quote:Doden bij explosies in Boston
Bij de finish van de marathon van Boston hebben zich twee krachtige explosies voorgedaan. De politie van Boston spreekt van 2 doden en 23 gewonden.
Op beelden van een van de explosies is te zien hoe een van de deelnemers neervalt. De explosie vindt plaats achter een rij dranghekken. Sommige lopers rennen in paniek weg. Mensen in gele hesjes trekken de hekken weg om slachtoffers achter de hekken te bereiken.
Achter de hekken zijn gewonden te zien aan wie hulp wordt verleend. Toeschouwers op een tribune tegenover de plaats van een explosie proberen snel weg te komen. Op foto's van een verlaten straat is veel bloed te zien.
Pakketje
Het Lenox Hotel is ontruimd. Mogelijk had dit te maken met de vondst van een verdacht pakketje. De politie heeft zelf een derde explosie veroorzaakt, mogelijk om te voorkomen dat het pakketje zou afgaan.
Op de eerste tv-beelden zijn veel ambulances en brandweerwagens te zien. De reddingswerkzaamheden maken een goed georganiseerde indruk, van paniek is geen sprake. Er ligt veel rommel op de grond. Wat het is, is niet te zien.
Patriot's Day
De staat Massachussets waarin Boston ligt viert vandaag Patriot's Day, de dag waarop de eerste veldslagen van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog worden herdacht.
De koplopers waren al twee uur binnen toen de explosie zich voordeed. Enkele seconden later volgde een tweede, zeggen getuigen. Volgens de politie waren op dat moment nog veel deelnemers op weg naar de finish op Boylston Street. Aan de marathon deden zo'n 27.000 mensen mee.
De politie van Boston gaat er nu vanuit dat de explosies bij de Boston Marathon zijn veroorzaakt door bommen. Amerikaanse inlichtingendiensten doen dat ook, zegt persbureau Reuters.
Een bron bij een inlichtingendiensten heeft tegen persbureau AP gezegd dat er nog twee bommen zijn gevonden, die niet zijn afgegaan. Ze zijn inmiddels onschadelijk gemaakt. Volgens de Boston Globe lag één van de niet-ontplofte bommen op een glazen voetbrug.
De organisatie van de marathon laat op Facebook en Twitter weten dat de explosies bij de finishline zijn veroorzaakt door bommen.
Live streamsquote:Explosions rock Boston Marathon
Blasts near the finish line of the Boston Marathon killed two people and injured 22 others Monday, Boston police said. The marathon itself, on its Facebook page, referred to the blasts as bombs. Authorities did not say immediately what caused the explosions.
Massachusetts General Hospital said it was treating 19 injured people; Tufts Medical Center reported that some injured were to be treated there as well.
The explosions sent smoke billowing into the air at Copley Square, turning a site of celebration into a mess of destruction.Crowds had gathered in the area to watch the runners.
Out of an abundance of caution, the Lenox Hotel was evacuated, the Boston Globe reported, as authorities looked into possible security concerns.
Officials in other cities, including New York, tightened security as as result.
bron: http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 15-04-2013 23:45:38 ]
quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Waarom een zak op zijn kop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ze zaten op de VIP-tribune toen het gebeurdequote:Op maandag 15 april 2013 23:43 schreef alors het volgende:
Ik zag dat het in dit en het vorige topic (daarvoor heb ik niet gekeken) niet staan.
Elco Bos van Rosenthal zei zonet bij P&W dat er mensen uit Newtown waren uitgenodigd om bij te finish te komen kijken.
Ik hoop toch eigenlijk dat dat niet waar is. Of in ieder geval dat ze al vertrokken waren toen dit gebeurde.quote:Op maandag 15 april 2013 23:43 schreef alors het volgende:
Ik zag dat het in dit en het vorige topic (daarvoor heb ik niet gekeken) niet staan.
Elco Bos van Rosenthal zei zonet bij P&W dat er mensen uit Newtown waren uitgenodigd om bij te finish te komen kijken.
Allemachtig, wat die mensen wel niet meemaken in zo'n korte tijdquote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Klopt, ze zaten op de VIP-tribune toen het gebeurde
Moslims zijn meestal wel de lul als een moslim een aanslag pleegtquote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef potienza het volgende:
Ze zeggen wel bij CNN dat er ook moslims onder de slachtoffers waren maar dat was bij de WTC aanslagen natuurlijk ook het geval.
Je moet ergens beginnen?quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen die denken dat noord Korea er achter zit :,) Dan kies je toch niet Boston of all places?
Klopt, als het LA was dan viel het op, nu valt het niet opquote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen die denken dat noord Korea er achter zit :,) Dan kies je toch niet Boston of all places?
en mogelijk het voorkomen van eventuele haat en wraak acties op mensen van een bepaalde religie/afkomst...quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Procedure, persoon weet niet wat er gaat gebeuren
Waarschijnlijk na 2001 pas geborenquote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die serieus denken dat de wereld amper is veranderd door 9/11. Ik mag hopen dat het goeie trolls zijn.
Feestdag, veel mensen bij elkaar...quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef larry_flynt het volgende:
Ik geloof niet dat er veel normaal nadenkende mensen zijn die dit denken.quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef larry_flynt het volgende:
VIP ja, ze zaten 1e rang bij de explosie.quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Allemachtig, wat die mensen wel niet meemaken in zo'n korte tijd
Straks ontploft er nog wat....quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Zieke shit. Maar ik ga zo wel naar bed. Hoe vreselijk ook, dit is niet van het kaliber 9/11 waarvoor je de nacht lang CNN blijft kijken.
Waarom denk ik het zelfde?quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hopelijk zijn de explosies geen afleiding voor iets groters, zoals bij Breivik.
Dat is waar. Speciale genodigden uit Newtown zaten op de VIP tribune.quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk dat dat niet waar is. Of in ieder geval dat ze al vertrokken waren toen dit gebeurde.
Breivik?quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Niet veel reactie na 9/11? Het halve wetboek van strafvordering is overhoop gehaald sindsdien..
Wat was eigenlijk de laatste terroristische aanslag (ga er gemakshalve alvast even vanuit dat dit ook een aanslag was) die heeft plaatsgevonden in de westerse wereld en veel media aandacht kreeg? Kan het me niet herinneren zo snel...
Het is veel erger geworden anders....quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die serieus denken dat de wereld amper is veranderd door 9/11. Ik mag hopen dat het goeie trolls zijn.
Londen, Madrid. Tijdje geleden gelukkigquote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Niet veel reactie na 9/11? Het halve wetboek van strafvordering is overhoop gehaald sindsdien..
Wat was eigenlijk de laatste terroristische aanslag (ga er gemakshalve alvast even vanuit dat dit ook een aanslag was) die heeft plaatsgevonden in de westerse wereld en veel media aandacht kreeg? Kan het me niet herinneren zo snel...
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:46:33BREKEND Obama spreekt land toe, live, op tv om 00.10 NL tijd. Zie ook whitehouse.gov/live reageer retweet
Goed uitzichtquote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
VIP ja, ze zaten 1e rang bij de explosie.![]()
Sorry hoor, maar dit is nu niet bepaald een routineklus. Voorbereid ben je wel, maar zoveel (ernstige) gewonden kun je je niet op voorbereiden..quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef porsche1 het volgende: [..] Daar word je voor opgeleid en je bent deels verplicht volgens mij.
Dus niks respect aan, ze staan daar niet voor jan lul. Als jij auto monteur bent en ik kom met mijn auto dan ga je toch ook niet op een stoel zitten en pas over 5 weken eens naar me toe lopen. Nee, dan kom je direct als dat kan.
Madrid? Of je moet Breivik etc meetellen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Londenquote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
twitter:darrenrovell twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:14:26The avg Boston finish time (when the most people are crossing) was 4:18 last year. Explosion went off at 4:09:40. Most people in area. reageer retweet
Breivik zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ook ergens op tv?quote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef hole1988 het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:46:33BREKEND Obama spreekt land toe, live, op tv om 00.10 NL tijd. Zie ook whitehouse.gov/live reageer retweet
Volksbesmettingquote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef beantherio het volgende:
Het valt me op dat er op de tv-beelden vrij veel mensen in oranje shirts voorbij rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je helpt wat je helpen kan, ongeacht hoeveel gewonden het zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef June. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is nu niet bepaald een routineklus. Voorbereid ben je wel, maar zoveel (ernstige) gewonden kun je je niet op voorbereiden..
Als je eerst dreigt met kernwapens dan ga je ook niet vervolgens van die kleine bommetjes laten ontploffenquote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef larry_flynt het volgende:
Dankquote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef Kirov het volgende:
10 over 12 nederlandse tijd persco van Obama.
Oh godver komen dit soort gasten ook weerquote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef RetRy32 het volgende:
Pff valt allemaal weer mee, wordt helemaal groot gemaakt omdat het in Amerika is![]()
Als dit in Syrië was kwam het niet eens op het journaal, en Amerikanen zijn niet superieur dus...
quote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef hole1988 het volgende:
Ik zou bijna durven stellen dat 9/11 het begin was van de economische ommekeer.quote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het is veel erger geworden anders....
quote:Op maandag 15 april 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Weet niet of dit meer voor BNW is, maar er bestond al een FB-pagina:Gewoon van naam veranderd net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op maandag 15 april 2013 23:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]![]()
Echt een lachwekkend volk die Amerikanen, de president moet weer een "emotioneel" verhaal doen waarbij hij zijn kinderen betrekt.
dus datquote:Op maandag 15 april 2013 23:47 schreef perezoso het volgende:
Ooh nou gaan we weer moord en brand roepen en daarna gaan we weer verder met het leven wachtend op nieuwe sensatie.
Is toch waar wat ik zeg?quote:Op maandag 15 april 2013 23:47 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Oh godver komen dit soort gasten ook weer
Mietjes zijn het geworden.quote:Op maandag 15 april 2013 23:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]![]()
Echt een lachwekkend volk die Amerikanen, de president moet weer een "emotioneel" verhaal doen waarbij hij zijn kinderen betrekt.
NL1quote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef Tijn het volgende:
Over een half uurtje gaat Obama een speech houden.
In het P&W topic speculeerde iemand vervolgens dat het daarom misschien wel zo'n anti-overheid/pro-wapen actie is kan zijn geweest. Als het bekend was dat die mensen zouden komen, best een interessante theorie.quote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is waar. Speciale genodigden uit Newtown zaten op de VIP tribune.
Als je terreur definieert, is dat het toch ook gewoon?, of lees ik een ander woordenboek?quote:
Ja nee.quote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou bijna durven stellen dat 9/11 het begin was van de economische ommekeer.
BNW is de andere kant opquote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef MolFan het volgende:
Vind het wel vreemd dat op 9/11, Londen en nu weer op dezelfde dag oefeningen op de plek des onheils zijn erg raar
Weet niet of dit meer voor BNW is, maar er bestond al een FB-pagina:Link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, hoevaak zijn dat soort oefeningen in Amerika? Als het vrij vaak gebeurt is het nogal overtrokken om een link te leggen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef MolFan het volgende:
Vind het wel vreemd dat op 9/11, Londen en nu weer op dezelfde dag oefeningen op de plek des onheils zijn erg raar
Wordt qday dan ook een anti koningshuisdag ofzo?quote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
In het P&W topic speculeerde iemand vervolgens dat het daarom misschien wel zo'n anti-overheid/pro-wapen actie is kan zijn geweest. Als het bekend was dat die mensen zouden komen, best een interessante theorie.
Ik weet nog dat mijn zusje 9/11 zei aan tafel "het is toch geen wereldramp"...quote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef Confetti het volgende:
Gaat Obama nu serieus spreken?![]()
Tis toch geen 9/11-achtige aanslag zeg.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
fuck die foto van die man in die rolstoel zonder benen ga ik nooit meer vergeten
Geen idee.quote:
Komt niet van mij af.quote:Op maandag 15 april 2013 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mensen die geen screenshots kunnen maken
twitter:Timcast twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:47:09Reports the cell service in #Boston NOT shut down intentionally but overwhelmed with call volume. #prayforboston reageer retweet
Weet niet of dit meer voor BNW is, maar er bestond al een FB-pagina:Is gewoon een random Facebookpagina waarvan de naam is veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foeiquote:Op maandag 15 april 2013 23:49 schreef Sicstus het volgende:
Heerlijk, hoe meer dooie Amerikanen hoe beter.
Zij hebben Cesar Milan.quote:Op maandag 15 april 2013 23:49 schreef porsche1 het volgende:
Zou Martin Gaus en zijn bomhond ook aanwezig zijn?
[ afbeelding ]
Ja want die discussie ging ook echt over bommen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:49 schreef larry_flynt het volgende:
Omdat het ook voor Newtown was zou het mij niets verbazen als er een groep achter zit die dit doet in verband met de discussie over wapens verbieden...
Dat zag er echt creepy uit, die zal nog wel in het nieuws komen met zijn recovery als die dat haalt uberhaupt.quote:
Zou kunnen ja.quote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is gewoon een random Facebookpagina waarvan de naam is veranderd.
Nee.quote:Op maandag 15 april 2013 23:49 schreef YazooW het volgende:
Krijgen we nu weer de WAR ON TERRRRRRRRRRSM?
Veul minder ervaren als Martin.quote:
Had nog wat energie over.quote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, die was als eerste weg natuurlijk
Hij kon het beter negeren idd, de hele wereld heeft het erover maar de president moet het maar negeren en verder over de crisis praten iddquote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef Confetti het volgende:
Inderdaad, ondanks dat het al aangegeven staat voor je verder klikt op LiveLeaks, was ik toch zo stom om te kijken.quote:Op maandag 15 april 2013 23:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
fuck die foto van die man in die rolstoel zonder benen ga ik nooit meer vergeten
Of blijft kijken naar z'n werkquote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, die was als eerste weg natuurlijk
Te veel AC gespeeld.quote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef Zolder het volgende:
Bij boston denk ik nog steeds aan het stadje wat het in de 18e eeuw was
Terrorisme expert op CNN zei dat het echt van alles kon zijn, moslimterroristen, rechtsextremisten, gestoorde individuen, enzovoort.quote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
In het P&W topic speculeerde iemand vervolgens dat het daarom misschien wel zo'n anti-overheid/pro-wapen actie is kan zijn geweest. Als het bekend was dat die mensen zouden komen, best een interessante theorie.
Mensen die bij zo'n explosie als eerste impuls hebben zoiets in elkaar te plakkenquote:
Op die manier kan ik ook terrorisme expert zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef Monolith het volgende:
Terrorisme expert op CNN zei dat het echt van alles kon zijn, moslimterroristen, rechtsextremisten, gestoorde individuen, enzovoort.
Als er 100+ gewonden en meerdere doden zijn door bomaanslagen is het vrij logisch dat het staatshoofd even het land toespreekt lijkt mij.quote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef Confetti het volgende:
Nou ja zo redneck die tegen een wapen verbod is doet gekke dingenquote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja want die discussie ging ook echt over bommen.
Zijn dit de Zapruder foto's?quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
Is deze al voorbij gekomen? Wat doet die vent daar?
[ afbeelding ]
Kijken naar de marathon.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien naar het grootste evenement van het jaar in zijn stad kijken? Zo maar een ideetje hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Dakterras?quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Naar de marathon kijken? Wie weet woont ie daar johquote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Poe poe wat boeiend, een man die toevallig op zijn dak terras(?) wandelt.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien keek die vanaf zn dak naar de Marathonquote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
op CBS zeiden ze dat binnenlandse lone wolf waarschijnlijkst is, maar met deze info eigenlijk pure speculatie is.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Terrorisme expert op CNN zei dat het echt van alles kon zijn, moslimterroristen, rechtsextremisten, gestoorde individuen, enzovoort.
Mag jij nog even opblijven om het nog te volgen, en dan vlug naar bed, tis al veel te laat geworden voor jequote:
Op zn dakterras de marathon kijken?quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Of misschien de plaatselijke Herman Brood.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens als je kijkt zie je dat hij op die positie bijna geen zicht heeft op de explosie zelf.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Alexander said she has heard from the Newtown runners and families who attended and has heard that all the runners completed the race prior to the explosions, and all are safe.
Misschien wel gewoon lekker de finish aan het bekijken. Het is niet alsof je hem met een Springfield weg ziet lopen toch?quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of misschien de plaatselijke Herman Brood.
twitter:BostonDotCom twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:42:30Are you a Boston Marathoner who needs a play to stay? http://t.co/D75ycPKnnX Have a place to offer runners? http://t.co/6XMH34Tewx reageer retweet
hij kan een bom hebben gegooidquote:Op maandag 15 april 2013 23:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Trouwens als je kijkt zie je dat hij op die positie bijna geen zicht heeft op de explosie zelf.
Jaquote:Op maandag 15 april 2013 23:52 schreef Loop-y het volgende:
Was het niet de 101ste verjaardag van Kim-Il Sung vandaag?
misschien ... een handgranaat?quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kreeg gewoon de vraag wie er achter zou zitten en vooralsnog is dit het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Op die manier kan ik ook terrorisme expert zijn.Beetje simpel dit.
Lijkt mij wel het aannemelijkste scenario.quote:Op maandag 15 april 2013 23:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
op CBS zeiden ze dat binnenlandse lone wolf waarschijnlijkst is, maar met deze info eigenlijk pure speculatie is.
Beetje simpel als je zo'n vraag gaat stellen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:53 schreef Monolith het volgende:
Hij kreeg gewoon de vraag wie er achter zou zitten en vooralsnog is dit het enige juiste antwoord.
Dit gaat dan weer te verquote:Op maandag 15 april 2013 23:53 schreef matthijst het volgende:
Am told as of now, Tuesday's Celtics-Pacers game at TD Garden is still on. League office will decide if is to be canceled.
Inderdaad, 24 uur om de boel op te ruimen man. Komop.quote:
als je de stelling van Pythagoras neemt en dan 500 meter keer straal keer pi dan kan hij hebben gegooid.quote:
Ook autodieven zijn er nog zeer.quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Mothzor het volgende:
Hoorde in nou goed op de scanner dat ze achter een voertuig aanzaten?
Elk ander antwoord is gewoon pure speculatie vooralsnog.quote:Op maandag 15 april 2013 23:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Beetje simpel als je zo'n vraag gaat stellen.
ja maar anti-Amerika zijn is dan ook erg hip!!quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef BoefB2 het volgende:
Eerlijk gezegd hoor ik nog liever ALLAAAAAH AKHBARRRRRRRRR! ALLAHHH AKAHBAR!
Dan die achterlijke Amerikanen met O My GOD!!@!@#@@!@!! aah! OMG~OMG~!!!!
Achtergelaten, nog draaiende auto.quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Mothzor het volgende:
Op liveleak staat wel wat mooiers, HD Version of The FSA Fighter Eating a Shrapnel in His Face.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef ellevehC86 het volgende:
De laatste 5 kilometer loop je op karakter, daar kun je niet op trainen.......
Is dit nu zo bijzonder ? Ik herinner mij een periode uit mijn jeugd (ergens jaren '80) dat er gewoon in Europa om de week , soms zelfs om de paar dagen zo'n aanslag was. Eentje van de IRA in Londen of Belfast , dan eentje van de CCC in Brussel , eentje van de ETA in Madrid, de Rode Brigades in Italië , de RAF in Duitsland, ... En "en passant" kaapte Carlos dan nog eens ergens een vliegtuig of een ambassade, ging de Bende van Nijvel een supermarkt binnen met als enige doel daar iedereen af te knallen, ...quote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kon het beter negeren idd, de hele wereld heeft het erover maar de president moet het maar negeren en verder over de crisis praten idd
Niksaanhethandjemensengewoondoorlopen.jpg
Kan iemand die scanner even posten?quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Mothzor het volgende:
Nee. morgen om een uur of 12:00 kan je de samenvatting zien op nieuws, en dan is er minder speculatiequote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga toch niet straks wakker worden en lezen dat er nog tig zijn afgegaan?
Jawel. Inmiddels al een tweede.quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef PierreBetfair het volgende:
Hebben die sukkels de dader nu nog steeds niet te pakken?
Als de dader zo'n bomgordel had zijn ze nu denk ik al z'n lichaamsdeeltjes nog aan het zoeken.quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef PierreBetfair het volgende:
Hebben die sukkels de dader nu nog steeds niet te pakken?
quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Wel toevallig dat de camera's draaiden
Oohw my gawdquote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Danielle83 het volgende:
Gister bij de marathon in Rdam wezen kijken en nu hoor je dit. Ja het is Amerika, maar toch raar.
Zou eerder gek zijn als het niet zo was.quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Die eerste, Saoedier, bleek toch helemaal niet te bestaanquote:
Leg het verband even uit als je wilt?quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Danielle83 het volgende:
Gister bij de marathon in Rdam wezen kijken en nu hoor je dit. Ja het is Amerika, maar toch raar.
En je vind het jammer dat die tijden voorbij zijn?quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dit nu zo bijzonder ? Ik herinner mij een periode uit mijn jeugd (ergens jaren '80) dat er gewoon in Europa om de week , soms zelfs om de paar dagen zo'n aanslag was. Eentje van de IRA in Londen of Belfast , dan eentje van de CCC in Brussel , eentje van de ETA in Madrid, de Rode Brigades in Italië , de RAF in Duitsland, ... En "en passant" kaapte Carlos dan nog eens ergens een vliegtuig of een ambassade, ging de Bende van Nijvel een supermarkt binnen met als enige doel daar iedereen af te knallen, ...
Spagettimonster, unconfirmed reports..quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Friek_ het volgende:
Cruciale vraag: wat was de religieuze achtergrond van de daders?!
Heidenquote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Friek_ het volgende:
Gisteren was ik nog op de markt bananen halen en nu hoor je dit. In Syrie is het elke dag.quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Danielle83 het volgende:
Afgevoerd naar Guantanamo Bay.quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die eerste, Saoedier, bleek toch helemaal niet te bestaan
Cold skilled bastards.quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Friek_ het volgende:
Goh, finish misschien?quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Het feit dat dit nu niet meer het geval is maakt het dan ook nieuwswaardig.quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dit nu zo bijzonder ? Ik herinner mij een periode uit mijn jeugd (ergens jaren '80) dat er gewoon in Europa om de week , soms zelfs om de paar dagen zo'n aanslag was. Eentje van de IRA in Londen of Belfast , dan eentje van de CCC in Brussel , eentje van de ETA in Madrid, de Rode Brigades in Italië , de RAF in Duitsland, ... En "en passant" kaapte Carlos dan nog eens ergens een vliegtuig of een ambassade, ging de Bende van Nijvel een supermarkt binnen met als enige doel daar iedereen af te knallen, ...
zo'n politiek correct stel met een aziaat, een moslim, een neger, een hispanic en een blankequote:Op maandag 15 april 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
Heeft Obama weer wat volk opgetrommeld om achter hem te gaan staan tijdens zijn speech?
Zulks een stom iets..
SPOILER: NSFW!11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
website van the white housequote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
is er een livestream van die obama toespraak?
http://www.nbcnews.com/video/nbcnews.com/51546697/quote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ja.quote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
http://www.whitehouse.gov/livequote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
NL1 zometeen denk ikquote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het is niet aan the USA of uitgebreidt verslag te doen van doden in een ander land. Een aanslag mogen ze toch over geschokt zijnquote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef RetRy32 het volgende:
Ik word zo misselijk van Obama, misschien kan hij eens voor de camera stappen om te verontschuldigen dat hij moslimextremisten de macht heeft gegeven in Noord-Afrika door bommen te gooien daar.
Nu gaat hij zielig doen om 10 doden, Amerikanen vinden zichzelf meer waard dan de rest
http://www.broadcastify.com/listen/feed/6254/webquote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan iemand die scanner even posten?
quote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
NSFW:Oh bah, die vooraan ligt lijkt wel dood?SPOILER: NSFW!11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Wel als ze zelf verantwoordelijk zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is niet aan the USA of uitgebreidt verslag te doen van doden in een ander land. Een aanslag mogen ze toch over geschokt zijn
Ga eens uit deze thread aubquote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef RetRy32 het volgende:
Ik word zo misselijk van Obama, misschien kan hij eens voor de camera stappen om te verontschuldigen dat hij moslimextremisten de macht heeft gegeven in Noord-Afrika door bommen te gooien daar.
Nu gaat hij zielig doen om 10 doden, Amerikanen vinden zichzelf meer waard dan de rest
Aan de hulpverleenster te zien, welquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh bah, die vooraan ligt lijkt wel dood?
Als ik kijk naar haar gezicht ook.. *van t meisje*quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Aan de hulpverleenster te zien, wel
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 00:00:13Politie in Boston herhaalt: "there is no one in custody." reageer retweet
Dan is het om aan dat land aan te tonen; andersom gebeurt ook prima.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel als ze zelf verantwoordelijk zijn
NSFW:Wie staat er in godsnaam van zo dichtbij zulke foto's te maken ipv te helpen.SPOILER: NSFW!11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kwakt ze vervolgens in de openbaarheid. Zie je daar straks je dode familielid liggen, hoera...IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Je punt is na 5 vergelijkbare posts wel duidelijk.quote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef RetRy32 het volgende:
Alle grote nieuwszenders op de kabel ook natuurlijk. CNN, BBC, Aljazeera, euronewsquote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 00:00:13Politie in Boston herhaalt: "there is no one in custody." reageer retweet
Neen, ik vind dat die tijden enkel en alleen voorbij zijn omdat de toenmalige Europese leiders (Tatcher in Engeland, Martens in Belgie, Schmidt en Kohl in Duitsland, ... ) een uitstraling hadden van "gelijk wat je doet, we doen gewoon verder" en vooral géén schrik tov de terroristen uitstraalden.quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
En je vind het jammer dat die tijden voorbij zijn?
Gewoon bij zijn kloten pakkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barack moet autoriteit uitstralen en gewoon iemand een koek geven.
Stop je domme gespam man. Natuurlijk zijn Amerikaanse doden belangrijker voor Amerika dan doden uit een ander land. Omdat de doelgroep van Amerikaanse media Amerikanen zijn.....quote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef RetRy32 het volgende:
De FBI arresteerde hem mogelijk haha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Gramulanion het volgende:
10 voor 9 / 10 voor 3 lokale tijd ongeveer.quote:
Tja, snap je post. Zo gaat het blijkbaar anno 2013 met de media.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie staat er in godsnaam van zo dichtbij zulke foto's te maken ipv te helpen.
En kwakt ze vervolgens in de openbaarheid. Zie je daar straks je dode familielid liggen, hoera...
Lijkt me sterk als er foto's zijn van iemand die op zijn knieën zit met een zak om zijn kop waar 4-5 politiemannen omheen staan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Gramulanion het volgende:
dat is al lang achterhaald.quote:
Foto's?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als er foto's zijn van iemand die op zijn knieën zit met een zak om zijn kop waar 4-5 politiemannen omheen staan.
CNN is niet in Bostonquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waarom kunnen die gasten in de journaals dan wel allemaal bellen?
Denk t wel, beetje matigjes dit. Als je een aanslag pleegt wil je toch wel wat meer doden?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Palomar het volgende:
Hoop niet dat een zo'n soort Breivik-figuur is die nu nog iets anders gepland heeft.
Misschien VoIP telefoniequote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
De Boston-Police heeft niemand gearresteerdquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als er foto's zijn van iemand die op zijn knieën zit met een zak om zijn kop waar 4-5 politiemannen omheen staan.
quote:
Ergens in het vorige topic. Je zoekt zelf maar, ben je hond niet.quote:
satellite phonesquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ben ik ook bang voor maar ging dat niet een stuk sneller na elkaar?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Palomar het volgende:
Hoop niet dat een zo'n soort Breivik-figuur is die nu nog iets anders gepland heeft.
Hij wilde de wedstrijd niet ontregelen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
Denk t wel, beetje matigjes dit. Als je een aanslag pleegt wil je toch wel wat meer doden?
Het zijn er (tot nog toe) maar 2, geen 3000....quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef obsama het volgende:
Verschrikkelijk dat mensen elkaar zoiets aan kunnen doen voor iets ridicuul als creationisme of etnische achtergrond. Je bent verdomme allemaal 5,5 liter bloed. Hoewel het ver van mijn bed nieuws is grijpt het mij wel aan, al die levens stuk gemaakt, voor niks.
Zulke gevallen van extreem geweld doen je wel denken waarom dit allemaal zo is.
Valt me op dat ze overal correspondenten hebben, straks gaat er iets af in kleinekutjesbroek en hebben ze zelfs mensen ter plaatsequote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik volg de Amerikaanse newsfeeds. Zou niet weten hoe de NOS aan relevanter materiaal kan komen.quote:
Nou nou..quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[..]
Ergens in het vorige topic. Je zoekt zelf maar, ben je hond niet.
zijquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef Bombshell het volgende:
Toch een moslim gearresteerd.. ik zij het al gelijk!
Dan heeft het wel ergens in gezeten...quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
CNN meldt dat explosief C4 lijkt te zijn.
Tjah , deze "aanslag" krijgt nu al méér media-aandacht dan de pakweg 100 vergelijkbare aanslagen die dit jaar al in Libië of Irak of Afghanistan plaatsvonden samen ...quote:Op maandag 15 april 2013 23:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het feit dat dit nu niet meer het geval is maakt het dan ook nieuwswaardig.
Als je de eerste of tweede wereldoorlog als referentiekader neemt is er ook nauwelijks iets bijzonder.
Satteliettelefoon of vaste lijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik maak maar een grapje lieverd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nou..Ik bedoelde het niet zo hoor haha
Zo gaat het altijd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, snap je post. Zo gaat het blijkbaar anno 2013 met de media.
je kan het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef bombmannl het volgende:
Trauma's amputaties drama. Zie je die vent op de achtergrond niet die ze been verloor, echt triest voor zo'n man die denkt gezellig een dagje marathon te gaan kijken en de renners aan te moedigen bij hun laatste meters
Hebben gratis bellen van Ziggoquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Satteliettelefoon of vaste lijn.
NSFW:Ligt er maar net aan waar je werkt hè, of dit te openen is.SPOILER: NSFW!11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
laat je niet zo opnaaien joh.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef bombmannl het volgende:
Trauma's amputaties drama. Zie je die vent op de achtergrond niet die ze been verloor, echt triest voor zo'n man die denkt gezellig een dagje marathon te gaan kijken en de renners aan te moedigen bij hun laatste meters
www.leeshettopic.nlquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef BoefB2 het volgende:
Voor het slapen gaan dit keer geen porn, maar Obama.
Kan iemand even livestream posten?
Dat zegt genoeg..quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah , deze "aanslag" krijgt nu al méér media-aandacht dan de pakweg 100 vergelijkbare aanslagen die dit jaar al in Libië of Irak of Afghanistan plaatsvonden samen ...
Hoe bedoel je dat?quote:
CNN zegt zo veel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef Loop-y het volgende:
CNN suggereert nu dat het geen getrainde terrorist was
Juist geen C4?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
CNN meldt dat explosief C4 lijkt te zijn.
http://www.whitehouse.gov/livequote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef BoefB2 het volgende:
Voor het slapen gaan dit keer geen porn, maar Obama.
Kan iemand even livestream posten?
twitter:msnbc twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 00:04:47UPDATE: Authorities say fire at JFK Library has not been linked #BostonMarathon explosions http://t.co/xBjDVDpZ9J reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |