Gewoon bij zijn kloten pakkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barack moet autoriteit uitstralen en gewoon iemand een koek geven.
Stop je domme gespam man. Natuurlijk zijn Amerikaanse doden belangrijker voor Amerika dan doden uit een ander land. Omdat de doelgroep van Amerikaanse media Amerikanen zijn.....quote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef RetRy32 het volgende:
Ik word zo misselijk van Obama, misschien kan hij eens voor de camera stappen om te verontschuldigen dat hij moslimextremisten de macht heeft gegeven in Noord-Afrika door bommen te gooien daar.
Nu gaat hij zielig doen om 10 doden, Amerikanen vinden zichzelf meer waard dan de rest
De FBI arresteerde hem mogelijk haha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 00:00:13Politie in Boston herhaalt: "there is no one in custody." reageer retweet
10 voor 9 / 10 voor 3 lokale tijd ongeveer.quote:
Tja, snap je post. Zo gaat het blijkbaar anno 2013 met de media.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie staat er in godsnaam van zo dichtbij zulke foto's te maken ipv te helpen.
En kwakt ze vervolgens in de openbaarheid. Zie je daar straks je dode familielid liggen, hoera...
Lijkt me sterk als er foto's zijn van iemand die op zijn knieën zit met een zak om zijn kop waar 4-5 politiemannen omheen staan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 00:00:13Politie in Boston herhaalt: "there is no one in custody." reageer retweet
Foto's?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als er foto's zijn van iemand die op zijn knieën zit met een zak om zijn kop waar 4-5 politiemannen omheen staan.
CNN is niet in Bostonquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waarom kunnen die gasten in de journaals dan wel allemaal bellen?
Denk t wel, beetje matigjes dit. Als je een aanslag pleegt wil je toch wel wat meer doden?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Palomar het volgende:
Hoop niet dat een zo'n soort Breivik-figuur is die nu nog iets anders gepland heeft.
Misschien VoIP telefoniequote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
De Boston-Police heeft niemand gearresteerdquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als er foto's zijn van iemand die op zijn knieën zit met een zak om zijn kop waar 4-5 politiemannen omheen staan.
quote:
Ergens in het vorige topic. Je zoekt zelf maar, ben je hond niet.quote:
satellite phonesquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ben ik ook bang voor maar ging dat niet een stuk sneller na elkaar?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Palomar het volgende:
Hoop niet dat een zo'n soort Breivik-figuur is die nu nog iets anders gepland heeft.
Hij wilde de wedstrijd niet ontregelen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
Denk t wel, beetje matigjes dit. Als je een aanslag pleegt wil je toch wel wat meer doden?
Het zijn er (tot nog toe) maar 2, geen 3000....quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef obsama het volgende:
Verschrikkelijk dat mensen elkaar zoiets aan kunnen doen voor iets ridicuul als creationisme of etnische achtergrond. Je bent verdomme allemaal 5,5 liter bloed. Hoewel het ver van mijn bed nieuws is grijpt het mij wel aan, al die levens stuk gemaakt, voor niks.
Zulke gevallen van extreem geweld doen je wel denken waarom dit allemaal zo is.
Valt me op dat ze overal correspondenten hebben, straks gaat er iets af in kleinekutjesbroek en hebben ze zelfs mensen ter plaatsequote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |