Ik heb er eentje geaaid en gevoerdquote:Op woensdag 17 april 2013 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb eens een neushoorn aangeraakt.. Mocht helemaal niet, maar yolo
gr gr :$
Oh ja maar dan wel speciaal voer van de dierentuin. Dat lijkt me dan wel weer leuk. Maar je mag ze niet zomaar je paprika chips voeren.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh in sommige dierentuinen wel, las dat gisteren ergens.
Wel verdommequote:Op woensdag 17 april 2013 11:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb er eentje geaaid en gevoerd
Ja hehequote:Op woensdag 17 april 2013 11:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ja maar dan wel speciaal voer van de dierentuin. Dat lijkt me dan wel weer leuk. Maar je mag ze niet zomaar je paprika chips voeren.
Hihi dat is ook leuk. Ik heb dat in Kenia gedaan, daar had je ook giraffen en antilopes die je mocht aaien enzo. Best leuk om een keer gedaan te hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel verdomme
Wel een giraffe gevoerd.. Die ging toen op het hoofd kwijlen van een lelijke haviksneuskloteklasgenoot.. Vond ik leuk :$
aaien, en doorgaan als ze geïrriteerd raken.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha hoe krijg je dat voor elkaar?
Toen ik er was zat er geen water in het zwembad van die pinquins, daar hadden ze het wel moeilijk mee![]()
![]()
.
Jelly geworden.. Gewoon naar Keniaquote:Op woensdag 17 april 2013 11:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hihi dat is ook leuk. Ik heb dat in Kenia gedaan, daar had je ook giraffen en antilopes die je mocht aaien enzo. Best leuk om een keer gedaan te hebben.
Laat de pinguins met rust, jij vuillakquote:Op woensdag 17 april 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
aaien, en doorgaan als ze geïrriteerd raken.
stokstaartjes.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat de pinguins met rust, jij vuillak
Ik zie er maar 1quote:Op woensdag 17 april 2013 11:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Die ookquote:
herkende hem gisteren nauwelijks. maar kan ook door tipsyness.quote:
In de vla en/of olie?quote:
Ooooh, 't is toch doorgegaan dus. Vertel ons alles, hoe is ie.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
herkende hem gisteren nauwelijks. maar kan ook door tipsyness.
:$quote:
Straks even luisteren.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Nieuwe Major Lazer album is echt geniaal.
Vlot kort pittig kapselquote:Op woensdag 17 april 2013 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heeft degene die dit plaatste?
kort en breed en schattigquote:Op woensdag 17 april 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ooooh, 't is toch doorgegaan dus. Vertel ons alles, hoe is ie.
https://www.facebook.com/sjef.rolink?hc_location=timelinequote:Op woensdag 17 april 2013 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heeft degene die dit plaatste?
4ebe¿quote:
Echt... Jijquote:
Aha.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/sjef.rolink?hc_location=timeline
een vriend van die bert van wamel wiens twitter ik net postte.
Ehm, oke man.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha dat woord komt niet voor in jouw woordenboek.
Hij was buffquote:Op woensdag 17 april 2013 12:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was 'ie zo gespierd als 'ie zich hier voordoet? Of viel dat reuzemee?
Hij staat hier al twee dagen op repeat met bass vol openquote:
Kanmeniescheleception is datquote:Op woensdag 17 april 2013 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Aha.
[ afbeelding ]
Waarom moeten mensen die dat niets kan schelen dat toch altijd zo benadrukken? Het kan ze dan toch ook niet schelen dat andere mensen denken dat het ze wel iets kan schelen :S
Portretrecht wisequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |