Who says.quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
haha selena gomez wil op toernee, hoeveel mensen wil zij ooit in het ziggo dome krijgen, 20?
vast genoeg mensen die er wel in geïnteresseerd zijnquote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
haha selena gomez wil op toernee, hoeveel mensen wil zij ooit in het ziggo dome krijgen, 20?
Dat liedje is wel leuk van haar.quote:
in haar? neverquote:Op maandag 15 april 2013 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vast genoeg mensen die er wel in geïnteresseerd zijn
iedereen heeft een andere smaak jer, sommigen zullen dat ook van beyonce vinden terwijl haar concerten uitverkocht zijnquote:
was er gebeurd danquote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, lijkt me echt drama als je daarzo bent...
Who says ja.quote:
kijk naar de discografie, hits en hitalbums van Beyonce en Selena wel degelijk een verschil.ze heeft nog nooit een top40 hit gehadquote:Op maandag 15 april 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iedereen heeft een andere smaak jer, sommigen zullen dat ook van beyonce vinden terwijl haar concerten uitverkocht zijn
weet ikquote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
ooh ik wist niet dat je daarmee een liedje bedoelde
quote:
tsja alsnog genoeg mensen die het wel zullen waarderenquote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
kijk naar de discografie, hits en hitalbums van Beyonce en Selena wel degelijk een verschil.ze heeft nog nooit een top40 hit gehad
was ze met the scriptquote:
ja daarom zei ik 20quote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja alsnog genoeg mensen die het wel zullen waarderen
omg kun jij niet lezen ofzo.quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
was ze met the script
vind the script veel beter..
naw denk wel meer maar ze zal inderdaad geen volle zaal trekken, daar geef ik je gelijk inquote:
''I'm just beautiful me''quote:
er staat THE SCENE.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |