het straalde soms wel uit naar mijn arm/zijkant. Maarja ik ben ook geen deskundige. Fysio wist meteen alle "pijnbronnen" te vinden.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou nogal raar zijn aangezien je de pijn aangaf rondom het schouderblad in plaats van de zijkant(lateraal) van je schouder.
Bij subacrominale bursitis zijn er 3 behandelmethodes.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij had het idd over injectie wellicht dat hij daarmee jou ingewikkelde injectie bedoeld...Zelf ervaring mee?
is dat niet waar dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Geeft niks, in Noord-Korea geloven ze ook écht dat die Kim-Il nogwat op een bergtop geboren is en door een zeldzame vogel naar de bewoonde wereld is gevlogen.
Is dat niet wat Ahnold deed?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
kuren met een hoog VP verhoogt de kans aanzienlijk op bitch tits. Meeste mensen doen een cut kuur om de zoveel mogelijk gains van hun bulk kuur te behouden. Natty bulken en dan met een kuur cutten lijkt me niet verstandig of effectief
Nee, ik zou gewoon roomboter blijven eten. Letten op de verhouding verzadigd/meerv. onv./enkel onv. lijkt me te veel moeite dan dat het waard is. Vooral wanneer je gezond bent en veel sport.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:13 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie mening van verzadigde vetten op de gezondheid? Schadelijk of niet, en waarom?
Vind het zelf allemaal een beetje opgeblazen, drink meestal ook een liter of 2 aan volle melk en ook wel vaak roomboter, maar ben benieuwd hoe jullie erover denken.
Het is iets complexer dan "je cholesterol". Je LDL verhoogd inderdaad iets, maar het verhoogd ook je HDL en verlaagd het aantal triglyceriden en die verhouding is juist belangrijk. Door vet te mijden zul je waarschijnlijk je triglyceriden verhogen, aangezien suiker hier ook voor zorgt. En low-fat producten bevatten bijna altijd meer suiker.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:19 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zoals alles, met mate. Verzadigde vetten zit in zowat alles in en je lichaam maakt zelf ook verzadigde vetten aan. Een teveel hieraan kan een negatief effect hebben op je cholesterolverhouding en daar zouden gezondheidsrisico's aan verbonden zijn.
Die bevatten gewoon meer calorieën, dat heeft niets met verzadigde vetten te maken. Je wordt niet dik door het eten van vet, je wordt dik van het eten van te veel calorieën. Vetten zijn heel belangrijk voor je lichaam.quote:En ja, veel rotzooi waar je dik van word bevat relatief veel verzadigde vetten vandaar dat de focus daarop ligt.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 18 april 2013 05:25 schreef CristinaYang het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier, dus als de vragen die ik stel volslagen belachelijk zijn of ik in het verkeerde topic zit, niet slaan asjeblieft, ik doe het niet expres.
Ik heb altijd veel gesport, en ga al langere tijd naar de gym. Doe daar vooral veel cardio, maar rommel zelf ook een beetje aan met gewichten (nooit echt een duidelijk schema gehad, alles gebaseerd op wat tips en aanwijzingen van m'n huisgenootje). Begin dit echter een beetje zat te worden, en na ook wat motiverende toespraken van een bepaalde FOK!ker, heb ik besloten om me meer op krachttraining te gaan richten. Heb de OP gelezen, en heb een schema gemaakt op basis van het Starting Strenght schema, en de cardio lessen die ik al volgde.
Nu heb ik een aantal vragen:
1. Zijn er nog dingen die anders zijn voor vrouwen? Ik heb zelf het idee dat de meeste schema's en tips die ik tot nu toe bekeken heb op mannen gericht zijn, en weet niet of dat veel verschil maakt..
2. Moet ik mijn voedingspatroon erg aan gaan passen? Ik eet vrij goed, en krijg volgens mij ook voldoende calorien binnen. Ik ben ook niet gericht op afvallen of juist aankomen, vind m'n huidige gewicht prima.
3. Zijn er richtlijnen voor op welk gewicht je moet beginnen? Of moet ik gewoon zelf gaan kijken en aanvoelen?
4. Kan ik dit schema nog aanvullen met andere oefeningen? Ben gewend om veel meer oefeningen te doen voor m'n benen en buikspieren, en hoewel het schema vast ontzettend zwaar zal blijken te zijn, lijkt het nu op het oog wat weinig
Alvast heel erg bedankt voor evt antwoorden en tips
1. Niet echt, nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 05:25 schreef CristinaYang het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier, dus als de vragen die ik stel volslagen belachelijk zijn of ik in het verkeerde topic zit, niet slaan asjeblieft, ik doe het niet expres.
Ik heb altijd veel gesport, en ga al langere tijd naar de gym. Doe daar vooral veel cardio, maar rommel zelf ook een beetje aan met gewichten (nooit echt een duidelijk schema gehad, alles gebaseerd op wat tips en aanwijzingen van m'n huisgenootje). Begin dit echter een beetje zat te worden, en na ook wat motiverende toespraken van een bepaalde FOK!ker, heb ik besloten om me meer op krachttraining te gaan richten. Heb de OP gelezen, en heb een schema gemaakt op basis van het Starting Strenght schema, en de cardio lessen die ik al volgde.
Nu heb ik een aantal vragen:
1. Zijn er nog dingen die anders zijn voor vrouwen? Ik heb zelf het idee dat de meeste schema's en tips die ik tot nu toe bekeken heb op mannen gericht zijn, en weet niet of dat veel verschil maakt..
2. Moet ik mijn voedingspatroon erg aan gaan passen? Ik eet vrij goed, en krijg volgens mij ook voldoende calorien binnen. Ik ben ook niet gericht op afvallen of juist aankomen, vind m'n huidige gewicht prima.
3. Zijn er richtlijnen voor op welk gewicht je moet beginnen? Of moet ik gewoon zelf gaan kijken en aanvoelen?
4. Kan ik dit schema nog aanvullen met andere oefeningen? Ben gewend om veel meer oefeningen te doen voor m'n benen en buikspieren, en hoewel het schema vast ontzettend zwaar zal blijken te zijn, lijkt het nu op het oog wat weinig
1. Er is geen enkel verschil, wat het beste voor mannen is geldt ook voor vrouwen (kwa manier van trainen). Het verschil in hormonen zal ervoor zorgen dat het effect van de training wel anders is.quote:Op donderdag 18 april 2013 05:25 schreef CristinaYang het volgende:
2x in de week deadlift?quote:Op donderdag 18 april 2013 07:45 schreef IrCute het volgende:
Mijn huidige schema:
Maandag:
3x 8-12 Dumbbell Bench Press
3x 8-12 Dumbbell Shoulder Press
3x 8-12 Wide-Grip Lat pulldown
3x 8-12 Deadlift
3x 8-12 Squat
3x 8-12 Triceps cable pushdown
3x tot failure Assisted pull ups
3x tot failure Assisted dips
Woensdag:
3x 8-12 Leg curls
3x 8-12 Leg extension
3x 8-12 Lunges
3x tot failure Hanging Leg Raise
3x 8-12 Standing Calf raises
3x 8-12 Bent over rows
3x 8-12 Tricep extension
3x 8-12 Military Press
Vrijdag
3x 8-12 Dumbbell Bench Press
3x 8-12 Dumbbell Shoulder Press
3x 8-12 Wide-Grip Lat pulldown
3x 8-12 Deadlift
3x 8-12 Squat
3x 8-12 Triceps cable pushdown
3x tot failure Assisted pull ups
3x tot failure Assisted dips
En verder 2-3x per week hiit rennen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 08:20 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel Test heb ik?
Jesse Weet het antwoord![]()
Kijk ff naar je triceps, en je weet!
Graag uwer reactie!
Wtfquote:Op donderdag 18 april 2013 08:20 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel Test heb ik?
Graag uwer reactie!
quote:Op donderdag 18 april 2013 08:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou eerst squat en deadlift doen.
Mooie top comment van Weisman ookquote:Op donderdag 18 april 2013 08:20 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel Test heb ik?
Graag uwer reactie!
Zo wie zo mooie reacties onder het filmpje, zitten pareltjes bij!quote:Op donderdag 18 april 2013 08:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mooie top comment van Weisman ook
Schema is in willekeurige volgorde, ik begin inderdaad met eerst de compounds.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou eerst squat en deadlift doen.
Meen het, maakt iemand iets moois, en ik zal hem dan uploaden, verdienen gij een pottie wHey.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn pot whey is bijna op maar ik heb 0,0 verstand van video's editen
Ik denk dat Yuri er wel wat van kan maken, "Vet op je triceps, das echt buffel G"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |