Ik kom in juli weer naar NLquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Weet je al of je weer naar Nederland komt?
ja dat komt wel goedquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probeer maar wat meer te rusten dan vannacht
Een zwakte dus eigenlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is echt zo. Als ze een discussie niet kunnen winnen gaan ze dingen ophalen waarvan ze weten dat het gevoelig ligt. En dan zeiken als ik boos word.
[..]
Ja doe ik ook niet gelukkig
Nou, mijne gaan niet zeggen dat ik een vriend moet zoeken omdat ik niks uitvoerquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oudersthey are all the same
Ik begrijp hetquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat komt wel goedslaap weer alleen
Ja maar of je hier komt wonenquote:
En als ik het opmerk straalhard ontkennenquote:
de mijne ook niet maar meer dat zeurgedeelte, net of ze zeuren om het zeurenquote:Op maandag 15 april 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, mijne gaan niet zeggen dat ik een vriend moet zoeken omdat ik niks uitvoer
Daar ben ik nog niet echt mee bezig. Ik ben deze zomer 6 weken vrij en dan ga ik eens kijken naar mogelijkheden. Als ik dan in NL ben is het gewoon wat makkelijker rondkijkenquote:
Volwassen welquote:Op maandag 15 april 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En als ik het opmerk straalhard ontkennen
Niet omdat ik niks zou uitvoeren, vinden ze leuk om er bij te noemenquote:Op maandag 15 april 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, mijne gaan niet zeggen dat ik een vriend moet zoeken omdat ik niks uitvoer
Ja dat is zoquote:Op maandag 15 april 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet echt mee bezig. Ik ben deze zomer 6 weken vrij en dan ga ik eens kijken naar mogelijkheden. Als ik dan in NL ben is het gewoon wat makkelijker rondkijken
sneu welquote:Op maandag 15 april 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet omdat ik niks zou uitvoeren, vinden ze leuk om er bij te noemen
quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder vroeg laatst of ik op vrouwen val hihaho.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
wat raar, zoeits hoor je gewoon aan je kind over te laten te bepalen wanneer je dat zegt en hoe en of je er uberhaupt wel iets over kwijt wilt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
Waarom dat dan weerquote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
Kan ik bevestigenquote:
humorquote:Op maandag 15 april 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ze nog geen vriendje heeft hihaho
ik kon er wel om lachen hoorquote:Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat raar, zoeits hoor je gewoon aan je kind over te laten te bepalen wanneer je dat zegt en hoe en of je er uberhaupt wel iets over kwijt wilt.
klopt, humor ik heb het nietquote:Op maandag 15 april 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik bevestigen
[..]
humor
nee echt niet, ik let wel altijd op anderen dan weet ik weer wat de laatste mode is en welke woordjes en welke zonnebrillen hot zijnquote:Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik let nooit zo op vrouwen eigenlijk
handig toch, als je het niet durftquote:Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
tja maar stel dat het echt zo was, dan had ze je wel mooi de kast uitgesleept
ik koop kleren wat ik mooi vind en waar ik me fijn bij voel.quote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee echt niet, ik let wel altijd op anderen dan weet ik weer wat de laatste mode is en welke woordjes en welke zonnebrillen hot zijn
Neem je die woordjes dan over?quote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee echt niet, ik let wel altijd op anderen dan weet ik weer wat de laatste mode is en welke woordjes en welke zonnebrillen hot zijn
quote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik koop kleren wat ik mooi vind en waar ik me fijn bij voel.
ik las het jaquote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
er was een explosie in Boston, de stad van Zack en Cody
en ?quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
Nee, ik denk het nietquote:
boksquote:
Zeker wetenquote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, lijkt me echt drama als je daarzo bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |