Dat was de dochter van de laatste tsaarquote:
Dus TS is lesbisch?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat was de dochter van de laatste tsaar
reageer gewoon niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je ondertussen eens verdoofd bent geweest?
Want?quote:
Pre-operatieve anesthesie scan?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want?
Leg dan uit wat het is. Een Anesthesie houdt in dat je verdoofd wordt. Als het een andere betekenis heeft, dan heb ik graag dat je dat uitlegt zodat een en ander wat duidelijker wordt voor de lezer.
Ik moest praten met een verpleegkundige wat er allemaal te wachten staat bij mijn operatie dus de voorbereidingen..quote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want?
Leg dan uit wat het is. Een Anesthesie houdt in dat je verdoofd wordt. Als het een andere betekenis heeft, dan heb ik graag dat je dat uitlegt zodat een en ander wat duidelijker wordt voor de lezer.
Is dat liefdadigheid van deze arts?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef snoepgoed11 het volgende:
Mijn neuscorrectie wordt vergoed door de KNO arts.
Het is medische en een klein onderdeel kosmetishquote:Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef RetepV het volgende:
Neuscorrectie? Besef je dat je kinderen weer gewoon dezelfde neus krijgen als jij voor je correctie had? Wat ga je daar aan doen? Alvast gaan sparen zodat zij ook een neuscorrectie kunnen hebben?
Blijkbaar werk je in ieder geval niet aan het accepteren van je neus. En dus zullen ook je kinderen hun neus ook niet accepteren. Dat is hoe ouders hun onzekerheden door geven aan hun kinderen.
Voor de rest interesseert het me allemaal maar weinig. Je hebt geen levensbedreigende ziekte, dus is het logisch dat je op een wachtlijst komt te staan.
Mocht je rijk zijn, kun je altijd nog naar een privékliniek in het buitenland gaan.
kunnen we wel zeggen, ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Is dat liefdadigheid van deze arts?
de KNO arts vergoed het niet die vraagt zojuist voor een bevestiging, de zorverzekering vergoed het.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:54 schreef thetalkingchair het volgende:
Wel benieuwd wat voor neus je hebt, als de KNO-arts de neuscorrectie vergoed.
hoezo privekliniek? Ik krijgt het vergoed, voorwat moet ik het dan nog uit mijn zak betalen?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
Ga dan gewoon naar een privékliniek
Dan was je nu al aan de beurt geweestquote:Op woensdag 17 april 2013 14:57 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
hoezo privekliniek? Ik krijgt het vergoed, voorwat moet ik het dan nog uit mijn zak betalen?
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:01 schreef TNA het volgende:
Een arts betaalt de operatie die hij zelf uitvoert en TS is al vier maanden verdoofd. Goed topic.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:01 schreef TNA het volgende:
Een arts betaalt de operatie die hij zelf uitvoert en TS is al vier maanden verdoofd. Goed topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |