OK.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:37 schreef VeerEli het volgende:
Ik eet momenteel een schaaltje magere yoghurt met stukken appel. ##gezond##
Wat is dat voor vlees eigenlijk?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Best een berg voer inderdaad, en anders loopt al het vocht in m'n patat hè.
Babyneushoorn.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor vlees eigenlijk?
Edit; nvm![]()
Wat boeit mij die teringvogel nou zeg, 't is al erg genoeg dat je geld uitgeeft aan zo'n tyfusbeest.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
Echt jonge, m'n vogel loopt ook te schooien bij alles wat ik eet man. Komt ie op m'n schouder zitten, gaat ie me zo aan lopen loeren
Als ik brood eet is het helemaal niet veilig, rooft het gewoon uit m'n handen weg
Hardop gelachenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor vlees eigenlijk?
Edit; nvm![]()
Doe normaal joh, kutwijfquote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat boeit mij die teringvogel nou zeg, 't is al erg genoeg dat je geld uitgeeft aan zo'n tyfusbeest.
Ik kon het serieus niet goed zien ja, ik dacht karbonade ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Shit Vas, shit.
quote:
Zo'n klein parkietje dat met een half brood wegvliegtquote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
Echt jonge, m'n vogel loopt ook te schooien bij alles wat ik eet man. Komt ie op m'n schouder zitten, gaat ie me zo aan lopen loeren
Als ik brood eet is het helemaal niet veilig, rooft het gewoon uit m'n handen weg
Is geen parkietjequote:Op woensdag 17 april 2013 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
[..]
Zo'n klein parkietje dat met een half brood wegvliegt![]()
.
Vliegt die vogel een beetje rond bij je thuis?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
Herkenbaarquote:Op woensdag 17 april 2013 19:41 schreef VeerEli het volgende:
Sjongejonge, loop ik naar beneden om een flesje water te pakken, ga ik maar gelijk een peuk roken, pak yoghurt maar kom terug zonder flesje water.
Je kan wel zien dat je op stand leeft idd.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
8,13/10 zelfs. Ziet er fucking lekker uit gek
.
[..]
Dus dit.
[ afbeelding ]
Patat, salade, biefstuk en een gekookt eitje.
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is nou pizza zonder tomatensaus dan?
quote:
Je hebt echt een bril nodig he?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ie nog niet af was.
3 sauzen bitch, suck on that.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat je op stand leeft idd.
Zag vandaag 2 mussen ofzo samen shit verzamelen voor hoogstwaarschijnlijk hun nestjequote:Op woensdag 17 april 2013 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is geen parkietjeMaar hij kan het hele broodje never nooit pakken, maar jat er altijd stukken vanaf echt razendsnel
Waar is jouw pic?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat je op stand leeft idd.
Ik dacht dat de kaas nog niet gesmolten was. (srs)quote:Op woensdag 17 april 2013 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt echt een bril nodig he?Sinds wanneer doet men pas op het laatst tomatensaus op de pizza als de kaas enshit al gesmolten is?
Jaquote:Op woensdag 17 april 2013 19:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vliegt die vogel een beetje rond bij je thuis?
"Even een dutje doen."quote:
Teringjantje.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kaas nog niet gesmolten was. (srs)
Liev hequote:Op woensdag 17 april 2013 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zag vandaag 2 mussen ofzo samen shit verzamelen voor hoogstwaarschijnlijk hun nestje.
Smabal is een hendige uitvinding ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:45 schreef aight1 het volgende:
sambal is de beste uitvinding sinds ademen
Dan ga je lekker sambal op je lul smeren hè.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:45 schreef aight1 het volgende:
sambal is de beste uitvinding sinds ademen
Hoezo zet jij een bord eten bij je voeten neer?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
Het topic + pic:
KLB / klote pindakaas werkt voor geen fuck
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mayo, ketchup en home made sambal. Jatohhh.
Niks mis met mijn ogen, jij kan gewoon niet fatsoenlijk kaas smelten.quote:
Inb4 hondenvoer.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn essen, beetje laat maar goed.
ben je gekquote:Op woensdag 17 april 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan ga je lekker sambal op je lul smeren hè.
Niceequote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Baas boven baas, nice.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Propz voor het omtoveren van een simpele maaltijd tot eyecandyquote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |