Ja, was leuk. Ben nu alweer toe aan vakantiequote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe is het? Lekkere vakantie gehad?
Waarom die TTquote:
Dat is niet elke dag even makkelijk though maar je hebt gelijk het is wel erg negatiefquote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom die TTJe moet van elke dag genieten
waar ben je geweest?quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, was leuk. Ben nu alweer toe aan vakantie
Hoe is het met jou?
Dat zijn nog eens aangename vooruitzichtenquote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar ben je geweest?
Ja gaat opzich wel, moe, verveeld en ben toe aan vakantie.
Nog 2 weken en dan vakantie
Nog 3 weken en dan naar Disney
ja heb er heel erg zin in, even er lekker tussenuitquote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens aangename vooruitzichten![]()
Ik was in Spanje voor 10 dagen
Ja, helaas wel verbrand maar ach, het was toch leukquote:Op maandag 15 april 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb er heel erg zin in, even er lekker tussenuit
Ah lekker, nog verbrand?
awh mooizoquote:Op maandag 15 april 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, helaas wel verbrand maar ach, het was toch leuk
Waar ga jij naartoe
Paris
Er is toch vast wel iets vandaag dat wel leuk was tochquote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet elke dag even makkelijk though maar je hebt gelijk het is wel erg negatief
waarom?quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan de FOK! knokploeg even naar mijn ouders?
wat dan?quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
bestaat niet.quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 15 april 2013 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh mooizo
Ja met Tax met de auto
Ja, heb best gelachen vandaag hoorquote:Op maandag 15 april 2013 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Er is toch vast wel iets vandaag dat wel leuk was toch
Ben je stout geweestquote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Er stond een pak drinken op mijn kamer, helemaal flippen en alle dingen er bij halen die ze kunnen verzinnen. Ik ben blijkbaar een nutteloos kutkind dat geen reet uitvoert. ''Zoek eens een vriendin'' en dat soort opmerkingenquote:
Dat zou wel zo leuk zijn jaquote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker, hoop op mooi weerword ik nog een beetje bruin
oudersquote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Er stond een pak drinken op mijn kamer, helemaal flippen en alle dingen er bij halen die ze kunnen verzinnen. Ik ben blijkbaar een nutteloos kutkind dat geen reet uitvoert. ''Zoek eens een vriendin'' en dat soort opmerkingen
Klinkt wel erg overdrevenquote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Er stond een pak drinken op mijn kamer, helemaal flippen en alle dingen er bij halen die ze kunnen verzinnen. Ik ben blijkbaar een nutteloos kutkind dat geen reet uitvoert. ''Zoek eens een vriendin'' en dat soort opmerkingen
ik geef ze helemaal gelijk zoek eens een vriendin ja!quote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
zeker! Lijk wel een spook nuquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik geef ze helemaal gelijk zoek eens een vriendin ja!
Mooizoquote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, heb best gelachen vandaag hoor
Drukke dag maar niet slecht
Probeer maar wat meer te rusten dan vannachtquote:Op maandag 15 april 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker! Lijk wel een spook nu
Mja nu ben ik ook moesliep om 3 uur ofzo om vervolgens weer om 8 uur wakker te worden en hyperactief te zijn de rest van de dag en nu elk moment in slaap kunnen vallen
Het is echt zo. Als ze een discussie niet kunnen winnen gaan ze dingen ophalen waarvan ze weten dat het gevoelig ligt. En dan zeiken als ik boos word.quote:
Ja doe ik ook niet gelukkigquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik geef ze helemaal gelijk zoek eens een vriendin ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |