Nou hier, als Vas zegt dat het er goed uitziet, dan weet je dat er iets neit klopt.quote:
ik wil het goedmaken dat ik op je foto's fap wanneer ik treurig benquote:Op woensdag 17 april 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aww waar heb ik dat nou aan te danken
Al mijn eten ziet er uit als crap.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het lekkerste vreten ziet eruit als crap. Dus je zou het lekker vinden, echt.
Jij reageert ook alleen maar met gehaat hequote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou hier, als Vas zegt dat het er goed uitziet, dan weet je dat er iets neit klopt.
Wow.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou hier, als Vas zegt dat het er goed uitziet, dan weet je dat er iets neit klopt.
Aw geez.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wil het goedmaken dat ik op je foto's fap wanneer ik treurig ben
Ik vind het ook altijd wel leukquote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Al mijn eten ziet er uit als crap.
En ik ben sowieso een voorstander van iedereens foodpics in de sc. Behalve die van fyah, I can't.
Weet ik ik vind het ook niet echt bijzonder maar voor veer is het heel wat dus laten we haar even motiveren ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ik heb gister een foto van mn food gemaaktquote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
En ik ben sowieso een voorstander van iedereens foodpics in de sc. Behalve die van fyah, I can't.
hahahahah pokkewijfquote:Op woensdag 17 april 2013 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik ik vind het ook niet echt bijzonder maar voor veer is het heel wat dus laten we haar even motiveren ja.
Tja, als ik aardig tegen je doe denk je dat ik in je broekje wil.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij reageert ook alleen maar met gehaat heBiatchje
Ik inspireer graag!quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat niet zo danquote:Op woensdag 17 april 2013 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, als ik aardig tegen je doe denk je dat ik in je broekje wil.
Inb4 KFC tsunami.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Wauw, dat is meteen de dagelijkse hoeveelheid calorieën die een mens binnen mag krijgen. Ge-wel-dig mang!quote:Op woensdag 17 april 2013 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
En het kan wel lekker smaken ja.
[..]
[ afbeelding ]
Cum.
At.
Me.
Hehe.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, als ik aardig tegen je doe denk je dat ik in je broekje wil.
Echt niet, vraag krio maar die is expert in calorieën.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, dat is meteen de dagelijkse hoeveelheid calorieën die een mens binnen mag krijgen. Ge-wel-dig mang!
Ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh ik heb gister een foto van mn food gemaakt
moet ik die posten
Houd jij je maar bij friet bakken.quote:
Kan niet echt zien wat het is maar ziet er toch lekker uit.quote:
quote:
mwehehe is salami, ik wou eerst een kaaspannekoek maken maar toen dacht ik ik flikker dit er ook maar bij.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:27 schreef krioro het volgende:
Kan niet echt zien wat het is maar ziet er toch lekker uit.Leuk bord ook.
Welke onverlaat gaat er nou in een pan lopen kotsen?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:28 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
nasi met kip en hamblokjes en peultjes en beetje broccoli
wsup
Broccoli, brrquote:Op woensdag 17 april 2013 19:28 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
wsup
Is dat toen je het ging herkauwen?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:28 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
wsup
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
Het topic + pic:
KLB / klote pindakaas werkt voor geen fuck
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:22 schreef -niemand- het volgende:
plastic bestek
TS woont in een inrichting.
als je het had geproefd was je gaan kotsen van verrukkingquote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Welke onverlaat gaat er nou in een pan lopen kotsen?
is zeker euroshopper broodquote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
Het topic + pic:
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
Het topic + pic:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:22 schreef -niemand- het volgende:
plastic bestek
TS woont in een inrichting.
Klinkt wel nice.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
als je het had geproefd was je gaan kotsen van verrukking
That's what I'm talkin 'bout.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:28 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
wsup
Vorige week woensdag gehaast, nog niet veel gegeten, even ingehaald bij de BK in Amsterdam. 2 dubbele whoppers met kaas, 2000 cal. whoooooooo.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt niet, vraag krio maar die is expert in calorieën.
8,13/10 zelfsquote:
Dus ditquote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat is nou pizza zonder tomatensaus dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:32 schreef krioro het volgende:
[..]
That's what I'm talkin 'bout. [ afbeelding ]
[..]
Vorige week woensdag gehaast, nog niet veel gegeten, even ingehaald bij de BK in Amsterdam. 2 dubbele whoppers met kaas, 2000 cal. whoooooooo.
En ja de salami herkende ik, de kaas ook, alleen wist niet of het een pizza of pannenkoek was.(Ik houd niet van hartig op pannenkoeken maar more power to you.
)
Hahahahaha 3 bordenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
8,13/10 zelfs. Ziet er fucking lekker uit gek
.
[..]
Dus dit.
[ afbeelding ]
Patat, salade, biefstuk en een gekookt eitje.
pizza blancoquote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is nou pizza zonder tomatensaus dan?
Die saladequote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[..]
Dus dit.
[ afbeelding ]
Haha dat eitje ook echt erbijquote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[..]
Dus dit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |