VIP ja, ze zaten 1e rang bij de explosie.quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Allemachtig, wat die mensen wel niet meemaken in zo'n korte tijd
Straks ontploft er nog wat....quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Zieke shit. Maar ik ga zo wel naar bed. Hoe vreselijk ook, dit is niet van het kaliber 9/11 waarvoor je de nacht lang CNN blijft kijken.
Waarom denk ik het zelfde?quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hopelijk zijn de explosies geen afleiding voor iets groters, zoals bij Breivik.
Dat is waar. Speciale genodigden uit Newtown zaten op de VIP tribune.quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk dat dat niet waar is. Of in ieder geval dat ze al vertrokken waren toen dit gebeurde.
Breivik?quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Niet veel reactie na 9/11? Het halve wetboek van strafvordering is overhoop gehaald sindsdien..
Wat was eigenlijk de laatste terroristische aanslag (ga er gemakshalve alvast even vanuit dat dit ook een aanslag was) die heeft plaatsgevonden in de westerse wereld en veel media aandacht kreeg? Kan het me niet herinneren zo snel...
Het is veel erger geworden anders....quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die serieus denken dat de wereld amper is veranderd door 9/11. Ik mag hopen dat het goeie trolls zijn.
Londen, Madrid. Tijdje geleden gelukkigquote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Niet veel reactie na 9/11? Het halve wetboek van strafvordering is overhoop gehaald sindsdien..
Wat was eigenlijk de laatste terroristische aanslag (ga er gemakshalve alvast even vanuit dat dit ook een aanslag was) die heeft plaatsgevonden in de westerse wereld en veel media aandacht kreeg? Kan het me niet herinneren zo snel...
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:46:33BREKEND Obama spreekt land toe, live, op tv om 00.10 NL tijd. Zie ook whitehouse.gov/live reageer retweet
Goed uitzichtquote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
VIP ja, ze zaten 1e rang bij de explosie.![]()
Sorry hoor, maar dit is nu niet bepaald een routineklus. Voorbereid ben je wel, maar zoveel (ernstige) gewonden kun je je niet op voorbereiden..quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef porsche1 het volgende: [..] Daar word je voor opgeleid en je bent deels verplicht volgens mij.
Dus niks respect aan, ze staan daar niet voor jan lul. Als jij auto monteur bent en ik kom met mijn auto dan ga je toch ook niet op een stoel zitten en pas over 5 weken eens naar me toe lopen. Nee, dan kom je direct als dat kan.
Madrid? Of je moet Breivik etc meetellen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Londenquote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
twitter:darrenrovell twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:14:26The avg Boston finish time (when the most people are crossing) was 4:18 last year. Explosion went off at 4:09:40. Most people in area. reageer retweet
Breivik zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ook ergens op tv?quote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef hole1988 het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:46:33BREKEND Obama spreekt land toe, live, op tv om 00.10 NL tijd. Zie ook whitehouse.gov/live reageer retweet
Volksbesmettingquote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef beantherio het volgende:
Het valt me op dat er op de tv-beelden vrij veel mensen in oranje shirts voorbij rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |