De laatste paar UI's in de OP.quote:
Ik zou een TR doen, dan krijgt ze weer een ban wegens het misbruiken van privéfoto'squote:
Wow.quote:
Oh die, ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De laatste paar UI's in de OP.
Ja ga ik doenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zou een TR doen, dan krijgt ze weer een ban wegens het misbruiken van privéfoto's.
Nee. Ze liggen in den tuinquote:
Je bent toch niet aan het rijden EN fokken he?quote:
Naakt te zonnen?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zou een TR doen, dan krijgt ze weer een ban wegens het misbruiken van privéfoto's.
Doet me denken aan een post van amenth.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het rijden EN fokken he?
In zn Audi ?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan een post van amenth.
"Ja, the is gweoon nit nmoraal dit. Ik tup een betje brak ik zti op de snleweg."
Jonge, ik heb net 20 seconden met je gesproken, vast niet eens een g uit mijn mond gekomen.quote:
ben een leven aan het zoeken, laat mequote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar zijn al die newbies gebleven, ineens?
Ik zat net heel toevallig dit plaatje te bekijken, kom jij met zo'n post.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, in de politiewagen.
[ afbeelding ]
"Heejjj gij benne tochhhjjj cb van de fok?"quote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Jonge, ik heb net 20 seconden met je gesproken, vast niet eens een g uit mijn mond gekomen.
Herkende je alleen aan je cap en jack en lengte trouwens. Zag eerst een andere gozer die meer op jou leek dan jezelf, goed dat ik hem niet op z'n schouder getikt heb.
Oke, succes met datquote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ben een leven aan het zoeken, laat me
wd eet duif vanavondquote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
Volgens mij heeft de kat een vogel gevangen. Ik hoor een vogel schreeuwen
Ik weet toch ook niet wat voor auto hij heeft?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat net heel toevallig dit plaatje te bekijken, kom jij met zo'n post.![]()
[ afbeelding ]
ik zat je de eerste seconde echt aan te staren van: wie de fuck?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Jonge, ik heb net 20 seconden met je gesproken, vast niet eens een g uit mijn mond gekomen.
Herkende je alleen aan je cap en jack en lengte trouwens. Zag eerst een andere gozer die meer op jou leek dan jezelf, goed dat ik hem niet op z'n schouder getikt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |