het straalde soms wel uit naar mijn arm/zijkant. Maarja ik ben ook geen deskundige. Fysio wist meteen alle "pijnbronnen" te vinden.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou nogal raar zijn aangezien je de pijn aangaf rondom het schouderblad in plaats van de zijkant(lateraal) van je schouder.

Bij subacrominale bursitis zijn er 3 behandelmethodes.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij had het idd over injectie wellicht dat hij daarmee jou ingewikkelde injectie bedoeld...Zelf ervaring mee?

is dat niet waar dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Geeft niks, in Noord-Korea geloven ze ook écht dat die Kim-Il nogwat op een bergtop geboren is en door een zeldzame vogel naar de bewoonde wereld is gevlogen.

Is dat niet wat Ahnold deed?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
kuren met een hoog VP verhoogt de kans aanzienlijk op bitch tits. Meeste mensen doen een cut kuur om de zoveel mogelijk gains van hun bulk kuur te behouden. Natty bulken en dan met een kuur cutten lijkt me niet verstandig of effectief

Nee, ik zou gewoon roomboter blijven eten. Letten op de verhouding verzadigd/meerv. onv./enkel onv. lijkt me te veel moeite dan dat het waard is. Vooral wanneer je gezond bent en veel sport.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:13 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie mening van verzadigde vetten op de gezondheid? Schadelijk of niet, en waarom?
Vind het zelf allemaal een beetje opgeblazen, drink meestal ook een liter of 2 aan volle melk en ook wel vaak roomboter, maar ben benieuwd hoe jullie erover denken.
Het is iets complexer dan "je cholesterol". Je LDL verhoogd inderdaad iets, maar het verhoogd ook je HDL en verlaagd het aantal triglyceriden en die verhouding is juist belangrijk. Door vet te mijden zul je waarschijnlijk je triglyceriden verhogen, aangezien suiker hier ook voor zorgt. En low-fat producten bevatten bijna altijd meer suiker.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:19 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zoals alles, met mate. Verzadigde vetten zit in zowat alles in en je lichaam maakt zelf ook verzadigde vetten aan. Een teveel hieraan kan een negatief effect hebben op je cholesterolverhouding en daar zouden gezondheidsrisico's aan verbonden zijn.
Die bevatten gewoon meer calorieën, dat heeft niets met verzadigde vetten te maken. Je wordt niet dik door het eten van vet, je wordt dik van het eten van te veel calorieën. Vetten zijn heel belangrijk voor je lichaam.quote:En ja, veel rotzooi waar je dik van word bevat relatief veel verzadigde vetten vandaar dat de focus daarop ligt.

Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 18 april 2013 05:25 schreef CristinaYang het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier, dus als de vragen die ik stel volslagen belachelijk zijn of ik in het verkeerde topic zit, niet slaan asjeblieft, ik doe het niet expres.
Ik heb altijd veel gesport, en ga al langere tijd naar de gym. Doe daar vooral veel cardio, maar rommel zelf ook een beetje aan met gewichten (nooit echt een duidelijk schema gehad, alles gebaseerd op wat tips en aanwijzingen van m'n huisgenootje). Begin dit echter een beetje zat te worden, en na ook wat motiverende toespraken van een bepaalde FOK!ker, heb ik besloten om me meer op krachttraining te gaan richten. Heb de OP gelezen, en heb een schema gemaakt op basis van het Starting Strenght schema, en de cardio lessen die ik al volgde.
Nu heb ik een aantal vragen:
1. Zijn er nog dingen die anders zijn voor vrouwen? Ik heb zelf het idee dat de meeste schema's en tips die ik tot nu toe bekeken heb op mannen gericht zijn, en weet niet of dat veel verschil maakt..
2. Moet ik mijn voedingspatroon erg aan gaan passen? Ik eet vrij goed, en krijg volgens mij ook voldoende calorien binnen. Ik ben ook niet gericht op afvallen of juist aankomen, vind m'n huidige gewicht prima.
3. Zijn er richtlijnen voor op welk gewicht je moet beginnen? Of moet ik gewoon zelf gaan kijken en aanvoelen?
4. Kan ik dit schema nog aanvullen met andere oefeningen? Ben gewend om veel meer oefeningen te doen voor m'n benen en buikspieren, en hoewel het schema vast ontzettend zwaar zal blijken te zijn, lijkt het nu op het oog wat weinig
Alvast heel erg bedankt voor evt antwoorden en tips

1. Niet echt, nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 05:25 schreef CristinaYang het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier, dus als de vragen die ik stel volslagen belachelijk zijn of ik in het verkeerde topic zit, niet slaan asjeblieft, ik doe het niet expres.
Ik heb altijd veel gesport, en ga al langere tijd naar de gym. Doe daar vooral veel cardio, maar rommel zelf ook een beetje aan met gewichten (nooit echt een duidelijk schema gehad, alles gebaseerd op wat tips en aanwijzingen van m'n huisgenootje). Begin dit echter een beetje zat te worden, en na ook wat motiverende toespraken van een bepaalde FOK!ker, heb ik besloten om me meer op krachttraining te gaan richten. Heb de OP gelezen, en heb een schema gemaakt op basis van het Starting Strenght schema, en de cardio lessen die ik al volgde.
Nu heb ik een aantal vragen:
1. Zijn er nog dingen die anders zijn voor vrouwen? Ik heb zelf het idee dat de meeste schema's en tips die ik tot nu toe bekeken heb op mannen gericht zijn, en weet niet of dat veel verschil maakt..
2. Moet ik mijn voedingspatroon erg aan gaan passen? Ik eet vrij goed, en krijg volgens mij ook voldoende calorien binnen. Ik ben ook niet gericht op afvallen of juist aankomen, vind m'n huidige gewicht prima.
3. Zijn er richtlijnen voor op welk gewicht je moet beginnen? Of moet ik gewoon zelf gaan kijken en aanvoelen?
4. Kan ik dit schema nog aanvullen met andere oefeningen? Ben gewend om veel meer oefeningen te doen voor m'n benen en buikspieren, en hoewel het schema vast ontzettend zwaar zal blijken te zijn, lijkt het nu op het oog wat weinig

1. Er is geen enkel verschil, wat het beste voor mannen is geldt ook voor vrouwen (kwa manier van trainen). Het verschil in hormonen zal ervoor zorgen dat het effect van de training wel anders is.quote:Op donderdag 18 april 2013 05:25 schreef CristinaYang het volgende:

2x in de week deadlift?quote:Op donderdag 18 april 2013 07:45 schreef IrCute het volgende:
Mijn huidige schema:
Maandag:
3x 8-12 Dumbbell Bench Press
3x 8-12 Dumbbell Shoulder Press
3x 8-12 Wide-Grip Lat pulldown
3x 8-12 Deadlift
3x 8-12 Squat
3x 8-12 Triceps cable pushdown
3x tot failure Assisted pull ups
3x tot failure Assisted dips
Woensdag:
3x 8-12 Leg curls
3x 8-12 Leg extension
3x 8-12 Lunges
3x tot failure Hanging Leg Raise
3x 8-12 Standing Calf raises
3x 8-12 Bent over rows
3x 8-12 Tricep extension
3x 8-12 Military Press
Vrijdag
3x 8-12 Dumbbell Bench Press
3x 8-12 Dumbbell Shoulder Press
3x 8-12 Wide-Grip Lat pulldown
3x 8-12 Deadlift
3x 8-12 Squat
3x 8-12 Triceps cable pushdown
3x tot failure Assisted pull ups
3x tot failure Assisted dips
En verder 2-3x per week hiit rennen.

quote:Op donderdag 18 april 2013 08:20 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel Test heb ik?
Jesse Weet het antwoord![]()
Kijk ff naar je triceps, en je weet!
Graag uwer reactie!

Wtfquote:Op donderdag 18 april 2013 08:20 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel Test heb ik?
Graag uwer reactie!

quote:Op donderdag 18 april 2013 08:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou eerst squat en deadlift doen.

Mooie top comment van Weisman ookquote:Op donderdag 18 april 2013 08:20 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel Test heb ik?
Graag uwer reactie!

Zo wie zo mooie reacties onder het filmpje, zitten pareltjes bij!quote:Op donderdag 18 april 2013 08:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mooie top comment van Weisman ook

Schema is in willekeurige volgorde, ik begin inderdaad met eerst de compounds.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou eerst squat en deadlift doen.

Meen het, maakt iemand iets moois, en ik zal hem dan uploaden, verdienen gij een pottie wHey.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn pot whey is bijna op maar ik heb 0,0 verstand van video's editen
Ik denk dat Yuri er wel wat van kan maken, "Vet op je triceps, das echt buffel G"

Wel een beetje een lange video voor een voice-over vindt je niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 08:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Meen het, maakt iemand iets moois, en ik zal hem dan uploaden, verdienen gij een pottie wHey.

De blender van 100$ die ik heb aangeschaft kost in NL 200 euro, dus die ga ik je niet aanraden, maar het is wel een bazenblender, en ja ook pinda's.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen met een blender, welke hebben jullie, en hoe bevalt deze?
PS: kan hij ook pinda's malen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

http://www.mediamarkt.nl/(...)0609.html?langId=-11quote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef Panzermaus het volgende:

Ik heb een blender van 15 euro van de Blokker, doet het prima.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef Panzermaus het volgende:

quote:Op donderdag 18 april 2013 09:15 schreef 16meter het volgende:
Geen goedkope meuk halen in ieder geval. Ik heb de fout gemaakt eentje van Tomado () te halen, die volgens de verkoper prima zou zijn. Ding heeft maar 2 standen, maakt veel herrie en zit zo in elkaar dat het het gedeelte tussen kan en voet (waarop je hem op de machine zet) onmogelijk goed schoon te maken is. Gaat lekker schimmelen en meuren na verloop van tijd.
Zoek er eentje die makkelijk schoon te maken (uit elkaar te halen) is, niet te veel lawaai maakt en redelijk wat vermogen heeft, van een A-merk. Zou niet kijken naar zooi onder de 50 euro.

Dat blijkt eens te meer.quote:

Saturn Oosterdokquote:Op donderdag 18 april 2013 09:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat blijkt eens te meer.
Ging er op uit om een degelijke Philips halen, maar die waren niet op voorraad bij de plaatselijke Saturn. Dit was het alternatief.

Mijn reactie:quote:Op donderdag 18 april 2013 08:20 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel Test heb ik?
Graag uwer reactie!

Ik gebruik geen blender, maar een staafmixer.. veel handiger en toepasbaar op meer manieren. (soepjes maken van in bouillon gekookte groente bijvoorbeeld, love it)quote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef Panzermaus het volgende:

quote:Op donderdag 18 april 2013 09:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn reactie:![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat ik nu opeens veel meer testosteron heb omdat mijn triceps/bovenarmen wat harder aanvoelen, komt gewoon door hard werken en goed op eten letten![]()
Mocht ik toch opeens haren op mijn tieten krijgen, dan geloof ik hem

Ouwe snoeperd dat je bent.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Wil je er dan nog ff op terug komen als dat gebeurt?

haha, ja ik wil wel ff zien dat we vlechten kunnen maken.quote:

ik zou er geen pindas indrukken maar het kan wel; wel handig zo'n blender. Ben alleen niet zo'n fan van het schoonmaken.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef Panzermaus het volgende:

Serieus, 21 delen?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:02 schreef Snakey het volgende:
Ik heb deze van iemand overgenomen die er niks mee deed. http://www.buythebullet.com/
Handig dingetje en niet te moeilijk schoon te houden. En je verbrand er nog sneller vet mee ook!!

quote:Op donderdag 18 april 2013 09:09 schreef IrCute het volgende:
[..]
De blender van 100$ die ik heb aangeschaft kost in NL 200 euro, dus die ga ik je niet aanraden, maar het is wel een bazenblender, en ja ook pinda's.Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was na een beetje lezen al snel erachter dat de 'Vita-Mix Total Nutrition Center' (
![]()
) zo'n beetje de beste blender is die je kunt krijgen. Kost wel een vermogen.
Je hebt zelfs dingen met zo'n kraantje aan de zijkant.
Deze ziet er ook wel goed uit: http://www.bol.com/nl/p/p(...)40/9000000010993668/ 600 watt, meerdere standen, onderdelen vaatwasbestending. Philips, 50 euro. Reviews zijn ook goed en hij schijnt ook geen moeite te hebben met ijs.
Alleen een beetje jammer dat het ding zelf van plastic lijkt te zijn, en er 2 liter in gaat. Heb liever iets vergelijkbaars maar dan 1.5 liter en van staal ofzo.Bedankt voor de tips, wat vind je van de Philips die ik hierboven linkte? En van dit oerdegelijke Duitse dier?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:15 schreef 16meter het volgende:
Geen goedkope meuk halen in ieder geval. Ik heb de fout gemaakt eentje van Tomado () te halen, die volgens de verkoper prima zou zijn. Ding heeft maar 2 standen, maakt veel herrie en zit zo in elkaar dat het het gedeelte tussen kan en voet (waarop je hem op de machine plaatst) onmogelijk goed schoon te maken is. Gaat lekker schimmelen en meuren na verloop van tijd.
Zoek er eentje die makkelijk schoon te maken (uit elkaar te halen) is, niet te veel lawaai maakt en redelijk wat vermogen heeft, van een A-merk. Zou niet kijken naar zooi onder de 50 euro.
http://www.redcoon.nl/B119251-Unold-8865-Blender_Blenders
http://www.ciao.de/video_review.php?VideoObjectId=11187
500 watt, crusht ice, 3 standen. Beker is van glas.
Gebruik je nog steeds die Tomado?![]()
![]()

Om te blendenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Blenders gebruiken jullie voor?
Ik moet nog steeds zo'n grillplaat halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |