Ik ook niet, maar ik zie ook niet in wie anders.quote:Op maandag 15 april 2013 22:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik geloof nooit dat Noord-Korea dit risico zou gaan lopen.
Nee voor mensen die iets willen opsteken. Plebvolk kijkt naar Hart van Nederland en noemt dat nieuwsquote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee NOS is voor oude zeikerige zeurmoeders en oma's en opa's.
Ja HvNL kijk ik ook niet nee, wel RTL nieuws, iedereen noemt het slechtrer dan NOS maar ik vind het wel beter hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee voor mensen die iets willen opsteken. Plebvolk kijkt naar Hart van Nederland en noemt dat nieuws
Hart van NL wat voor jou?quote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee NOS is voor oude zeikerige zeurmoeders en oma's en opa's.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hart van NL wat voor jou?
SBS kom op zegquote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja HvNL kijk ik ook niet nee, wel RTL nieuws, iedereen noemt het slechtrer dan NOS maar ik vind het wel beter hoor.
Zoals ik al 2x eerder zei gok ik stiekem toch dat dit weer een afleiding is voor een grotere eenmansactie.quote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zie ook niet in wie anders.
quote:
Ja precies.quote:Op maandag 15 april 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is zelfmoordWant ze worden weggevaagd anders.
Ik heb geleerd dat NOS beter is.quote:
Ja klopt inderdaad ook wel. En er werken ook mensen voor organisaties in het midden-oosten enzo die allemaal mensen in Amerika hebben zitten. Zou best kunnen inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoals ik al 2x eerder zei gok ik stiekem toch dat dit weer een afleiding is voor een grotere eenmansactie.
En vergeet niet dat er tal kleine terroristische organisaties zijn die veel mensen vergeten
Je weet dat dat iemand van 1D is he.quote:
Net als dat je gewoon al weet dat de telegraaf geen krant genoemd mag wordenquote:
NOSquote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja HvNL kijk ik ook niet nee, wel RTL nieuws, iedereen noemt het slechtrer dan NOS maar ik vind het wel beter hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |