Had nog wat energie over.quote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, die was als eerste weg natuurlijk
Hij kon het beter negeren idd, de hele wereld heeft het erover maar de president moet het maar negeren en verder over de crisis praten iddquote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef Confetti het volgende:
Gaat Obama nu serieus spreken?![]()
Tis toch geen 9/11-achtige aanslag zeg.
Inderdaad, ondanks dat het al aangegeven staat voor je verder klikt op LiveLeaks, was ik toch zo stom om te kijken.quote:Op maandag 15 april 2013 23:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
fuck die foto van die man in die rolstoel zonder benen ga ik nooit meer vergeten
Of blijft kijken naar z'n werkquote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, die was als eerste weg natuurlijk
Te veel AC gespeeld.quote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef Zolder het volgende:
Bij boston denk ik nog steeds aan het stadje wat het in de 18e eeuw was
Terrorisme expert op CNN zei dat het echt van alles kon zijn, moslimterroristen, rechtsextremisten, gestoorde individuen, enzovoort.quote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
In het P&W topic speculeerde iemand vervolgens dat het daarom misschien wel zo'n anti-overheid/pro-wapen actie is kan zijn geweest. Als het bekend was dat die mensen zouden komen, best een interessante theorie.
Mensen die bij zo'n explosie als eerste impuls hebben zoiets in elkaar te plakkenquote:
Op die manier kan ik ook terrorisme expert zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef Monolith het volgende:
Terrorisme expert op CNN zei dat het echt van alles kon zijn, moslimterroristen, rechtsextremisten, gestoorde individuen, enzovoort.
Als er 100+ gewonden en meerdere doden zijn door bomaanslagen is het vrij logisch dat het staatshoofd even het land toespreekt lijkt mij.quote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef Confetti het volgende:
Gaat Obama nu serieus spreken?![]()
Tis toch geen 9/11-achtige aanslag zeg.
Nou ja zo redneck die tegen een wapen verbod is doet gekke dingenquote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja want die discussie ging ook echt over bommen.
Zijn dit de Zapruder foto's?quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
Is deze al voorbij gekomen? Wat doet die vent daar?
[ afbeelding ]
Kijken naar de marathon.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien naar het grootste evenement van het jaar in zijn stad kijken? Zo maar een ideetje hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Dakterras?quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Naar de marathon kijken? Wie weet woont ie daar johquote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Poe poe wat boeiend, een man die toevallig op zijn dak terras(?) wandelt.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien keek die vanaf zn dak naar de Marathonquote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
op CBS zeiden ze dat binnenlandse lone wolf waarschijnlijkst is, maar met deze info eigenlijk pure speculatie is.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Terrorisme expert op CNN zei dat het echt van alles kon zijn, moslimterroristen, rechtsextremisten, gestoorde individuen, enzovoort.
Mag jij nog even opblijven om het nog te volgen, en dan vlug naar bed, tis al veel te laat geworden voor jequote:
Op zn dakterras de marathon kijken?quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Of misschien de plaatselijke Herman Brood.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens als je kijkt zie je dat hij op die positie bijna geen zicht heeft op de explosie zelf.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Alexander said she has heard from the Newtown runners and families who attended and has heard that all the runners completed the race prior to the explosions, and all are safe.
Misschien wel gewoon lekker de finish aan het bekijken. Het is niet alsof je hem met een Springfield weg ziet lopen toch?quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of misschien de plaatselijke Herman Brood.
twitter:BostonDotCom twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:42:30Are you a Boston Marathoner who needs a play to stay? http://t.co/D75ycPKnnX Have a place to offer runners? http://t.co/6XMH34Tewx reageer retweet
hij kan een bom hebben gegooidquote:Op maandag 15 april 2013 23:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Trouwens als je kijkt zie je dat hij op die positie bijna geen zicht heeft op de explosie zelf.
Jaquote:Op maandag 15 april 2013 23:52 schreef Loop-y het volgende:
Was het niet de 101ste verjaardag van Kim-Il Sung vandaag?
misschien ... een handgranaat?quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kreeg gewoon de vraag wie er achter zou zitten en vooralsnog is dit het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Op die manier kan ik ook terrorisme expert zijn.Beetje simpel dit.
Lijkt mij wel het aannemelijkste scenario.quote:Op maandag 15 april 2013 23:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
op CBS zeiden ze dat binnenlandse lone wolf waarschijnlijkst is, maar met deze info eigenlijk pure speculatie is.
Beetje simpel als je zo'n vraag gaat stellen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:53 schreef Monolith het volgende:
Hij kreeg gewoon de vraag wie er achter zou zitten en vooralsnog is dit het enige juiste antwoord.
Dit gaat dan weer te verquote:Op maandag 15 april 2013 23:53 schreef matthijst het volgende:
Am told as of now, Tuesday's Celtics-Pacers game at TD Garden is still on. League office will decide if is to be canceled.
Inderdaad, 24 uur om de boel op te ruimen man. Komop.quote:
als je de stelling van Pythagoras neemt en dan 500 meter keer straal keer pi dan kan hij hebben gegooid.quote:
Ook autodieven zijn er nog zeer.quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Mothzor het volgende:
Hoorde in nou goed op de scanner dat ze achter een voertuig aanzaten?
Elk ander antwoord is gewoon pure speculatie vooralsnog.quote:Op maandag 15 april 2013 23:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Beetje simpel als je zo'n vraag gaat stellen.
ja maar anti-Amerika zijn is dan ook erg hip!!quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef BoefB2 het volgende:
Eerlijk gezegd hoor ik nog liever ALLAAAAAH AKHBARRRRRRRRR! ALLAHHH AKAHBAR!
Dan die achterlijke Amerikanen met O My GOD!!@!@#@@!@!! aah! OMG~OMG~!!!!
Achtergelaten, nog draaiende auto.quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Mothzor het volgende:
Op liveleak staat wel wat mooiers, HD Version of The FSA Fighter Eating a Shrapnel in His Face.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef ellevehC86 het volgende:
De laatste 5 kilometer loop je op karakter, daar kun je niet op trainen.......
Is dit nu zo bijzonder ? Ik herinner mij een periode uit mijn jeugd (ergens jaren '80) dat er gewoon in Europa om de week , soms zelfs om de paar dagen zo'n aanslag was. Eentje van de IRA in Londen of Belfast , dan eentje van de CCC in Brussel , eentje van de ETA in Madrid, de Rode Brigades in Italië , de RAF in Duitsland, ... En "en passant" kaapte Carlos dan nog eens ergens een vliegtuig of een ambassade, ging de Bende van Nijvel een supermarkt binnen met als enige doel daar iedereen af te knallen, ...quote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kon het beter negeren idd, de hele wereld heeft het erover maar de president moet het maar negeren en verder over de crisis praten idd
Niksaanhethandjemensengewoondoorlopen.jpg
Kan iemand die scanner even posten?quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Mothzor het volgende:
Nee. morgen om een uur of 12:00 kan je de samenvatting zien op nieuws, en dan is er minder speculatiequote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga toch niet straks wakker worden en lezen dat er nog tig zijn afgegaan?
Jawel. Inmiddels al een tweede.quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef PierreBetfair het volgende:
Hebben die sukkels de dader nu nog steeds niet te pakken?
Als de dader zo'n bomgordel had zijn ze nu denk ik al z'n lichaamsdeeltjes nog aan het zoeken.quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef PierreBetfair het volgende:
Hebben die sukkels de dader nu nog steeds niet te pakken?
quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Wel toevallig dat de camera's draaiden
Oohw my gawdquote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Danielle83 het volgende:
Gister bij de marathon in Rdam wezen kijken en nu hoor je dit. Ja het is Amerika, maar toch raar.
Zou eerder gek zijn als het niet zo was.quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Leg het verband even uit als je wilt?quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Danielle83 het volgende:
Gister bij de marathon in Rdam wezen kijken en nu hoor je dit. Ja het is Amerika, maar toch raar.
En je vind het jammer dat die tijden voorbij zijn?quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dit nu zo bijzonder ? Ik herinner mij een periode uit mijn jeugd (ergens jaren '80) dat er gewoon in Europa om de week , soms zelfs om de paar dagen zo'n aanslag was. Eentje van de IRA in Londen of Belfast , dan eentje van de CCC in Brussel , eentje van de ETA in Madrid, de Rode Brigades in Italië , de RAF in Duitsland, ... En "en passant" kaapte Carlos dan nog eens ergens een vliegtuig of een ambassade, ging de Bende van Nijvel een supermarkt binnen met als enige doel daar iedereen af te knallen, ...
Spagettimonster, unconfirmed reports..quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Friek_ het volgende:
Cruciale vraag: wat was de religieuze achtergrond van de daders?!
Heidenquote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Friek_ het volgende:
Gisteren was ik nog op de markt bananen halen en nu hoor je dit. In Syrie is het elke dag.quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Danielle83 het volgende:
Afgevoerd naar Guantanamo Bay.quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die eerste, Saoedier, bleek toch helemaal niet te bestaan
Cold skilled bastards.quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Friek_ het volgende:
Goh, finish misschien?quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Het feit dat dit nu niet meer het geval is maakt het dan ook nieuwswaardig.quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dit nu zo bijzonder ? Ik herinner mij een periode uit mijn jeugd (ergens jaren '80) dat er gewoon in Europa om de week , soms zelfs om de paar dagen zo'n aanslag was. Eentje van de IRA in Londen of Belfast , dan eentje van de CCC in Brussel , eentje van de ETA in Madrid, de Rode Brigades in Italië , de RAF in Duitsland, ... En "en passant" kaapte Carlos dan nog eens ergens een vliegtuig of een ambassade, ging de Bende van Nijvel een supermarkt binnen met als enige doel daar iedereen af te knallen, ...
zo'n politiek correct stel met een aziaat, een moslim, een neger, een hispanic en een blankequote:Op maandag 15 april 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
Heeft Obama weer wat volk opgetrommeld om achter hem te gaan staan tijdens zijn speech?
Zulks een stom iets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |