Ja, was leuk. Ben nu alweer toe aan vakantiequote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe is het? Lekkere vakantie gehad?
Waarom die TTquote:
Dat is niet elke dag even makkelijk though maar je hebt gelijk het is wel erg negatiefquote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom die TTJe moet van elke dag genieten
waar ben je geweest?quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, was leuk. Ben nu alweer toe aan vakantie
Hoe is het met jou?
Dat zijn nog eens aangename vooruitzichtenquote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar ben je geweest?
Ja gaat opzich wel, moe, verveeld en ben toe aan vakantie.
Nog 2 weken en dan vakantie
Nog 3 weken en dan naar Disney
ja heb er heel erg zin in, even er lekker tussenuitquote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens aangename vooruitzichten![]()
Ik was in Spanje voor 10 dagen
Ja, helaas wel verbrand maar ach, het was toch leukquote:Op maandag 15 april 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb er heel erg zin in, even er lekker tussenuit
Ah lekker, nog verbrand?
awh mooizoquote:Op maandag 15 april 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, helaas wel verbrand maar ach, het was toch leuk
Waar ga jij naartoe
Paris
Er is toch vast wel iets vandaag dat wel leuk was tochquote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet elke dag even makkelijk though maar je hebt gelijk het is wel erg negatief
waarom?quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan de FOK! knokploeg even naar mijn ouders?
wat dan?quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
bestaat niet.quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 15 april 2013 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh mooizo
Ja met Tax met de auto
Ja, heb best gelachen vandaag hoorquote:Op maandag 15 april 2013 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Er is toch vast wel iets vandaag dat wel leuk was toch
Ben je stout geweestquote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Er stond een pak drinken op mijn kamer, helemaal flippen en alle dingen er bij halen die ze kunnen verzinnen. Ik ben blijkbaar een nutteloos kutkind dat geen reet uitvoert. ''Zoek eens een vriendin'' en dat soort opmerkingenquote:
Dat zou wel zo leuk zijn jaquote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker, hoop op mooi weerword ik nog een beetje bruin
oudersquote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Er stond een pak drinken op mijn kamer, helemaal flippen en alle dingen er bij halen die ze kunnen verzinnen. Ik ben blijkbaar een nutteloos kutkind dat geen reet uitvoert. ''Zoek eens een vriendin'' en dat soort opmerkingen
Klinkt wel erg overdrevenquote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Er stond een pak drinken op mijn kamer, helemaal flippen en alle dingen er bij halen die ze kunnen verzinnen. Ik ben blijkbaar een nutteloos kutkind dat geen reet uitvoert. ''Zoek eens een vriendin'' en dat soort opmerkingen
ik geef ze helemaal gelijk zoek eens een vriendin ja!quote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
zeker! Lijk wel een spook nuquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik geef ze helemaal gelijk zoek eens een vriendin ja!
Mooizoquote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, heb best gelachen vandaag hoor
Drukke dag maar niet slecht
Probeer maar wat meer te rusten dan vannachtquote:Op maandag 15 april 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker! Lijk wel een spook nu
Mja nu ben ik ook moesliep om 3 uur ofzo om vervolgens weer om 8 uur wakker te worden en hyperactief te zijn de rest van de dag en nu elk moment in slaap kunnen vallen
Het is echt zo. Als ze een discussie niet kunnen winnen gaan ze dingen ophalen waarvan ze weten dat het gevoelig ligt. En dan zeiken als ik boos word.quote:
Ja doe ik ook niet gelukkigquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik geef ze helemaal gelijk zoek eens een vriendin ja!
Ik kom in juli weer naar NLquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Weet je al of je weer naar Nederland komt?
ja dat komt wel goedquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probeer maar wat meer te rusten dan vannacht
Een zwakte dus eigenlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is echt zo. Als ze een discussie niet kunnen winnen gaan ze dingen ophalen waarvan ze weten dat het gevoelig ligt. En dan zeiken als ik boos word.
[..]
Ja doe ik ook niet gelukkig
Nou, mijne gaan niet zeggen dat ik een vriend moet zoeken omdat ik niks uitvoerquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oudersthey are all the same
Ik begrijp hetquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat komt wel goedslaap weer alleen
Ja maar of je hier komt wonenquote:
En als ik het opmerk straalhard ontkennenquote:
de mijne ook niet maar meer dat zeurgedeelte, net of ze zeuren om het zeurenquote:Op maandag 15 april 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, mijne gaan niet zeggen dat ik een vriend moet zoeken omdat ik niks uitvoer
Daar ben ik nog niet echt mee bezig. Ik ben deze zomer 6 weken vrij en dan ga ik eens kijken naar mogelijkheden. Als ik dan in NL ben is het gewoon wat makkelijker rondkijkenquote:
Volwassen welquote:Op maandag 15 april 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En als ik het opmerk straalhard ontkennen
Niet omdat ik niks zou uitvoeren, vinden ze leuk om er bij te noemenquote:Op maandag 15 april 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, mijne gaan niet zeggen dat ik een vriend moet zoeken omdat ik niks uitvoer
Ja dat is zoquote:Op maandag 15 april 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet echt mee bezig. Ik ben deze zomer 6 weken vrij en dan ga ik eens kijken naar mogelijkheden. Als ik dan in NL ben is het gewoon wat makkelijker rondkijken
sneu welquote:Op maandag 15 april 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet omdat ik niks zou uitvoeren, vinden ze leuk om er bij te noemen
quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder vroeg laatst of ik op vrouwen val hihaho.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
wat raar, zoeits hoor je gewoon aan je kind over te laten te bepalen wanneer je dat zegt en hoe en of je er uberhaupt wel iets over kwijt wilt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
Waarom dat dan weerquote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
Kan ik bevestigenquote:
humorquote:Op maandag 15 april 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ze nog geen vriendje heeft hihaho
ik kon er wel om lachen hoorquote:Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat raar, zoeits hoor je gewoon aan je kind over te laten te bepalen wanneer je dat zegt en hoe en of je er uberhaupt wel iets over kwijt wilt.
klopt, humor ik heb het nietquote:Op maandag 15 april 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik bevestigen
[..]
humor
nee echt niet, ik let wel altijd op anderen dan weet ik weer wat de laatste mode is en welke woordjes en welke zonnebrillen hot zijnquote:Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik let nooit zo op vrouwen eigenlijk
handig toch, als je het niet durftquote:Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
tja maar stel dat het echt zo was, dan had ze je wel mooi de kast uitgesleept
ik koop kleren wat ik mooi vind en waar ik me fijn bij voel.quote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee echt niet, ik let wel altijd op anderen dan weet ik weer wat de laatste mode is en welke woordjes en welke zonnebrillen hot zijn
Neem je die woordjes dan over?quote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee echt niet, ik let wel altijd op anderen dan weet ik weer wat de laatste mode is en welke woordjes en welke zonnebrillen hot zijn
quote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik koop kleren wat ik mooi vind en waar ik me fijn bij voel.
ik las het jaquote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
er was een explosie in Boston, de stad van Zack en Cody
en ?quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
Nee, ik denk het nietquote:
boksquote:
Zeker wetenquote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, lijkt me echt drama als je daarzo bent...
Who says.quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
haha selena gomez wil op toernee, hoeveel mensen wil zij ooit in het ziggo dome krijgen, 20?
vast genoeg mensen die er wel in geïnteresseerd zijnquote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
haha selena gomez wil op toernee, hoeveel mensen wil zij ooit in het ziggo dome krijgen, 20?
Dat liedje is wel leuk van haar.quote:
in haar? neverquote:Op maandag 15 april 2013 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vast genoeg mensen die er wel in geïnteresseerd zijn
iedereen heeft een andere smaak jer, sommigen zullen dat ook van beyonce vinden terwijl haar concerten uitverkocht zijnquote:
was er gebeurd danquote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, lijkt me echt drama als je daarzo bent...
Who says ja.quote:
kijk naar de discografie, hits en hitalbums van Beyonce en Selena wel degelijk een verschil.ze heeft nog nooit een top40 hit gehadquote:Op maandag 15 april 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iedereen heeft een andere smaak jer, sommigen zullen dat ook van beyonce vinden terwijl haar concerten uitverkocht zijn
weet ikquote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
ooh ik wist niet dat je daarmee een liedje bedoelde
quote:
tsja alsnog genoeg mensen die het wel zullen waarderenquote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
kijk naar de discografie, hits en hitalbums van Beyonce en Selena wel degelijk een verschil.ze heeft nog nooit een top40 hit gehad
was ze met the scriptquote:
ja daarom zei ik 20quote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja alsnog genoeg mensen die het wel zullen waarderen
omg kun jij niet lezen ofzo.quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
was ze met the script
vind the script veel beter..
naw denk wel meer maar ze zal inderdaad geen volle zaal trekken, daar geef ik je gelijk inquote:
''I'm just beautiful me''quote:
er staat THE SCENE.quote:
wel leuk liedjen vind ik.quote:Op maandag 15 april 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''I'm just beautiful me''
Niet arrogant gelukkig
okquote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja met dat nee schudden, heel flauw ja xd
Ik vond het wel grappigquote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja met dat nee schudden, heel flauw ja xd
mooizoquote:Op maandag 15 april 2013 22:32 schreef JRRY het volgende:
kijk ze gaat haar nieuwe liedje live doen, ik blij
[ afbeelding ]
dat denk ik al vanaf het begin hoor geen zorgenquote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef JRRY het volgende:
lalala iedereen denkt heuh die jer is ook een beetje een rare.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat denk ik al vanaf het begin hoor geen zorgen
Not too bad mate, not too bad. Hoe is het met jou?quote:
Een vent was gewoon zijn onderbeen kwijt manquote:Op maandag 15 april 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja erg he, nu.nl vond het zelfs nodig om me een melding te geven
bahquote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een vent was gewoon zijn onderbeen kwijt man
duhhquote:Op maandag 15 april 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Liegenquote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
lekker liegen tegen jullie over mijn cijfers
ik heb een 9,5 voor Engels!
Yup..quote:Op maandag 15 april 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over de doden.quote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een vent was gewoon zijn onderbeen kwijt man
omg houd opquote:Op maandag 15 april 2013 22:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup..
En nu is het grootste gevaar weer hoe lullig het ook klinkt, dat dit maar weer een afleidingsactie is zodat de staat zich nu hierop richt
Mooi, mooiquote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad mate, not too bad. Hoe is het met jou?
quote:
ja ik had eigenlijk een 1 want ik was echt doof met die luistertoets, ik kon er niks aan doen!quote:
er stond net iets over een explosie ofzo, geenidee verderquote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heftig van Boston, maar het is nog niet zeker dat het een aanslag is hoor.
Klinkt goed manquote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi, mooi
Gaat hier ook wel aardig, top weekend gehad weer
En nu minimaal 4 weken vakantie ivm screening
Gezien de explosies en omdat de politie al een 3e pakketje zelf tot ontploffing is gebracht is de kans erg klein dat het geen aanslag is.quote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heftig van Boston, maar het is nog niet zeker dat het een aanslag is hoor.
Ja weetje, het is kut dat deze shit gebeurt, en er nog steeds een stel totaalidioten rondlopen. Maar ik zal er niet slecht van slapenquote:Op maandag 15 april 2013 22:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over de doden.
He Stu, leuk gehad in Barca?quote:
Of het is een waarschuwing voor Amerika. Als je erg in complotten denktquote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er stond net iets over een explosie ofzo, geenidee verder
Balen zegquote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik had eigenlijk een 1 want ik was echt doof met die luistertoets, ik kon er niks aan doen!
ik had echt heel erg last van mijn oren en heel moe
ik had eerder moeten slapen ja maar ik wist niet dat we een luistertoets hadden
Hey manquote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Stu, leuk gehad in Barca?
[..]
Of het is een waarschuwing voor Amerika. Als je erg in complotten denkt
zou me niks verbazen thoughquote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Stu, leuk gehad in Barca?
[..]
Of het is een waarschuwing voor Amerika. Als je erg in complotten denkt
Ja dan zal het wel los gaan barsten komende tijd.quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezien de explosies en omdat de politie al een 3e pakketje zelf tot ontploffing is gebracht is de kans erg klein dat het geen aanslag is.
Pindaquote:
Dit is een normale tijd dat ik je verwachtquote:
Er werd gesproken over bommen. Lijkt me nou niet dat het een mislukte vuurwerkshow was..quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezien de explosies en omdat de politie al een 3e pakketje zelf tot ontploffing is gebracht is de kans erg klein dat het geen aanslag is.
je bedoelt dat er meer aanslagen komen?quote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan zal het wel los gaan barsten komende tijd.
Mooi mooi. Ik heb mijn Interrail ticket vandaag ook geboektquote:
Je volgt het nieuws toch hopelijk?quote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
je bedoelt dat er meer aanslagen komen?
deze baas heeft gesprokenquote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja weetje, het is kut dat deze shit gebeurt, en er nog steeds een stel totaalidioten rondlopen. Maar ik zal er niet slecht van slapen
ja, niet zo vreemd met al die mongolen enzoquote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
je bedoelt dat er meer aanslagen komen?
Ja dat was ikquote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
mehh mijn telefoon trilt maar hij ligt aan de oplader, mijn autisme
Goed bezigquote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ik heb mijn Interrail ticket vandaag ook geboekt
Dan weet je toch wel wie hier achter zit als het een aanslag zou zijn?quote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja elke ochtend kijk ik Merel Westerik en Eva Jinek en soms die andere snol
maar ik weet mn wachtwoord niet uit mn hoofdquote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat was ikwou net vragen of telefoon aan oplader ligt
Niks belangrijks anyways en anders open ik FB chat wel aangezien dat wel via laptopje kan
Jaja, beetje ironisch alleen dat ik op 4 mei in Duitsland zitquote:
Dat moet kunnen hoor. Leuk man!quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, beetje ironisch alleen dat ik op 4 mei in Duitsland zitmaar daarna weekje Italie
Dat programmaquote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja elke ochtend kijk ik Merel Westerik en Eva Jinek en soms die andere snol
Etsequote:
spel mn naam eens normaalquote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etse
En andere die ik niet begroet heb
ow hebben we dat weerquote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik weet mn wachtwoord niet uit mn hoofdanders dm?
Dit is geen terroristische organisatie hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef Taexon het volgende:
En dan nog de vraag of er een terroristische organisatie achter zit of dat het weer een eenmansactie was.
Ik betwijfel zoals ik al zei alleen of dit niet gewoon weer een afleiding is gezien de schaal en bende
Ja ik dacht aan eten en aan Etsuquote:
nee joh dan loop ik even naar mn telefoon toe om het te zoekenquote:Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
ow hebben we dat weer
Dm is kut gvd
Nee hoor is goed ik open wel een tabblad met dm
merel: ohja oh ja vertel meer? Oh ja klopt! Ja. Ja. Inderdaad ja, ik hoorde het! Ja grappig he! Ja, ernstig. Klopt. Uhuh. Ooh echt?! Oh ja, en dingetje, wat is het weer? Kunnen we lekker buiten zitten vandaag? ---hetweer---quote:
Naja kans is klein op een militaire aanslag gezien de schaal, en ook El Qaida zou waarschijnlijk niet zo een kleine aanslag plegen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan weet je toch wel wie hier achter zit als het een aanslag zou zijn?
Daar steek je dan ook niet echt heel erg veel van opquote:Op maandag 15 april 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
merel: ohja oh ja vertel meer? Oh ja klopt! Ja. Ja. Inderdaad ja, ik hoorde het! Ja grappig he! Ja, ernstig. Klopt. Uhuh. Ooh echt?! Oh ja, en dingetje, wat is het weer? Kunnen we lekker buiten zitten vandaag? ---hetweer---
Ik hoop voor Noord-Korea dat ze niet zó totaalgestoord zijnquote:Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is geen terroristische organisatie hoor.Als dit een aanslag is mag je het helemaal op de rekening van Noord-Korea afschrijven.
Noord-Korea zou echt niet een aanslag op zo een kleine schaal plegen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is geen terroristische organisatie hoor.Als dit een aanslag is mag je het helemaal op de rekening van Noord-Korea afschrijven.
Als soort waarschuwingsschotje voor het echte grote geschut.quote:Op maandag 15 april 2013 22:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja kans is klein op een militaire aanslag gezien de schaal, en ook El Qaida zou waarschijnlijk niet zo een kleine aanslag plegen.
Ja het is zelfmoordquote:Op maandag 15 april 2013 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik hoop voor Noord-Korea dat ze niet zó totaalgestoord zijn
nog beter, rtl nieuwsquote:Op maandag 15 april 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar steek je dan ook niet echt heel erg veel van opKan je beter gewoon 8-uur journaal kijken, of P&W, nog beter
Foutje, moet kunnenquote:Op maandag 15 april 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
een serieus onderwerp in jng!-sc, wat is deze
Mhaw ik geloof nooit dat Noord-Korea dit risico zou gaan lopen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als soort waarschuwingsschotje voor het echte grote geschut.Want als ze dit als een serieuze aanslag zien falen ze sowieso behoorlijk, aangezien Boston totaal geen waarde heeft op het wereldtoneel.
Hele opluchting dat dat hier toch nog kan hoorquote:
Ik ook niet, maar ik zie ook niet in wie anders.quote:Op maandag 15 april 2013 22:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik geloof nooit dat Noord-Korea dit risico zou gaan lopen.
Nee voor mensen die iets willen opsteken. Plebvolk kijkt naar Hart van Nederland en noemt dat nieuwsquote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee NOS is voor oude zeikerige zeurmoeders en oma's en opa's.
Ja HvNL kijk ik ook niet nee, wel RTL nieuws, iedereen noemt het slechtrer dan NOS maar ik vind het wel beter hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee voor mensen die iets willen opsteken. Plebvolk kijkt naar Hart van Nederland en noemt dat nieuws
Hart van NL wat voor jou?quote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee NOS is voor oude zeikerige zeurmoeders en oma's en opa's.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hart van NL wat voor jou?
SBS kom op zegquote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja HvNL kijk ik ook niet nee, wel RTL nieuws, iedereen noemt het slechtrer dan NOS maar ik vind het wel beter hoor.
Zoals ik al 2x eerder zei gok ik stiekem toch dat dit weer een afleiding is voor een grotere eenmansactie.quote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zie ook niet in wie anders.
quote:
Ja precies.quote:Op maandag 15 april 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is zelfmoordWant ze worden weggevaagd anders.
Ik heb geleerd dat NOS beter is.quote:
Ja klopt inderdaad ook wel. En er werken ook mensen voor organisaties in het midden-oosten enzo die allemaal mensen in Amerika hebben zitten. Zou best kunnen inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoals ik al 2x eerder zei gok ik stiekem toch dat dit weer een afleiding is voor een grotere eenmansactie.
En vergeet niet dat er tal kleine terroristische organisaties zijn die veel mensen vergeten
Je weet dat dat iemand van 1D is he.quote:
Net als dat je gewoon al weet dat de telegraaf geen krant genoemd mag wordenquote:
NOSquote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja HvNL kijk ik ook niet nee, wel RTL nieuws, iedereen noemt het slechtrer dan NOS maar ik vind het wel beter hoor.
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Je weet dat dat iemand van 1D is he.
Ja, ik zag hetquote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef Taexon het volgende:
A Rhode Island state trooper who had just finished the race ran to help the victims.
"We started grabbing tourniquets and started tying legs," he said. "At least 25 to 30 people have at least one leg missing, or an ankle missing, or two legs missing."
http://www.wcvb.com/news/(...)x.html#ixzz2QZGkV4or
Die waren in de oorlog al foutquote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat je gewoon al weet dat de telegraaf geen krant genoemd mag worden
Ja die beelden zijn echt luguber somsquote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef Taexon het volgende:
A Rhode Island state trooper who had just finished the race ran to help the victims.
"We started grabbing tourniquets and started tying legs," he said. "At least 25 to 30 people have at least one leg missing, or an ankle missing, or two legs missing."
http://www.wcvb.com/news/(...)x.html#ixzz2QZGkV4or
Is wel een krant, want het brengt nieuws. Maar het is geen goede krant.quote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat je gewoon al weet dat de telegraaf geen krant genoemd mag worden
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 15 april 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Is wel een krant, want het brengt nieuws. Maar het is geen goede krant.
Jaquote:
Nah, niet per se 'geen goede krant'. Het is een krant voor een ander soort doelgroep. Voor die groep is De Telegraaf misschien wel perfect.quote:Op maandag 15 april 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Is wel een krant, want het brengt nieuws. Maar het is geen goede krant.
Het is de Privé op tabloid formaatquote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
ehm telegraaf is gewoon een krant.
geen nieuwskrant maar toch. wel een krant.
Breivik was een zieke individu. Kan je niet met dit vergelijken, hij wilde een statement maken naar de samenleving, niet naar een staat.quote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Sinds Breivik durf ik niet meer zomaar te voorspellen wie er achter zit
Ja dat wilde ik ook nog zeggen maar geen zin inquote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, niet per se 'geen goede krant'. Het is een krant voor een ander soort doelgroep. Voor hun is die misschien wel perfect.
Hoeraquote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef Toto69 het volgende:
In 2.5 uur tijd 33 euro rijker door 3 goed voorspelde voetbalwedstrijden.
Ja, had die hele zin al aangepast.quote:Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook nog zeggen maar geen zin in
en het is voor hen.
nicequote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef Toto69 het volgende:
In 2.5 uur tijd 33 euro rijker door 3 goed voorspelde voetbalwedstrijden.
wat klinkt dat eigenlijk stom, voor henquote:Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook nog zeggen maar geen zin in
en het is voor hen.
Oh ja ik zie het.quote:
Leest wel makkelijk wegquote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
ehm telegraaf is gewoon een krant.
geen nieuwskrant maar toch. wel een krant.
het is wel de goede spellingquote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat klinkt dat eigenlijk stom, voor hen
Ik kijk best vaak op de Telegraaf eigenlijkquote:
Vind je?quote:
Geen ideequote:
Ik heb er geen moeite meequote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je?Ik irriteer me dood aan de manier van schrijven, en dat formaat
Veel te groot
Was eerder bij Het Kletshonk, sukkel.quote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
Ezell is weer overgelopen. Dat mens weet ook niet wat ze wilt.
omg ik want ik woon daar vlakbij.quote:
ik weet niet eens wat de verdeling is daarvanquote:Op maandag 15 april 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb volgens mij wel iets boven 100 xd
Toch midden-oosten dan.quote:Op maandag 15 april 2013 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Authorities ID a suspect in marathon bombings - he is being guarded in Boston hospital
http://www.nypost.com/p/n(...)medium=SFnewyorkpost
ja zeg dan welke grensquote:
100 gemiddeldquote:Op maandag 15 april 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat de verdeling is daarvan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |