quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Wel toevallig dat de camera's draaiden
Oohw my gawdquote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Danielle83 het volgende:
Gister bij de marathon in Rdam wezen kijken en nu hoor je dit. Ja het is Amerika, maar toch raar.
Zou eerder gek zijn als het niet zo was.quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Leg het verband even uit als je wilt?quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Danielle83 het volgende:
Gister bij de marathon in Rdam wezen kijken en nu hoor je dit. Ja het is Amerika, maar toch raar.
En je vind het jammer dat die tijden voorbij zijn?quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dit nu zo bijzonder ? Ik herinner mij een periode uit mijn jeugd (ergens jaren '80) dat er gewoon in Europa om de week , soms zelfs om de paar dagen zo'n aanslag was. Eentje van de IRA in Londen of Belfast , dan eentje van de CCC in Brussel , eentje van de ETA in Madrid, de Rode Brigades in Italië , de RAF in Duitsland, ... En "en passant" kaapte Carlos dan nog eens ergens een vliegtuig of een ambassade, ging de Bende van Nijvel een supermarkt binnen met als enige doel daar iedereen af te knallen, ...
Spagettimonster, unconfirmed reports..quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Friek_ het volgende:
Cruciale vraag: wat was de religieuze achtergrond van de daders?!
Heidenquote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Friek_ het volgende:
Gisteren was ik nog op de markt bananen halen en nu hoor je dit. In Syrie is het elke dag.quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Danielle83 het volgende:
Afgevoerd naar Guantanamo Bay.quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die eerste, Saoedier, bleek toch helemaal niet te bestaan
Cold skilled bastards.quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Friek_ het volgende:
Goh, finish misschien?quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Het feit dat dit nu niet meer het geval is maakt het dan ook nieuwswaardig.quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dit nu zo bijzonder ? Ik herinner mij een periode uit mijn jeugd (ergens jaren '80) dat er gewoon in Europa om de week , soms zelfs om de paar dagen zo'n aanslag was. Eentje van de IRA in Londen of Belfast , dan eentje van de CCC in Brussel , eentje van de ETA in Madrid, de Rode Brigades in Italië , de RAF in Duitsland, ... En "en passant" kaapte Carlos dan nog eens ergens een vliegtuig of een ambassade, ging de Bende van Nijvel een supermarkt binnen met als enige doel daar iedereen af te knallen, ...
zo'n politiek correct stel met een aziaat, een moslim, een neger, een hispanic en een blankequote:Op maandag 15 april 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
Heeft Obama weer wat volk opgetrommeld om achter hem te gaan staan tijdens zijn speech?
Zulks een stom iets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |