Kan ik bevestigenquote:
humorquote:Op maandag 15 april 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ze nog geen vriendje heeft hihaho
ik kon er wel om lachen hoorquote:Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat raar, zoeits hoor je gewoon aan je kind over te laten te bepalen wanneer je dat zegt en hoe en of je er uberhaupt wel iets over kwijt wilt.
klopt, humor ik heb het nietquote:Op maandag 15 april 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik bevestigen
[..]
humor
nee echt niet, ik let wel altijd op anderen dan weet ik weer wat de laatste mode is en welke woordjes en welke zonnebrillen hot zijnquote:Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik let nooit zo op vrouwen eigenlijk
handig toch, als je het niet durftquote:Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
tja maar stel dat het echt zo was, dan had ze je wel mooi de kast uitgesleept
ik koop kleren wat ik mooi vind en waar ik me fijn bij voel.quote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee echt niet, ik let wel altijd op anderen dan weet ik weer wat de laatste mode is en welke woordjes en welke zonnebrillen hot zijn
Neem je die woordjes dan over?quote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee echt niet, ik let wel altijd op anderen dan weet ik weer wat de laatste mode is en welke woordjes en welke zonnebrillen hot zijn
quote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik koop kleren wat ik mooi vind en waar ik me fijn bij voel.
ik las het jaquote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
er was een explosie in Boston, de stad van Zack en Cody
en ?quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder vroeg laatst of ik op vrouwen val hihaho.
Nee, ik denk het nietquote:
boksquote:
Zeker wetenquote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, lijkt me echt drama als je daarzo bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |