Inderdaad, 24 uur om de boel op te ruimen man. Komop.quote:
als je de stelling van Pythagoras neemt en dan 500 meter keer straal keer pi dan kan hij hebben gegooid.quote:
Ook autodieven zijn er nog zeer.quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Mothzor het volgende:
Hoorde in nou goed op de scanner dat ze achter een voertuig aanzaten?
Elk ander antwoord is gewoon pure speculatie vooralsnog.quote:Op maandag 15 april 2013 23:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Beetje simpel als je zo'n vraag gaat stellen.
ja maar anti-Amerika zijn is dan ook erg hip!!quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef BoefB2 het volgende:
Eerlijk gezegd hoor ik nog liever ALLAAAAAH AKHBARRRRRRRRR! ALLAHHH AKAHBAR!
Dan die achterlijke Amerikanen met O My GOD!!@!@#@@!@!! aah! OMG~OMG~!!!!
Achtergelaten, nog draaiende auto.quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Mothzor het volgende:
Op liveleak staat wel wat mooiers, HD Version of The FSA Fighter Eating a Shrapnel in His Face.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef ellevehC86 het volgende:
De laatste 5 kilometer loop je op karakter, daar kun je niet op trainen.......
Is dit nu zo bijzonder ? Ik herinner mij een periode uit mijn jeugd (ergens jaren '80) dat er gewoon in Europa om de week , soms zelfs om de paar dagen zo'n aanslag was. Eentje van de IRA in Londen of Belfast , dan eentje van de CCC in Brussel , eentje van de ETA in Madrid, de Rode Brigades in Italië , de RAF in Duitsland, ... En "en passant" kaapte Carlos dan nog eens ergens een vliegtuig of een ambassade, ging de Bende van Nijvel een supermarkt binnen met als enige doel daar iedereen af te knallen, ...quote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kon het beter negeren idd, de hele wereld heeft het erover maar de president moet het maar negeren en verder over de crisis praten idd
Niksaanhethandjemensengewoondoorlopen.jpg
Kan iemand die scanner even posten?quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Mothzor het volgende:
Nee. morgen om een uur of 12:00 kan je de samenvatting zien op nieuws, en dan is er minder speculatiequote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga toch niet straks wakker worden en lezen dat er nog tig zijn afgegaan?
Jawel. Inmiddels al een tweede.quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef PierreBetfair het volgende:
Hebben die sukkels de dader nu nog steeds niet te pakken?
Als de dader zo'n bomgordel had zijn ze nu denk ik al z'n lichaamsdeeltjes nog aan het zoeken.quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef PierreBetfair het volgende:
Hebben die sukkels de dader nu nog steeds niet te pakken?
quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Wel toevallig dat de camera's draaiden
Oohw my gawdquote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Danielle83 het volgende:
Gister bij de marathon in Rdam wezen kijken en nu hoor je dit. Ja het is Amerika, maar toch raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |