUWHAHAHA !!!!11quote:Op woensdag 17 april 2013 19:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
is boursin of vis de bijnaam van je vriends lul
Ziet er best spang uit.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hier, als Vas zegt dat het er goed uitziet, dan weet je dat er iets neit klopt.quote:
ik wil het goedmaken dat ik op je foto's fap wanneer ik treurig benquote:Op woensdag 17 april 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aww waar heb ik dat nou aan te danken
Al mijn eten ziet er uit als crap.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het lekkerste vreten ziet eruit als crap. Dus je zou het lekker vinden, echt.
Jij reageert ook alleen maar met gehaat hequote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou hier, als Vas zegt dat het er goed uitziet, dan weet je dat er iets neit klopt.
Wow.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou hier, als Vas zegt dat het er goed uitziet, dan weet je dat er iets neit klopt.
Aw geez.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wil het goedmaken dat ik op je foto's fap wanneer ik treurig ben
Ik vind het ook altijd wel leukquote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Al mijn eten ziet er uit als crap.
En ik ben sowieso een voorstander van iedereens foodpics in de sc. Behalve die van fyah, I can't.
Weet ik ik vind het ook niet echt bijzonder maar voor veer is het heel wat dus laten we haar even motiveren ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ik heb gister een foto van mn food gemaaktquote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
En ik ben sowieso een voorstander van iedereens foodpics in de sc. Behalve die van fyah, I can't.
hahahahah pokkewijfquote:Op woensdag 17 april 2013 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik ik vind het ook niet echt bijzonder maar voor veer is het heel wat dus laten we haar even motiveren ja.
Tja, als ik aardig tegen je doe denk je dat ik in je broekje wil.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij reageert ook alleen maar met gehaat heBiatchje
Ik inspireer graag!quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat niet zo danquote:Op woensdag 17 april 2013 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, als ik aardig tegen je doe denk je dat ik in je broekje wil.
Inb4 KFC tsunami.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Wauw, dat is meteen de dagelijkse hoeveelheid calorieën die een mens binnen mag krijgen. Ge-wel-dig mang!quote:Op woensdag 17 april 2013 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
En het kan wel lekker smaken ja.
[..]
[ afbeelding ]
Cum.
At.
Me.
Hehe.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, als ik aardig tegen je doe denk je dat ik in je broekje wil.
Echt niet, vraag krio maar die is expert in calorieën.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, dat is meteen de dagelijkse hoeveelheid calorieën die een mens binnen mag krijgen. Ge-wel-dig mang!
Ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh ik heb gister een foto van mn food gemaakt
moet ik die posten
Houd jij je maar bij friet bakken.quote:
Kan niet echt zien wat het is maar ziet er toch lekker uit.quote:
quote:
mwehehe is salami, ik wou eerst een kaaspannekoek maken maar toen dacht ik ik flikker dit er ook maar bij.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:27 schreef krioro het volgende:
Kan niet echt zien wat het is maar ziet er toch lekker uit.Leuk bord ook.
Welke onverlaat gaat er nou in een pan lopen kotsen?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:28 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
nasi met kip en hamblokjes en peultjes en beetje broccoli
wsup
Broccoli, brrquote:Op woensdag 17 april 2013 19:28 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
wsup
Is dat toen je het ging herkauwen?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:28 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
wsup
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
Het topic + pic:
KLB / klote pindakaas werkt voor geen fuck
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:22 schreef -niemand- het volgende:
plastic bestek
TS woont in een inrichting.
als je het had geproefd was je gaan kotsen van verrukkingquote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Welke onverlaat gaat er nou in een pan lopen kotsen?
is zeker euroshopper broodquote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
Het topic + pic:
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
Het topic + pic:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:22 schreef -niemand- het volgende:
plastic bestek
TS woont in een inrichting.
Klinkt wel nice.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
als je het had geproefd was je gaan kotsen van verrukking
That's what I'm talkin 'bout.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:28 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
wsup
Vorige week woensdag gehaast, nog niet veel gegeten, even ingehaald bij de BK in Amsterdam. 2 dubbele whoppers met kaas, 2000 cal. whoooooooo.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt niet, vraag krio maar die is expert in calorieën.
8,13/10 zelfsquote:
Dus ditquote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat is nou pizza zonder tomatensaus dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:32 schreef krioro het volgende:
[..]
That's what I'm talkin 'bout. [ afbeelding ]
[..]
Vorige week woensdag gehaast, nog niet veel gegeten, even ingehaald bij de BK in Amsterdam. 2 dubbele whoppers met kaas, 2000 cal. whoooooooo.
En ja de salami herkende ik, de kaas ook, alleen wist niet of het een pizza of pannenkoek was.(Ik houd niet van hartig op pannenkoeken maar more power to you.
)
Hahahahaha 3 bordenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
8,13/10 zelfs. Ziet er fucking lekker uit gek
.
[..]
Dus dit.
[ afbeelding ]
Patat, salade, biefstuk en een gekookt eitje.
pizza blancoquote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is nou pizza zonder tomatensaus dan?
Die saladequote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[..]
Dus dit.
[ afbeelding ]
Haha dat eitje ook echt erbijquote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[..]
Dus dit.
[ afbeelding ]
OK.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:37 schreef VeerEli het volgende:
Ik eet momenteel een schaaltje magere yoghurt met stukken appel. ##gezond##
Wat is dat voor vlees eigenlijk?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Best een berg voer inderdaad, en anders loopt al het vocht in m'n patat hè.
Babyneushoorn.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor vlees eigenlijk?
Edit; nvm![]()
Wat boeit mij die teringvogel nou zeg, 't is al erg genoeg dat je geld uitgeeft aan zo'n tyfusbeest.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
Echt jonge, m'n vogel loopt ook te schooien bij alles wat ik eet man. Komt ie op m'n schouder zitten, gaat ie me zo aan lopen loeren
Als ik brood eet is het helemaal niet veilig, rooft het gewoon uit m'n handen weg
Hardop gelachenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor vlees eigenlijk?
Edit; nvm![]()
Doe normaal joh, kutwijfquote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat boeit mij die teringvogel nou zeg, 't is al erg genoeg dat je geld uitgeeft aan zo'n tyfusbeest.
Ik kon het serieus niet goed zien ja, ik dacht karbonade ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Shit Vas, shit.
quote:
Zo'n klein parkietje dat met een half brood wegvliegtquote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
Echt jonge, m'n vogel loopt ook te schooien bij alles wat ik eet man. Komt ie op m'n schouder zitten, gaat ie me zo aan lopen loeren
Als ik brood eet is het helemaal niet veilig, rooft het gewoon uit m'n handen weg
Is geen parkietjequote:Op woensdag 17 april 2013 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
[..]
Zo'n klein parkietje dat met een half brood wegvliegt![]()
.
Vliegt die vogel een beetje rond bij je thuis?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
Herkenbaarquote:Op woensdag 17 april 2013 19:41 schreef VeerEli het volgende:
Sjongejonge, loop ik naar beneden om een flesje water te pakken, ga ik maar gelijk een peuk roken, pak yoghurt maar kom terug zonder flesje water.
Je kan wel zien dat je op stand leeft idd.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[..]
Dus dit.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is nou pizza zonder tomatensaus dan?
quote:
Je hebt echt een bril nodig he?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ie nog niet af was.
3 sauzen bitch, suck on that.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat je op stand leeft idd.
Zag vandaag 2 mussen ofzo samen shit verzamelen voor hoogstwaarschijnlijk hun nestjequote:Op woensdag 17 april 2013 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is geen parkietjeMaar hij kan het hele broodje never nooit pakken, maar jat er altijd stukken vanaf echt razendsnel
Waar is jouw pic?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat je op stand leeft idd.
Ik dacht dat de kaas nog niet gesmolten was. (srs)quote:Op woensdag 17 april 2013 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt echt een bril nodig he?Sinds wanneer doet men pas op het laatst tomatensaus op de pizza als de kaas enshit al gesmolten is?
Jaquote:Op woensdag 17 april 2013 19:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vliegt die vogel een beetje rond bij je thuis?
"Even een dutje doen."quote:
Teringjantje.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kaas nog niet gesmolten was. (srs)
Liev hequote:Op woensdag 17 april 2013 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zag vandaag 2 mussen ofzo samen shit verzamelen voor hoogstwaarschijnlijk hun nestje.
Smabal is een hendige uitvinding ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:45 schreef aight1 het volgende:
sambal is de beste uitvinding sinds ademen
Dan ga je lekker sambal op je lul smeren hè.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:45 schreef aight1 het volgende:
sambal is de beste uitvinding sinds ademen
Hoezo zet jij een bord eten bij je voeten neer?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
Het topic + pic:
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mayo, ketchup en home made sambal. Jatohhh.
Niks mis met mijn ogen, jij kan gewoon niet fatsoenlijk kaas smelten.quote:
Inb4 hondenvoer.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn essen, beetje laat maar goed.
ben je gekquote:Op woensdag 17 april 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan ga je lekker sambal op je lul smeren hè.
Niceequote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Baas boven baas, nice.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Propz voor het omtoveren van een simpele maaltijd tot eyecandyquote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |